گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

قیمت چانگان CS35 پلاس در عرضه قطعی + جدول زمانبندی تیر 1402 اعلام شده است

قیمت چانگان CS35‌ پلاس در عرضه قطعی آن اعلام شد + جدول تیرماه 1402

رقم نهایی اعلام شده برای چانگان CS35‌ پلاس تیپ 2 معادل یک میلیارد و 115 میلیون تومان است.

شرکت سایپا برای چندمین‌بار، قیمت چانگان CS35 در دو نسخه تیپ 2 و تیپ 3 را اعلام کرد. این قیمت‌ها مربوط به عرضه قطعی این خودرو هستند. بنابر اعلام سایپا، این عرضه از هفته آینده آغاز می‌شود. رقم نهایی اعلام شده برای چانگان CS35‌ پلاس تیپ 2 معادل یک میلیارد و 115 میلیون تومان است. چانگان CS35 پلاس تیپ 3 نیز یک میلیارد و 183 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین بخوانید: احتمال افزایش قیمت چانگان cs35 پلاس توسط شورای رقابت

در جدول ارائه‌شده از سوی سایپا، مبالغی به رقم نهایی خودروها اضافه شده‌اند. نخستین بخش اضافه‌شده به قیمت چانگان CS35‌ پلاس، گواهی اسقاط خودروهای فرسوده است که 38 میلیون تومان به نرخ نهایی این خودرو افزوده است. چهار درصد قیمت پایه خودرو نیز به عنوان کمیسیون فروش در نظر گرفته شده است. مبلغ دو میلیون و 400 هزار تومان نیز هزینه حمل‌ونقل خودروها برای مشتریان بوده است.

افزایش قیمت چانگان CS35‌ پلاس، نتیجه تأخیرهای طولانی مدت

چانگان CS35‌ پلاس نخستین خودروی سواری وارداتی به ایران طی دور جدید واردات خودرو به حساب می‌آید. این خودرو در تعدادی محدود از گمرک ترخیص شد. بااین‌حال فرآیند شماره‌گذاری و ترخیص آن بسیار زیاد به طول انجامیده است. خریداران خودروهای وارداتی درخواست خود برای خرید این خودروها را در اسفندماه 1401 و هم‌زمان با نوبت اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو ثبت کرده بودند.

اعلام قیمت چانگان CS35‌ پلاس

پس از ترخیص محموله خودروهای وارداتی سایپا از گمرک، قیمت چانگان CS35‌ پلاس مطابق با تعرفه‌های قبلی محاسبه شد. این تعرفه‌ها معادل 55 درصد قیمت خودرو بودند. بااین‌حال طی هفته‌های پیشین تعرفه واردات خودرو افزایش یافت. درنتیجه قیمت چانگان CS35‌ پلاس با تعرفه 65 درصدی محاسبه شد. به همین علت بازهم نرخ نهایی این خودرو پیش از تحویل برای مشتریان افزایش پیدا کرد. دلیل تأخیر سایپا در تحویل این خودروها پس از ترخیص همچنان مشخص نیست.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋