گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

ویدیوهای Pixel 9 Pro XL در مقابل Pixel 9 و Galaxy S24 Ultra لو رفت [تماشا کنید]

ویدیوهای پیکسل 9 پرو XL در مقایسه با پیکسل 9 و گلکسی S24 اولترا افشا شد [تماشا کنید]

در تصاویر و ویدیوهای جدیدی که افشا شده است، پیکسل 9 پرو XL را در کنار پیکسل 9 و گلکسی S24 اولترا سامسونگ می‌بینیم.

حدود یک ماه دیگر گوگل از سری پیکسل 9 خود رونمایی خواهد کرد و تاکنون نیز تصاویر و ویدیوهای مختلفی از این سری فاش شده است. در جدیدترین گزارش‌ها، تصاویر و ویدیوهایی از پیکسل 9 پرو XL را در کنار پیکسل 9 و گلکسی S24 اولترا می‌بینیم.

براساس گزارشی تازه، یکی از نکات جالبی که در تصاویر و ویدیوهای جدید می‌بینیم این است که پنل پشت پیکسل 9 پرو XL دارای پرداخت مات است که به جلوگیری از جذب اثر انگشت گوشی کمک می‌کند. بااین‌حال پیکسل 9 ظاهراً دارای یک پنل پشتی براق است که احتمالاً مانند گوشی قدیمی HTC Touch Diamond اثر انگشت را جذب نمی‌کند.

ویدیوهای پیکسل 9 پرو XL در مقایسه با پیکسل 9 و گلکسی S24 اولترا افشا شد [تماشا کنید]

تصاویر و ویدیوهای جدید پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، گوگل گوشی‌ها را طوری طراحی کرده است که فریم گوشی‌ها باتوجه به نوع پرداخت پنل پشتی، معکوس یکدیگر باشند. به عنوان مثال، پیکسل 9 پرو XL پنل پشتی مات دارد، اما فریم آن براق است، درحالی که پیکسل 9 با پنل پشتی براق دارای فریم صاف با روکش مات است.

انتظار می‌رود پیکسل 9 دارای صفحه نمایش 6.24 اینچی و پیکسل 9 پرو 6.34 اینچی باشد. مدل بزرگ این خانواده یعنی پیکسل 9 پرو XL نیز ظاهراً 6.73 اینچی خواهد بود. هر سه گوشی احتمال دارد به پردازنده تنسور G4 مجهز باشند. در ویدیوی مقایسه این گوشی با گلکسی S24 اولترا، می‌بینیم که دو گوشی ابعاد تقریباً مشابهی دارند، اما لبه‌های پیکسل گرد است.

ویدیوهای پیکسل 9 پرو XL در مقایسه با پیکسل 9 و گلکسی S24 اولترا افشا شد [تماشا کنید]

به تازگی نیز قیمت پرچمداران آتی گوگل لو رفت. به نظر می‌رسد قیمت پیکسل 9 در نسخه پایه با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 899 یورو باشد. پیکسل 9 پرو نیز ظاهراً در نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار می‌شود و نسخه پایه آن 1099 یورو قیمت خواهد داشت. قیمت پیکسل 9 پرو XL نیز احتمالاً با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 1199 یورو خواهد بود.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋