گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نماینده مالباختگان کوروش شرکت: به تبلیغات سلبریتی ها اعتماد کردیم

نماینده مال‌باختگان کوروش کمپانی: به تبلیغ سلبریتی‌ها اعتماد کردیم

نماینده مال‌باختگان کوروش کمپانی در گفت‌‍وگو با دیجیاتو، از تأثیر مهم و اصلی اعتماد کاربران به این شرکت به‌واسطه تبلیغ سلبریتی‌ها گفت.

براساس گفت‌وگوهای دیجیاتو با مال‌باختگان کوروش کمپانی، مهم‌ترین دلیل برای اعتماد کاربران به این شرکت و خرید از آن، تبلیغ و تضمین این شرکت توسط چهره‌های مختلف ورزشی، سینمایی، بلاگرها و اینفلوئنسری‌هایی بود که نزد مردم از شناخت، اعتبار و محبوبیت قابل‌توجهی برخوردار بودند. همچنین کاربران با بررسی سایت این شرکت و با مشاهده شاخص‌های اعتباردهنده ازجمله اینماد، از اعتبار این شرکت مطمئن شده و اقدام به خرید گوشی‌های آیفون با نصف مبلغ آن در بازار کرده بودند.

امروز، شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه، مال‌باختگان کوروش کمپانی در پلیس امنیت اقتصادی تهران، واقع در ابتدای بلوار مرزداران و ساختمان حکمت اقدام به تجمع کرده و درحال ثبت شکایت‌های خود هستند.

«دیبا موسوی»، شخصی که خود را نماینده مال‌باختگان اعلام می‌کند، در گفت‌وگو با دیجیاتو اظهار داشت که ادمین‌های کوروش کمپانی تا قبل از متواری‌شدنشان به‌صورت حضوری، تلفنی و آنلاین پاسخگو بوده و درحال تحویل‌دادن سفارش‌های مشتریان بودند.

او درخصوص تأثیر تبلیغات چهره‌های شناخته‌شده مثل فوتبالیست‌ها، بلاگرها، اینفلوئنسرها و چهره‌های سینمایی به دیجیاتو گفت: «سلبریتی‌ها تأثیر بسیاری در اعتمادسازی مردم به کوروش کمپانی داشتند؛ زیرا این افراد اشخاصی بودند که از شناخت، اعتبار و محبوبیت بسیاری بین مردم برخوردار بودند. من به‌عنوان یک شخص عادی، پس از تبلیغات و تضمینات انجام‌شده از سوی این اشخاص، به بررسی شرکت، جواز، اینماد و نمایندگی پرداختم و وقتی دیدم که یک سلبریتی تبلیغات معتبری مثل شرکت ایران‌خودرو داشته است، اعتماد و اقدام به خرید کردم.»

او در مورد چرایی اعتماد به کوروش کمپانی برای خرید گوشی‌های آیفون با نصف قیمت جهانی پاسخ داد: «در یک‌سری از مراکز در دبی می‌توان گوشی‌های آیفون را با قیمت بسیار پایین‌تری وارد کرد و درصورت حذف واسطه، قیمت معقولی حاصل می‌شود. اختلاف گوشی ۱۴ پرو مکسی که من خریداری کردم، حدود ۱۲ میلیون با بیرون متفاوت و کم‌تر است که با در نظر گرفتن حذف واسطه‌ها، قیمت معقولی بوده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این اعتماد این بود که اطرافیان من موفق به دریافت گوشی‌های خود شده بودند و گوشی‌های آن‌ها هیچ مشکلی نداشت.»

نماینده مال‌باختگان به سؤالات دیگر دیجیاتو ازجمله اینکه آیا قیمت پایین باعث شک و تردید آن‌ها نسبت به این شرکت نشده است، پاسخ مشخصی نداد.

در این میان، یکی دیگر از افرادی که از کوروش کمپانی گوشی خریده و اکنون متضرر شده است، به دیجیاتو گفت: «من حتی پیج این شرکت را نداشتم. می‌خواستم گوشی بخرم. حتی قیمت هم برایم مهم نبود. «هادی چوپان» در یک استوری این فروشگاه را معرفی کرد و گفت قابل اطمینان هستند. ما هم رفتیم خرید کردیم.»

سردار «حسین رحیمی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، به‌تازگی تأیید کرده که متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده است. از سوی دیگر «مهدی اسدی»، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که کوروش کمپانی اصلاً مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است: «این شرکت در گذشته نیز دو مرتبه پلمب شد که متأسفانه بنابر دلایلی که مطلع نیستیم، مجدداً بازگشایی شد.»

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋