این دو مجموعه قرار است زیرساختهای لازم برای اتصال فضای فروش آنلاین و آفلاین را در بازار خردهفروشی و کسبوکارهای خرد فراهم کنند.
تفاهمنامه همکاری یکساله بین شرکت پرداخت الکترونیک سداد و پادرو منعقد شد. موضوع این همکاری نیز اتصال سه هزار پذیرنده پرداخت الکترونیک سداد به پادرولند جهت استفاده از امکانات متنوع در این اکوسیستم است.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی پادرو، «پشوتن پورپزشک» مدیرعامل پادرو و «محمدحسین کاشی» مدیرعامل سداد در جلسه تبادل این تفاهمنامه، توافق کردند تا خدمات متنوع پادرولند شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، پرداخت امن و امانی، خدمات ارسال اختصاصی و اعطای دستگاههای پرداخت و سایر محصولات و خدمات سداد و پادرو، برای کاربران هر دو مجموعه فراهم شود.
همچنین این دو مجموعه قرار است با همکاری یکدیگر زیرساختهای لازم برای اتصال فضای فروش آنلاین و آفلاین را در بازار خردهفروشی و کسبوکارهای خرد فراهم کنند.
مدیرعامل پادرو درباره شکلگیری این اکوسیستم گفت پادرولند بهعنوان یک شبکه گسترده و تعاملی برای ارتباط و اتصال همه ارائهدهندگان خدمات به کسبوکارها ساخته شده است.
او معتقد است پادرولند میتواند تمامای حفرههای خالی برای ساخت یک اکوسیستم کامل جهت رشد و توسعه کسبوکارهای کوچک و متوسط را در هر دو فضای آفلاین و آنلاین پر کند.
پورپزشک با اشاره به همکاری با سداد در این باره بیشتر توضیح داد: «شرکتهای پرداخت الکترونیک بهواسطه ارتباط مداوم و روزمرهای که با کسبوکارهای خرد آفلاین دارند، حلقه مؤثری در ساخت اکوسیستم پادرولند هستند. پذیرندگان سداد نیز میتوانند به راحتی از اولین خدمات این اکوسیستم یعنی فروشگاهساز پادروشاپ و خدمات لجستیک پادروپین استفاده کنند. همچنین فروشگاههای پادروشاپی نیز امکان استفاده آسان از سرویسهای سداد را خواهند داشت. به زودی حلقههای بیشتری به این اکوسیستم متصل میشوند و دسترسی این کاربران به خدمات گستردهتری میسر میشود. در حال حاضر کارهای فنی اولیه برای اتصال پادرولند و سرویسهای سداد انجام شده و بهزودی بخش اول دستگاههای پرداخت اندرویدی سداد که به فروشگاهساز پادروشاپ مجهز است به پذیرندگان منتخب ارائه خواهد شد.»
مدیرعامل سداد نیز با اشاره به فرصت اتصال به دنیای کسبوکار آنلاین برای پذیرندگان سداد از امکاناتی که این اکوسیستم میتواند در اختیار فروشندگان آنلاین قرار دهد، گفت:
«یکی از چالشهای اصلی فروشندگان فعال در حوزه آنلاین، عدم دسترسی به ابزارهای پرداخت و مدیریت سفارش یکپارچه در حوزه آفلاین و آنلاین است. ما در سداد این امکان را در اختیار کاربران پادرولند قرار میدهیم تا با اتصال به نرمافزار ویژه پادرو، بتوانند به یک سیستم یکپارچه پرداخت و مدیریت سفارش متصل شوند و دنیای آفلاین و آنلاین را همزمان تجربه کنند.»
به گفته کاشی دستگاههای پرداخت اندرویدی امروزه یکی از ابزارهای مورد علاقه فروشندگان خرد برای دریافت وجوه است که با توسعه خدمات روی این دستگاهها، میتوان ارزشافزوده زیادی برای پذیرندگان ایجاد کرد: «خوشبختانه در حال حاضر این امکان برای کاربران پادرولند فراهم شده است. البته حوزههای همکاری مشترک بیشتری بین دو مجموعه تعریف شده که به مرور به بازار معرفی خواهد شد.»
گفتنی است پادرولند تازهترین حوزه کسبوکاری پادرو، یک اکوسیستم یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپاچهسازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد است.
ابزارهای فروشگاهساز، پرداخت آنلاین و آفلاین، دستگاه پرداخت اندرویدی و غیرنقدی(کشلس)، ارسال سفارش، تبلیغات و افزایش فروش، سهولت ارتباط با مشتری، دسترسی به شبکههای اجتماعی و دیگر ابزارهای پیشرفته برای تسهیل و رشد کسبوکار از جمله امکانات موجود در این اکوسیستم است.
پاسخ ها