گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

مانیتور جدید Redmi با کیفیت 4K و قیمت کمتر از 170 دلار معرفی شد

مانیتور جدید ردمی با کیفیت 4K و قیمت کمتر از 170 دلار معرفی شد

از این مانیتور می‌توان در حالت‌های افقی، عمودی و مورب استفاده کرد.

شیائومی بی سروصدا مانیتور جدیدی را از برند ردمی معرفی کرد. این دستگاه که A27U نام دارد، یک مانیتور 27 اینچی و مقرون‌به‌صرفه است و جالب آنکه کیفیت 4K ارائه می‌کند؛ البته مانیتور جدید ردمی باوجود قیمت اقتصادی خود، ویژگی‌های مناسب دیگری نیز دارد.

به گزارش «گیزموچاینا»، همانطور که از نام این دستگاه پیداست، A27U دارای یک پنل 27 اینچی IPS با وضوح 3840 در 2160 پیکسل (4K) است. این صفحه‌نمایش 95% از طیف رنگی DCI-P3 و 100% از طیف sRGB را پوشش می‌دهد و دارای روشنایی معمولی 300 نیت با نسبت کنتراست 1200:1 است.

درحالی‌که مانیتور جدید ردمی با قیمت کمتر از 170 دلار معرفی شده است، اما تعداد پیکسل بالایی ارائه می‌دهد و با نرخ تازه‌سازی استاندارد 60 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 6 میلی‌ثانیه به بازار می‌آید. بنابراین، A27U شاید برای گیمرهای حرفه‌ای دستگاهی ایده‌آل نباشد، اما برای استفاده معمولی راضی‌کننده خواهد بود.

A27U مانیتور جدید ردمی

استفاده شیائومی از فناوری Qingshan در مانیتور جدید ردمی

شیائومی فناوری «محافظ چشم Qingshan» خود را برای اولین‌بار در A27U معرفی کرده است. این فناوری که با همکاری آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین و مرکز چشم Zhongshan دانشگاه سان یات سن توسعه یافته است، ظاهراً اپتیک صفحه‌نمایش را با ملاحظات سلامت بصری ترکیب می‌کند تا تجربه مناسب‌تری ایجاد کند. علاوه‌براین، مانیتور جدید ردمی دارای گواهینامه TÜV Rheinland آلمان برای کنترل نور آبی است.

بدننه این مانیتور از طراحی کم‌حاشیه‌ای بهره می‌برد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن در سه سمت برای ارائه یک تجربه تماشای فراگیر در کمترین حالت نگه داشته شده است. پایه این دستگاه دارای چندین درجه قابلیت تنظیم است که امکان کج‌کردن، چرخش و تنظیم ارتفاع را به‌صورت دلخواه فراهم می‌کند.

در زمینه اتصالات، مانیتور جدید ردمی مجهز به دو رابط HDMI 2.0 و DP 1.4 دوگانه است. همچنین از نصب دیواری VESA 75 x 75 برای بیشترین میزان استفاده از فضای موجود پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور با قیمت پیش‌فروش 1199 یوان (تقریباً 169 دلار آمریکا) در سایت JD.com در دسترس است و فروش رسمی آن از 12 آگوست (22 مرداد) آغاز می‌شود.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋