گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

گوگل مجسمه ای جذاب از نماد اندروید را برای فروش منتشر کرده است

گوگل مجسمه جذاب نماد اندروید را برای فروش عرضه کرد

اندازه این مجسمه بامزه 3 اینچ و قیمت آن 16 دلار است.

اگر از طرفداران اندروید باشید، احتمالاً به ربات سبزرنگ نماد این سیستم‌عامل نیز علاقه‌مند هستید. حالا گوگل در کنار تیشرت‌ها، بطری‌های آب و عینک‌های اندرویدی، یک مجسمه 3 اینچی به نام «The Bot» را به فروش می‌رساند. به‌نظر می‌رسد که از این مجسمه استقبال خوبی شده و موجودی آن به‌سرعت به پایان رسیده است.

گوگل مجسمه The Bot را تنها از طریق وب‌سایت رسمی خود در ایالات‌متحده به‌ فروش می‌رساند و هزینه آن به اضافه حمل‌ونقل 16 دلار است. دست‌های این مجسمه را می‌توانید بالا و پایین ببرید و با فیگور خاصی آن را در قفسه کتاب یا روی میز کار خود قرار دهید. به‌طور کلی این مجسمه جنبه کلکسیونی دارد و برای طرفداران دوآتشه اندروید ساخته شده است.

مجسمه کلکسیونی اندروید

گوگل مجسمه جذاب نماد اندروید را برای فروش عرضه کرد

ربات سبزرنگ اندروید، مخصوصاً با این شکل‌وشمایل کلاسیک، یادآور مسیر طولانی است که این سیستم‌عامل از گذشته تا به اکنون طی کرده. به همین دلیل، این مجسمه 16 دلاری بیش از آنکه جنبه‌ای تزئینی داشته باشد، نوعی همراهی وفادارانه طرفداران با این سیستم‌عامل است.

گوگل مجسمه جذاب نماد اندروید را برای فروش عرضه کرد

شرکت سازنده این مجسمه مشخص نیست و روی جعبه آن نیز اسم شرکت خاصی را نمی‌بینیم. از زمان عرضه این مجسمه، افراد زیادی آن را خریده‌اند و موجودش‌اش تمام شده است. به‌طور کلی، فروشگاه گوگل محصولات مختلفی را با برندهای گوگل و اندروید به فروش می‌رساند؛ شما می‌توانید بطری آب، لیوان، پیراهن، خودکار، برچسب، جوراب و عینک آفتابی را با این برندها تهیه کنید.

گوگل همچنین یک تیشرت سیاه‌رنگ به نام «Hello Android Black Tee» را با قیمت 28 دلار به فروش می‌رساند که لوگوی اندروید در گوشه آستین آن دوخته شده است.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋