گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

امکان دریافت وام تا سقف 75 میلیون تومان از وام ازکی وجود داشت

ازکی‌وام امکان دریافت اعتبار خرید تا سقف ۷۵ میلیون تومان با همکاری بلوبانک را فراهم کرد.

ازکی‌وام در گزارشی جزئیات طرح جدید خود درباره همکاری با بلوبانک و مکس را منتشر کرده است. طبق این گزارش افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود تاسقف ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید از فروشگاه‌های مختلف کالایی مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم ورزشی دریافت کنند.  

طرح اعتباری بلوبانک چیست؟

این طرح که طرح بلوبانک نامیده می‌شود از طرح‌های جدید ازکی‌وام است که مانند واسطی میان تامین‌کننده مالی وافراد عمل کرده و فرآیند پیچیده دریافت تسهیلات را ساده‌تر می‌کند.

در این طرح افراد می‌توانند از ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. ارائه یک چک ضمانت از فرد درخواست‌دهنده اعتبار و مدارک شغلی از شرایط دریافت طرح بلوبانک است.

ازکی‌وام در راستای ایجاد تنوع در ارائه طرح‌های مختلف اعتباری، خدمت جدیدی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، در این طرح افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود تا سقف ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند و از فروشگاه‌های مختلف کالاهایی مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی بخرند و حتی خدماتی مانند پزشکی و سفر دریافت کنند. 

دریافت اعتبار برای خرید اقساطی این روزها و در شرایط تورمی می‌تواند راهکاری مقرون به‌صرفه باشد. چراکه باوجود نوسان قیمت‌ها، خرید اقساطی کالاها و خدمات ضروری در همان لحظه حتی با پرداخت سود به نفع افراد است.

با اعتبار بلوبانک از چه فروشگاه‌هایی می‌توان خرید کرد؟

 با اعتبار ازکی‌وام  امکان خرید اقساطی و اعتباری برای افراد در سبدهای متنوعی از کالاها و خدمات فراهم است. از جمله دسته‌بندی‌های کالا و خدمات در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام می‌توان به کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، زیبایی و سلامت، موتور سیکلت و ... اشاره کرد. افراد برای دیدن دسته‌بندی‌های مختلف و فروشگاه‌های همکار می‌توانند به سایت ازکی‌وام مراجعه کنند.

همچنین امکان جست‌وجوی هوشمند کالا و خدمات در سایت ازکی‌وام برای افراد فراهم است تا راحت‌تر بتوانند محصول موردنظر خود را انتخاب کنند. استفاده از موتور جست‌وجوی کالا در ازکی‌وام این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا آنها بتوانند با مقایسه کالا در فروشگاه‌های مختلف، بهترین محصول را از لحاظ قیمت، کیفیت، نوع برند و طرح‌های قابل استفاده انتخاب کنند.

چگونه می‌توان در ازکی‌وام اعتبار بلوبانک دریافت کرد؟

برای دریافت اعتبار بلوبانک افراد کافی است که به سایت ازکی‌وام به آدرس مراجعه کنند. پس از آن با کلیک روی گزینه «ورود/عضویت» وارد پنل کاربری خود ‌شوند. در پنل کاربری افراد می‌توانند طرح‌های متنوع اعتباری را برای دریافت اعتبار مشاهده کنند. با انتخاب مبلغ اعتبار و مدت بازپرداخت طرح‌های اعتباری پیشنهادی نمایش داده می‌شود. همچنین در این لینک درباره جزئیات طرح بلوبانک توضیح داده شده است.  

برای دریافت طرح بلوبانک افراد می‌توانند تا سقف ۷۵ میلیون تومان مبلغ موردنظر خود را تعیین و سه دوره بازپرداخت ۶، ۱۲و ۱۸ ماهه را انتخاب کنند.

در ادامه و پس از بررسی اعتبارسنجی، مدارک موردنیاز ازجمله چک ضمانت و مدارک شغلی بارگذاری می‌شود. پس از تایید مدارک توسط کارشناسان ازکی‌وام، اعتبار درخواست‌شده به کیف پول الکترونیکی افراد در پنل کاربری اضافه می‌شود. سپس آنها تا یک ماه فرصت دارند که از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خرید خود را به‌صورت اعتباری از درگاه پرداخت ازکی‌وام انجام دهند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋