گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده فعال شد + جدول فروردین 1403

شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش‌‌دنده فعال شد + جدول فروردین‌ماه 1403

ایران‌خودرو در روز یکشنبه، 26 فروردین‌ماه 1403، شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش‌سرعته را برای متقاضیان خرید این خودرو فعال کرد.

ایران‌خودرو در روز یکشنبه، 26 فروردین‌ماه 1403، شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش‌سرعته را برای متقاضیان خرید این خودرو فعال کرد. متقاضیان خرید دنا در قالب سامانه یکپارچه با اولویت بهار 1403، مطابق جدول زیر می‌توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. متقاضیان 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو است.

شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش‌سرعته، فروردین 1403:

خودرواولویتبخشنامهبرنامه فروش اصلیخودروی قابل ارائهموعد تحویلمبلغ قابل واریزبرنامه فروش
گروه دنابهار 14034704107831دنا پلاس EF7P شش‌سرعته90 روزه558,150,600108371
شهریور 1403279,075,300108372

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، مشتریان دو راه برای خرید دنا پلاس شش‌سرعته دارند. در گام نخست، آن‌ها می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقدی با پرداخت قطعی و موعد تحویل 90 روز کاری (حدود سه ماه و نیم عادی) خریداری کنند. هم‌اکنون قیمت دنا پلاس شش‌سرعته در بازار آزاد از یک میلیارد تومان فراتر رفته است. به‌عبارتی، می‌توان گفت که خریداران این خودرو درحال‌حاضر سودی نیم میلیارد تومانی را کسب خواهند کرد.

خرید دنا پلاس

در روش دوم متقاضیان قادرند با روش پیش‌خرید، اتومبیل مطلوب خود را درنظر بگیرند. البته باید توجه داشت که در این حالت، قیمت خودرو غیرقطعی است و در زمان تحویل آن، یعنی شهریورماه 1403 مشخص خواهد شد.

نکات بخشنامه ایران‌خودرو به شرح زیر هستند:

  • کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) درخصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.
  • برنامه‌های پیش‌فروش ارائه‌شده در جدول مشمول مصوبه 473 شورای رقابت است. درصورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. 
گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋