گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

اپل سومین نسخه بتا iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل سومین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

حدوداً دو هفته قبل نسخه دوم بتای iOS 18 عرضه شد و اکنون سومین نسخه نیز در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت.

سومین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 اکنون برای توسعه‌دهندگان در دسترس است. این آپدیت حدود دو هفته پس از انتشار نسخه قبلی بتای iOS 18 و یک ماه پس از مراسم WWDC 2024 منتشر شده است.

براساس گزارش MacRumors، توسعه‌دهندگان می‌توانند با بازکردن بخش آپدیت در تنظیمات و لمس گزینه «Beta Updates» آخرین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 را نصب کنند. توجه داشته باشید که برای دانلود و نصب نسخه بتا، یک Apple ID مرتبط با حساب توسعه‌دهنده مورد نیاز است.

انتظار می‌رود هر نسخه بتای جدید iOS 18 تغییرات، رفع باگ‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای را ارائه کند. اپل بازخورد آزمایش‌کنندگان نسخه بتای قبلی iOS 18 را به دقت بررسی می‌کند و در هر نسخه جدیدتر شکایات، گزارش‌های باگ و مشکلات عملکرد رسیدگی می‌شود.

اپل سومین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

ویژگی‌های سومین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18

دومین نسخه بتای iOS 18 تعدادی تغییرات و ویژگی‌های جدید ازجمله اضافه‌شدن قابلیت iPhone Mirroring و SharePlay را به همراه داشت. این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از قابلیت RCS را برای کاربران آیفون آغاز کرد.

در مراسم WWDC شاهد معرفی Apple Intelligence نیز بودیم که مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی را در این سیستم‌عامل فراهم می‌کند. بااین‌حال Apple Intelligence تاکنون در نسخه‌های بتا عرضه نشده است. این هوش مصنوعی ویژگی‌های جدیدی برای اصلاح و ویرایش نوشتار، تولید تصاویر و ایموجی‌ها و مهم‌تر از همه، بهبود سیری ارائه می‌کند. سیری جدید درک بهتری از زبان طبیعی به دست آورده و می‌تواند از ChatGPT نیز کمک بگیرد. البته ویژگی‌های Apple Intelligence به مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس محدود می‌شود.

نسخه بتای iOS 18 درحال‌حاضر فقط برای توسعه‌دهندگان در دسترس است. اما اپل احتمالاً تا اواخر ماه جاری میلادی نسخه بتا عمومی را نیز منتشر می‌کند. نسخه نهایی نیز احتمالاً در ماه سپتامبر (شهریورماه) برای عموم کاربران عرضه خواهد شد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋