گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

معرفی سرویس ذخیره سازی ابری «ابرا هماری»

معرفی سرویس ذخیره‌سازی ابری «ابر همراهی»

ابر همراهی سرویس ذخیره‌سازی جدید همراه اول با پلن‌های جذاب است.

در اختیار داشتن فضای ذخیره‌سازی ابری کارآمد، شما را از خرید تجهیزات گران‌قیمت بی‌نیاز کرده و خیال شما را بابت نگهداری و البته دسترسی به اطلاعات راحت می‌کند. فضای ابری «ابرهمراهی»، سرویس جدید همراه اول برای ذخیره آنلاین اطلاعات و بدون نیاز به تجهیزات ذخیره‌سازی است که به‌سادگی و تنها با استفاده از چند کلیک، می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه با سرویس ابری جدید ابرهمراهی بیشتر آشنا می‌شویم.

نگاهی به مهم‌ترین قابلیت‌های سرویس ابری همراه اول: ابرهمراهی

معرفی سرویس ذخیره‌ساز ابری ابر همراهی

تا چند سال پیش برای ذخیره‌سازی اطلاعات سازمانی مانند پرونده‌ها، صورت‌حساب‌ها و انواع گزارش‌ها به حجم زیادی هارد دیسک و کاغذبازی نیاز بود؛ اما حالا سرویس‌های ابری کار را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. این سرویس‌ها نسبت به روش‌های سنتی هزینه کم‌تری دارند و حتی برای کسب‌وکارهایی با بودجه محدود مناسبند. همچنین امنیت این روش ذخیره‌سازی بالاتر از سایر راهکارهاست و اطلاعات شما با جدیدترین پروتکل‌های امنیتی محافظت می‌شوند. باتوجه به این مزایای مهم، روز‌به‌روز تعداد سازمان‌های استفاده‌کننده از سرویس‌های ابری افزایش می‌یابد.

سرویس ابری جدید همراه اول، یعنی ابرهمراهی، آمده تا بین سرویس‌های ابری رقیب نیز دست بالا را داشته باشد و برای طرفداران فضای ابری، بهترین خدمات این پلتفرم را به‌ارمغان بیاورد. ابرهمراهی فضایی ایزوله، پرسرعت و مطمئن را برای ذخیره‌سازی اطلاعات ارائه می‌دهد؛ اما چه فاکتورهایی سبب می‌شوند که انتخاب این سرویس ابری یکی از بهترین اقدامات برای کسب‌وکار شما باشد؟

با به‌کارگیری ابرهمراهی در سازمان خود، امکان دسترسی به اطلاعات مختلف در هر زمان را خواهید داشت. برای این کار صرفاً باید دستگاهی با قابلیت اتصال به اینترنت را در اختیار داشته باشید و پس‌از وارد کردن اطلاعات خود، انواع و اقسام فایل‌ها را روی این پلتفرم دانلود و آپلود کنید. همچنین برای به‌اشتراک گذاشتن فایل‌های ذخیره شده در این فضا با سایر همکاران و دوستان خود هیچ محدودیتی ندارید. امکان پشتیبان‌گیری سریع اطلاعات و امکان بازیابی مجدد فایل‌های حذف شده تا یک ماه نیز فراهم خواهد بود.

دسترسی به تمام مواردی که روی فضای ابرهمراهی نگهداری می‌کنید به‌سادگی آب خوردن خواهد بود. این سرویس ابری با بهره‌مندی از سرورهای قدرتمند و تیم پشتیبانی پاسخگو، تجربه کاربری با تأخیر کم و کارایی بالا را ارائه می‌دهد. شما در تمامی ساعات روز در صورت مشاهده هرگونه مشکل می‌توانید با تیم پشتیبانی ابرهمراهی تماس بگیرید.

یکی دیگر از مزایای جذاب ابرهمراهی، امکان نظارت به تمام اتفاقات و رخدادها در این سرویس است. به‌عنوان مثال با قابلیت گزارش‌گیری در این سرویس ابری، می‌توانید ترافیک و پهنای باند استفاده شده در آپلود و دانلود ابری خود را مدیریت کنید. حتی درصورتی‌که فردی در اشتراک سرویس ابرهمراهی عضو نباشد، می‌تواند با استفاده از لینک اختصاصی شما، اطلاعات موردنظرتان را دانلود و ذخیره کند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با امکانات و ویژگی‌های ابرهمراهی، از اشتراک رایگان آن استفاده کنید. این سرویس ابری برای آپلود و دانلود رایگان، تا ۱۰ گیگابایت فضای ابری را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این کار قادر هستید پیش‌از خرید اشتراک این سرویس، آن‌را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چه عملکردی دارد. در نهایت پس‌از رضایت از این سرویس ابری، با مراجعه به وب‌سایت ابرهمراهی (abrehamrahi.ir) می‌توانید اشتراک مد نظر خود را براساس ظرفیت و مدت آن تهیه کنید.

مقایسه سرعت و فضای ابر همراهی با رقبا

معرفی سرویس ذخیره‌ساز ابری ابر همراهی

ابرهمراهی با قدرت وارد رقابت سرویس‌های ابری شده و آمده که هم رقبای داخلی و هم رقبای خارجی خود را به‌چالش بکشد. در جدول زیر ابرهمراهی را از نظر فضای ذخیره‌سازی رایگان و هزینه اشتراک یک‌ساله ۵۰۰ گیگابایتی با چند رقیب داخلی و خارجی مقایسه کرده‌ایم:

نام سرویس ابریفضای ابری رایگانقیمت ماهانه به‌ازای هر ۵۰۰ گیگابایت اشتراک یک ساله
ابرهمراهی۱۰ گیگابایت۳۶۰ هزار تومان
آروان کلاد۵ گیگابایت۷۹۰ هزار تومان
پارس پک-۱۷۵ هزار تومان
وان‌درایو۵ گیگابایت۶ دلار (پلن پرسونال ۱۰۰۰ گیگابایتی)
گوگل کلاد۱۵ گیگابایت۸ دلار (پلن ۲ ترابایتی)
آی کلاد۵ گیگابایت۱۰ دلار (پلن ۲ ترابایتی)

باتوجه به قیمت بسیار به‌صرفه اشتراک ابرهمراهی، حتی کسب‌وکارهای نوپا نیز می‌توانند به‌سادگی اطلاعات خود را روی فضای این سرویس ابری نگهداری کنند. همچنین با استفاده از سرویس ابرهمراهی می‌توانید در ابتدای امر تجربه‌ای رایگان با اشتراک اولیه آن‌را داشته باشید. به‌همین‌ترتیب با به‌کارگیری خدمات ابرهمراهی در سازمان خود، می‌توانید از هزینه‌های اضافی تا حد قابل‌توجهی جلوگیری کنید.

جمع‌بندی

معرفی سرویس ذخیره‌ساز ابری ابر همراهی

ابر همراهی سرویسی امن، پرسرعت و مقرون به‌صرفه برای ذخیره ابری اطلاعات محسوب می‌شود. ابرهمراهی امکان مدیریت دیتاهای مختلف به‌صورت متمرکز را در اختیارتان می‌گذارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، دسترسی ساده به تمام اطلاعات مورد نیازتان حفظ شود. همچنین با آپلود و دانلود رایگان اولیه ابرهمراهی، امکان استفاده بدون نیاز به احراز هویت این سرویس را خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که برای ثبت‌نام و به‌کارگیری ابرهمراهی، به سیم‌کارت اپراتور همراه اول نیاز دارید و تنها با داشتن این پیش‌شرط، استفاده از سرویس ابری همراه اول امکان‌پذیر خواهد بود. این موضوع را می‌توان یکی از نقاط ضعف این سرویس درحال‌حاضر در نظر گرفت. بااین‌حال مشترکین همراه اول می‌توانند به‌راحتی به سرویس ذخیره‌سازی ابری مطمئن با امنیت و سرعت بالا دست پیدا کنند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋