آبانتتر جزو چهار بازیگر اصلی در حوزه صرافی آنلاین کشور است و در نمایشگاه الکامپ امسال حضور پیدا کرده.
آبانتتر جزو چهار بازیگر اصلی در حوزه صرافی آنلاین کشور است و در نمایشگاه الکامپ امسال حضور پیدا کرده. در غرفه این شرکت اینفلوئنسرهای حوزه رمزارز حضور دارند و مهمانان میتوانند با آنها درباره این حوزه به گفتوگو بنشینند. غرفه آبانتتر شامل بخشهای مسابقه و سرگرمی است و تلاش داشته تا در محیطی سرگرمکننده به مفاهیم پیچیده رمزارزها بپردازد و کاربران را نسبت به این بازار علاقهمند کند.
آبانتتر سلسله اقداماتی که برای جذب مخاطب بیشتر انجام داده و یکی از آنها شناختن نیاز مشتری است. این صرافی آنلاین سعی داشته تا مشکلات کاربران ایرانی را شناسایی کند و برای آنها راهحلی بیابد. براساس آخرین آمارهای اعلامشده توسط صرافیهای آنلاین آیارنی، نزدیک به ۸۰ درصد معاملات کاربران ایرانی در صرافیهای رمزارز خارجی صورت میگیرد و این مراکز سعی دارند تا کاربران بیشتری را نسبت به صرافیهای آنلاین ایرانی جذب کنند.
یکی از کارهایی که آبانتتر برای جذب بیشتر مخاطبین ایرانی انجام میدهد، رسیدگی به موضوع برداشت وجه آنی است. این ویژگی ازجمله ویژگیهای خاص این صرافی آنلاین است و آنطور که مدیران آن میگویند، برای تمامی کاربران اجرا شده است.
آبانتتر رشد خوبی را در سالهای اخیر تجربه کرده و این تیم در تلاش است علیرغم بسیاری از مشکلاتی که حوزههای صرافی های آنلاین در ایران دارند، به این آمار روزبهروز کاربران جدیدی اضافه کند. در سالهای اخیر تعداد کاربران آبانتتر بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و حالا به ۹۰۰ هزار نفر رسیده است و آنطور که بهنظر میرسد، میلیونیشدن کاربران آبان تتر دور از ذهن نیست .
در این گزارش ویدیویی هم به موضوع پشتیبانی و مشکلات کاربران ایرانی پرداخته شده و هم وجهتمایزهای این صرافی آنلاین نسبت به سایر رقبای خود از زبان مدیران آبانتتر روایت شده است. مدیران این صرافی آنلاین همچنین درباره نیروهای انسانی این شرکت و آینده این شرکت با ما صحبت کردند.
پاسخ ها