گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ایسوس از مانیتور گیمینگ 180 هرتزی 2K با قیمت 278 دلار رونمایی کرد

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ 180 هرتزی 2K با قیمت 278 دلار رونمایی کرد

این مانیتور قدرتمند در اندازه 27 اینچی برای گیمرها عرضه می‌شود.

کمپانی ایسوس از مانیتور گیمینگ جدیدی با نام ROG استریکس XG27ACS رونمایی کرد. کاربران چینی می‌توانند این مانیتور را با قیمت 278 دلار پیش‌خرید نمایند. این دستگاه با وجود قیمت اقتصادی که دارد، مشخصات سخت‌افزاری جالب توجهی ارائه می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، مانیتور جدید ایسوس با صفحه‌نمایش 27 اینچی از نوع Fast IPS، رزولوشن 2560x1440 (2K) و نرخ تازه‌سازی 180 هرتز، برای روان اجراشدن بازی‌ها بسیار مناسب است. این دستگاه از تکنولوژی نمایش ADS Pro پیشرفته BOE برای پخش زنده ویدیوها به‌صورت واقع‌گرایانه و زوایای دید گسترده استفاده می‌کند.

فناوری‌های پیشرفته مانیتور ایسوس ROG Strix XG27ACS

این دستگاه از 97 درصد پوشش رنگی DCI-P3 و 133 درصد sRGB برای بازسازی رنگ‌های زنده و دقیق پشتیبانی می‌کند. دقت رنگ این مانیتور، گواهی VESA DisplayHDR 400 با ΔE <2 را دارد؛ بنابراین مانیتور ROG Strix XG27ACS مناسب گیمرهای حرفه‌ای، تازه‌کار و خالقان محتوا است.

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ 180 هرتزی 2K با قیمت 278 دلار رونمایی کرد

ایسوس چندین فناوری اختصاصی را برای افزایش عملکرد بازی‌ها در ROG Strix XG27ACS قرار داده است. این مانیتور از G-SYNC و FreeSync پشتیبانی می‌کند تا تجربه بازی یکپارچه را روی کارت‌های گرافیک متنوع فراهم کند. همچنین دارای زمان پاسخگویی پیکسل 1 میلی‌ثانیه GTG (از خاکستری به خاکستری) به همراه تکنولوژی ELMB SYNC برای کاهش تاری حرکت و حفظ وضوح در بازی‌های سریع است.

مانیتور روج استریکس


برای گیمرهای حرفه‌ای، اضافه‌شدن تکنولوژی هوش مصنوعی Game Plus برای تحلیل صحنه در زمان واقعی و تنظیمات Crosshair، دقت شلیک را در بازی‌های اول شخص بهبود می‌بخشد. دو خصوصیت Dynamic Shadow Boost و Variable Acceleration Drive 2.0 نیز وضوح بصری و پاسخ‌های کاربران را در بازی‌ها بهبود می‌بخشد.

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ 180 هرتزی 2K با قیمت 278 دلار رونمایی کرد

درزمینه اتصالات، ROG استریکس XG27ACS مجهز به DP 1.4، یک جک ایرفون، درگاه HDMI 2.0 به همراه یک درگاه USB-C است. با این درگاه Type-C می‌توان در حین بازی، سایر دستگاه‌ها مثل گوشی هوشمند را شارژ کرد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋