گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

برنامه Bluesky به ویژگی های جدیدی مجهز شد: مخفی کردن پست ها، پخش ویدیو و موسیقی

اپلیکیشن بلواسکای به ویژگی‌های جدید مجهز شد: پنهان‌کردن پست‌ها، پخش ویدیو و موسیقی

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلواسکای (Bluesky) به پخش‌کننده ویدیو و موسیقی درون‌برنامه‌ای درکنار ویژگی جدیدی به‌نام «پنهان کردن پست» (hide post) مجهز شده است. با قابلیت‌های جدید، کاربران می‌توانند تجربه کاربری نزدیک‌تری به ایکس (توییتر سابق) ...

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلواسکای (Bluesky) به پخش‌کننده ویدیو و موسیقی درون‌برنامه‌ای درکنار ویژگی جدید «پنهان‌کردن پست» (Hide Post) مجهز شده است. با قابلیت‌های جدید، کاربران می‌توانند تجربه کاربری نزدیک‌تری به ایکس (توییتر سابق) را تجربه کنند.

پخش‌کننده ویدیو و موسیقی جدید بلواسکای می‌تواند با لینک‌هایی از یوتوب، ساندکلاد، اسپاتیفای و توییچ کار کند. برخلاف ایکس، پخش‌کننده موسیقی بلواسکای محتواها را به‌صورت خودکار پخش نمی‌کند و در تنظیمات پیش‌فرض قرار ندارد. درواقع کاربران درصورت تمایل می‌توانند آن را به‌راحتی فعال کنند.

اپلیکیشن بلواسکای به ویژگی‌های جدید مجهز شد: پنهان‌کردن پست‌ها، پخش ویدیو و موسیقی

ویژگی جدید بلواسکای: پنهان‌کردن پست

کاربران بلواسکای می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید پنهان‌کردن پست، درصورتی‌که نمی‌خواهند محتوایی را دوباره ببینند می‌توانند روی آن کلیک کنند و آن مورد محتوایی از پست فیدهای کاربر حذف می‌شود.

علاوه بر این ویژگی‌های جدید، بلواسکای باگ‌هایی را نیز برطرف کرده است. این باگ باعث می‌شد فهرست‌های حساب‌های کاربری میوت و مسدود شده خالی نشان داده شوند. این شبکه اجتماعی همچنین مشکلی را که باعث خالی‌شدن صفحه اصلی می‌شد، همراه با یک باگ که گاهی در هنگام تعامل با رشته‌‌ای از پست‌ها رخ می‌داد، برطرف کرده است.

تغییرات جدید بلواسکای چند روز پس از آن منتشر شده که این شبکه اجتماعی درنهایت به کاربران اجازه داد بدون نیاز به ورود به برنامه بتوانند پست‌ها را مشاهده کنند. هرچند کاربران همچنان برای ایجاد حساب کاربری و پست‌کردن به دعوت نامه نیاز دارند، اما می‌توانند پست‌ها را از طریق لینک‌ مشاهده کنند. کاربرانی که در بلواسکای محتوا به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند به پست‌های این شبکه اجتماعی لینک داده یا لینک مربوطه را در وبلاگ خود قرار بدهند. به علاوه، کاربران حالا می‌توانند پست‌های Bluesky را در چت‌های فردی یا گروهی به اشتراک بگذارند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋