گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

آپدیت جدید اپلیکیشن اپل استور با تغییرات اساسی منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن اپل استور با تغییرات اساسی منتشر شد

اپل نوار پایین این اپلیکیشن را تقریباً به‌طور کامل تغییر داده و مثلاً به‌جای «Sessions» گزینه «Go Further» اضافه شده است.

اپل به‌تازگی اپلیکیشن Apple Store را آپدیت کرد و اکنون تجربه شخصی‌تری در آن خواهید داشت. یکی از تغییرات اساسی این آپدیت، تغییر گزینه‌های نوار پایین این اپلیکیشن است؛ اکنون به‌جای «Shop»، گزینه «Products» و به‌جای «Sessions» نیز «Go Further» وجود دارد.

براساس گزارش 9to5Mac، در بخش «For You» آپدیت جدید اپلیکیشن اپل استور، پیشنهادهای مربوط به محصول و خدمات مرتبط‌تری را همراه با اطلاعات بیشتر خواهید دید؛ به عبارتی اکنون آموزش‌ها و نکات بهتری برای شما فراهم شده تا بتوانید با دستگاه‌های اپل خود کارهای مختلفی انجام دهید. برای مثال در این گزینه، پیشنهاداتی مانند آزمایش‌ رایگان سرویس‌های Apple Music و Apple TV+ را خواهید دید.

آپدیت جدید اپلیکیشن اپل استور

آپدیت جدید اپلیکیشن اپل استور با تغییرات اساسی منتشر شد

اپلیکیشن به‌روزشده اپل استور بر بخش Today at Apple نیز تأکید دارد و مجموعه‌ای از ویدیوها را اضافه کرده است که می‌توانید مستقیماً آن‌ها را در داخل این برنامه تماشا کنید. همچنین ترفندهای مختلف رابط کاربری، آیکون‌های جدید و موارد دیگر نیز در سراسر برنامه فراهم شده‌اند.

اپل می‌گوید برای تجربه یک خرید شخصی‌تر، داده‌های مربوط به دستگاه، اپل اکانت (اپل آیدی سابق)، خریدهای قبلی Apple Store و اشتراک‌های شما را جمع‌آوری می‌کند تا با توجه به آن، محصولات و نکات خاصی را به شما پیشنهاد دهد. البته این شرکت می‌گوید که حریم خصوصی کاربر محفوظ است و می‌تواند این موارد را در هر زمان که بخواهد در بخش تنظیمات تغییر دهد.

اپل در یادداشت آپدیت جدید اپل استور نوشته است در تب «For You» تجربه‌ای تازه و منتخب فراهم شده تا یافتن مرتبط‌ترین محتوا آسان‌تر باشد؛ می‌توانید جدیدترین‌ محصولات را در تب «Products» خریداری کنید و از دستگاه‌هایی که در اختیار دارید در تب Go Further بهترین استفاده را ببرید. همچنین ویدیوهای جدید در Today at Apple به شما انگیزه می‌دهند تا کارهای بیشتری با دستگاه‌های خود انجام دهید.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋