گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

انویدیا در حال همکاری با ایالت کالیفرنیا برای آموزش هزاران نفر در زمینه هوش مصنوعی است

انویدیا با ایالت کالیفرنیا برای آموزش هوش مصنوعی به هزاران نفر همکاری می‌کند

انویدیا با همکاری ایالت کالیفرنیا به آموزش مردم در زمینه فناوری هوش مصنوعی می‌پردازد.

انویدیا با همکاری ایالت کالیفرنیا برای ساکنان این ایالت دوره‌های آموزشی فناوری هوش مصنوعی برگزار می‌کند. این ابتکار که با حمایت فرماندار «گاوین نیوسام» و مدیرعامل انویدیا، «جنسن هوانگ»، آغاز شده است، به‌دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی و ترویج نوآوری است. این تلاش شامل برنامه‌ای برای آموزش کارکنان دولتی نیز می‌شود.

طبق بیانیه‌ای از فرمانداری کالیفرنیا، در این مشارکت 100 هزار دانشجو، استاد دانشگاه، توسعه‌دهنده و دانشمند داده آموزش می‌بینند تا بتوانند از این فناوری برای حل مشکلات روزمره استفاده کنند. به‌عنوان بخشی از این آموزش‌ها، مربیان در کالیفرنیا می‌توانند گواهی برنامه سفیران دانشگاهی مؤسسه آموزش عمیق انویدیا را دریافت کنند که به آن‌ها امکان دسترسی به کیت‌های آموزشی باکیفیت، محتوای کارگاه‌ها و ورک‌استیشن‌های شتاب‌یافته توسط GPUهای انویدیا در فضای ابری را می‌دهد.

گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا و جنسن هوانگ مدیرعامل انویدیا
گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا و جنسن هوانگ مدیرعامل انویدیا

آموزش هوش مصنوعی به ساکنان کالیفرنیا با پشتیبانی انویدیا آغاز شد

این همکاری بخشی از تلاش‌های اخیر کالیفرنیا برای تقویت موقعیت خود در جایگاه مرکز پیشگام در فناوری‌های نوین است. سپتامبر گذشته، نیوسام فرمانی اجرایی امضا کرد که به موضوعاتی مانند استفاده مسئولانه از این فناوری و بررسی بهترین کاربردهای آن توسط نهادهای دولتی می‌پرداخت. همچنین اوایل 2024، کالیفرنیا یک برنامه آموزشی برای کارکنان دولتی و یک اجلاس هوش مصنوعی مولد برگزار کرد و پروژه‌های آزمایشی را برای بررسی چگونگی استفاده از این فناوری در حل مشکلات روزمره، مانند ترافیک و دسترسی زبانی، آغاز کرد.

نیوسام در رویدادی مرتبط با هوش مصنوعی در سانفرانسیسکو که ماه مه برگزار شد، گفت: «من نمی‌خواهم این فضا را به سایر ایالت‌ها یا کشورهای دیگر واگذار کنم. اگر بیش از حد مقررات وضع کنیم، ممکن است خودمان را در موقعیت خطرناکی قرار دهیم.»

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋