گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

فرانسه میلیون‌ها اردک را برای مبارزه با آنفولانزای پرندگان واکسینه می‌کند

فرانسه میلیون‌ها اردک را با هدف مقابله با آنفولانزای پرندگان واکسینه می‌کند

فرانسه کمپین واکسیناسیون با هدف مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان را برای اردک‌ها در اروپا راه‌اندازی کرده است.

فرانسه کمپین واکسیناسیون با هدف مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان را برای اردک‌ها در اروپا راه‌اندازی کرده است. انتظار می‌رود حدود ۶۰ میلیون اردک تا پایان تابستان سال آینده میلادی واکسینه شوند.

فرانسه امیدوار است با این کار جلوی کشتار میلیون‌ها پرنده که در سال‌های اخیر هزینه‌های گزافی را به صنعت مرغداری وارد کرده است، بگیرد.

«جوسلین مارگری»، رئیس مرغداری در انجمن دامپزشکان می‌گوید: «فشار بالایی در مورد ویروس‌ها وجود دارد. با واکسیناسیون گسترده در تلاش هستیم با بیماری آنفولانزای پرندگان مقابله کنیم و جلوی مرگ‌ومیر اردک‌ها را بگیریم.»

فرانسه میلیون‌ها اردک را با هدف مقابله با آنفولانزای پرندگان واکسینه می‌کند

میلیون‌ها اردک با هدف مقابله با آنفولانزای پرندگان واکسینه می‌شوند

طی سال‌های گذشته، آنفولانزای پرندگان باعث مرگ‌و‌میر تعداد زیادی پرنده ازجمله اردک شده است. در همین راستا، فرانسه کمپینی با هدف کاهش کشتار این پرندگان و همچنین جلوگیری از هدررفت هزینه‌ها راه‌اندازی کرده است که به موجب آن میلیون‌ها اردک واکسینه می‌شوند.

طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، در فرانسه موجی از آنفولانزای پرندگان اتفاق افتاد و در سال ۲۰۲۰ نیز این موضوع باعث مرگ تعداد زیادی اردک در این کشور شد. با وجود اینکه درحال‌حاضر هیچ خبری در مورد شیوع آنفولانزای پرندگان منتشر نشده، اما کمپینی برای کنترل شرایط و جلوگیری از ابتلای اردک‌ها به آنفولانزای پرندگان راه‌اندازی شده است تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وقتی یک مورد آنفولانزا در یکی از مزارع پیدا می‌شود، معمولاً باعث می‌شود که کل پرندگان آن مزرعه در معرض قرار گیرند و کشته شوند. این موضوع خسارت مالی سنگینی به کشاورزان وارد می‌کند. همچنین روند کار آن مزرعه را تا مدت‌ها مختل خواهد کرد.

برخی از دارندگان مزارع طی چند سال گذشته بارها با این مسئله مواجه شده‌اند و شاید واکسیناسیون گسترده بتواند مانع بروز مشکلات بعدی شود. اگر بتوان با واکسیناسیون گسترده از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد، خسارت‌های زیادی به مزارع وارد نخواهد شد. دامپزشکان انتظار دارند تا تابستان سال آینده میلادی درمجموع حدود ۶۰ میلیون اردک واکسینه شوند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋