گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ایکیا از سه سنسور خانه هوشمند با قیمت کمتر از 10 دلار رونمایی کرد

ایکیا از سه سنسور هوشمند خانگی با قیمت کمتر از 10 دلار رونمایی کرد

سنسورهای ارزان‌قیمت ایکیا می‌توانند حرکت، وضعیت ورود و خروج ناگهانی و نشت آب را تشخیص و به کاربر اطلاع دهند.

ایکیا سه سنسور هوشمند ارزان‌قیمت معرفی کرد. این سنسورها می‌توانند حرکت، وضعیت ورود و خروج ناگهانی و نشت آب را تشخیص دهند و به کاربر نوتیفیکیشن بفرستند. این سنسوها با هاب هوشمند Dirigera ایکیا نیز سازگار هستند. اولین سنسور از این سه دستگاه ژانویه 2024 (دی‌ماه 1402) با قیمت حدود 10 دلار عرضه می‌شود.

ایکیا این سنسورها را در سایت رسمی خود معرفی کرده است. اولین سنسور Parasoll نام دارد که می‌توانید آن را روی در یا پنجره‌ خانه خود نصب کنید و در صورت باز یا بسته‌شدن غیرمنتظره، نوتیفیکیشنی برای شما ارسال می‌شود. همچنین این سنسور می‌تواند مستقیماً به یک لامپ هوشمند ایکیا وصل شود.

سنسورهای هوشمند ایکیا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه

ایکیا از سه سنسور هوشمند خانگی با قیمت کمتر از 10 دلار رونمایی کرد

سنسور دومی که ایکیا معرفی کرده، Vallhorn است که با تشخیص حرکت شما، نور لامپ‌ها را فعال یا غیرفعال می‌کند؛ با کنترل حداکثر 10 لامپ هوشمند ایکیا، می‌توانید رنگ و میزان نور مورد نظر خود را انتخاب کنید. سنسور سوم نیز Barding نام دارد و بر نشت آب نظارت می‌کند. این سنسور به شما در مورد هرگونه نشتی آب هشدار می‌دهد. این دستگاه‌ها می‌توانند به تلفن همراه شما نوتیفیکیشن ارسال کنند یا زنگ هشدار را به صدا درآورند.

ایکیا از سه سنسور هوشمند خانگی با قیمت کمتر از 10 دلار رونمایی کرد

این سنسورها کوچک و سفید هستند و می‌توانند در هر نقطه خانه نیز نصب شوند. همه سنسورها با هاب هوشمند Dirigera ایکیا سازگار هستند؛ البته سنسور Vallhorn تنها با چراغ‌های هوشمند Tradfri کار می‌کند.

«استیپان بگیک»، توسعه‌دهنده طراحی محصول در ایکیا سوئد در بیانیه‌ای گفته است:

«همه می‌خواهند در خانه احساس امنیت کنند و ما از ورود به حوزه محصولات هوشمند جدید که نه تنها زندگی بهتر، بلکه امن‌تری را در خانه فراهم می‌کند، هیجان‌زده هستیم. ما معتقدیم که این محصولات می‌توانند آرامش خاطر و احساس کنترل و راحتی بیشتری را برای مشتریان ما ایجاد کنند. این سه دستگاه جدید پس از انتشار سنسورهای قبلی توسط ایکیا مانند Vindstyrka که کیفیت هوا را اندازه‌گیری می‌کند، عرضه می‌شوند.»

هنوز قیمت دقیق این محصولات در ایالات متحده منتشر نشده است؛ اما سنسور Parasoll در اروپا 9.99 یورو خواهد بود و سنسورهای Vallhorn و Barding به ترتیب 7.99 و 9.99 یورو قیمت خواهند داشت. ممکن است این قیمت‌ها مستقیماً به دلار آمریکا تبدیل شوند یا شاید کمی گران‌تر باشند. البته این سنسورها همزمان عرضه نخواهند شد؛ احتمالاً در ژانویه (دی‌ماه) سنسور Vallhorn، در آوریل (فروردین 1403) سنسور Parasoll و در جولای (تیر 1403) سنسور Barding در ایالات متحده در دسترس قرار می‌گیرند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋