دادههای Similarweb نشان میدهد تعداد کاربران فعال روزانه و مدت زمانی که آنها در تردز میگذرانند، در طول یک ماه کاهش پیدا کردهاند.
شبکه اجتماعی تردز (Threads) بعد از معرفی، بهسرعت و طی چند روز توانست در بین کاربران بهخوبی شناخته شود و تعداد کاربران فعال آن در همان روزهای اول از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشت. دادههای شرکت تجزیهوتحلیل Similarweb نشان میدهد تعداد کاربران فعال روزانه و مدت زمانی که آنها در پلتفرم شبکه اجتماعی تردز میگذرانند، در طول یک ماه کاهش پیدا کردهاند.
این وبسایت در گزارش آماری خود میگوید در تاریخ ۷ ژوئیه تعداد کاربران فعال روزانه تردز ۴۹ میلیون کاربر بوده است، ولی به فاصله یک ماه و در تاریخ ۷ آگوست تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم با ریزش ۷۹ درصدی به ۱۰ میلیون نفر کاهش یافته است.
وبسایت Similarweb در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که تعداد افرادی که از برنامه اندرویدی تردز استفاده میکنند را مورد بررسی قرار داده و به نتایج جالبی رسیده است. در این گزارش آمده که پس از نقطه اوج ۴۹.۳ میلیون کاربر روزانه فعال در تاریخ ۷ ژوئیه، این آمار دقیقاً یک ماه بعد و در تاریخ ۷ آگوست به ۱۰.۳ میلیون نفر کاهش یافته است.
در ایالات متحده، تعداد کاربران فعال روزانه در تاریخ ۷ ژوئیه ۲.۳ میلیون کاربر بوده و یک ماه بعد در ۷ آگوست به ۵۷۶ هزار نفر رسیده است.
آمارها نشان میدهد کاربرانی که از تردز استفاده میکنند، مانند سابق مدت زمان طولانی را در این شبکه اجتماعی سپری نمیکنند. میانگین مدت زمان صرفشده روزانه برای استفاده از این پلتفرم از حدود ۱۴ دقیقه تا تقریباً ۲۱ دقیقه در ایالات متحده شروع میشد. این آمار در ۷ آگوست به ۳ دقیقه کاهش یافته است. درمقایسه، تعداد کاربران فعال روزانه X (توییتر سابق) در اندروید بیش از ۱۰۰ میلیون است و این افراد بهصورت منظم روزانه حدود ۲۵ دقیقه از برنامه استفاده میکنند.
پاسخ ها