گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تبلت هواوی MatePad Air PaperMatte Edition با صفحه نمایش کاغذ مانند معرفی شد

تبلت هواوی میت‌پد ایر PaperMatte Edition با نمایشگری شبیه کاغذ معرفی شد

تبلت هواوی میت‌پد ایر PaperMatte Edition با قیمت 649 یورو به فروش می‌رسد و همراه با آن یک صفحه کلید نیز به مشتریان ارائه می‌شود.

هواوی به‌تازگی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی متفاوت و تبلت میت پد پرو 13.2 اینچی برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. غول چینی همچنین از یک تبلت دیگر با نام MatePad Air PaperMatte Edition نیز رونمایی کرده است که اساساً شبیه به تبلت اندرویدی MatePad Air است.

تبلت هواوی MatePad Air PaperMatte Edition دارای نمایشگر 11.5 اینچی با وضوح 2800 در 1840 است و نرخ‌ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز را ارائه می‌کند. هواوی در این دستگاه از فناوری ضد تابش استفاده کرده است تا تداخل نور با نمایشگر آن را از بین ببرد و همچنین یک تجربه بصری مانند کاغذ به کاربر ارائه کند. همچنین این دستگاه با قلم Huawei M سازگار است.

مشخصات سخت‌افزاری تبلت هواوی

تبلت هواوی میت‌پد ایر PaperMatte Edition با نمایشگری شبیه کاغذ معرفی شد

از نظر مشخصات داخلی، این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده است و با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. باتری آن نیز 8300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ 40 وات پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز تبلت هواوی سیستم عامل HarmonyOS 3.1 را اجرا می‌کند.

تبلت هواوی میت‌پد ایر PaperMatte Edition با نمایشگری شبیه کاغذ معرفی شد

علاوه بر موارد ذکرشده، این تبلت 6.5 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن فقط 509 گرم است. روی پنل پشتی آن حفره‌ای کپسولی شکل برای دوربین وجود دارد که یک سنسور 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. روی نمایشگر دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد. از نظر صوتی و صدا نیز این دستگاه به چهار بلندگو و چهار میکروفون مجهز شده است.

در نهایت، تبلت هواوی میت‌پد ایر PaperMatte Edition با قیمت 649 یورو به فروش می‌رسد و همراه با آن یک صفحه کلید نیز به مشتریان ارائه می‌شود.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋