گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

پرچمدار بعدی ریلمی توسط «انسان دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی» معرفی خواهد شد

پرچمدار بعدی ریلمی توسط یک «انسان دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی» معرفی می‌شود

ریلمی برای معرفی گوشی پرچمدار بعدی خود، از روش متفاوتی استفاده خواهد کرد.

ریلمی درنظر دارد برای معرفی پرچمدار بعدی خود، یعنی «GT Neo 6»، از روشی جدید استفاده کند که تا حالا هیچ شرکتی به فکر آن نیفتاده است؛ این کمپانی در نظر دارد در تاریخ 9 مه (20 اردیبهشت‌ماه 1403) از یک انسان دیجیتالی برپایه هوش مصنوعی برای معرفی جی‌تی نئو 6 استفاده کند.

به گزارش حساب رسمی ریلمی در شبکه اجتماعی ویبو، این کمپانی چینی اولین برندی خواهد بود که کنفرانس معرفی گوشی خود را با یک انسان دیجیتالی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند. ریلمی در نظر دارد ابتدا گوشی ریلمی GT Neo 6 را در چین عرضه کند؛ بعد از آن احتمالاً این پرچمدار را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. هنوز از قیمت احتمالی این گوشی خبری در دسترس نیست. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، باید تا زمان برگزاری این رویداد، منتظر بمانیم. علاوه‌براین، اسم رمز این گوشی «hurricane» است.

مشخصات احتمالی گوشی GT Neo 6 ریلمی

گزارشاتی درباره برخی از مشخصات GT Neo 6 وجود دارد. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد شد، اما هنوز خبری از میزان حافظه ذخیره‌سازی آن در دسترس نیست.

GT Neo 6 ریلمی

خوشبختانه، خرده‌فروشی چینی JD.mall قبل از معرفی رسمی، جزئیات بیشتری در مورد Realme GT Neo 6 فاش کرده است. به‌عنوان مثال، احتمالاً این دستگاه با یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سیمی 120 وات پشتیبانی می‌کند. در زمینه دوربین‌ها، این دستگاه در قاب پشتی مجهز به سیستم دوربین دوگانه است که دوربین اصلی احتمالاً 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین GT Neo 6 دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد بود.

ریلمی قبلاً تأیید کرده است که این گوشی در رنگ بنفش در دسترس خواهد بود، اما ممکن است گزینه‌های رنگ‌بندی دیگری در زمان عرضه وجود داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این گوشی چه قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگری خواهد داشت.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋