فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کمک فنر عقب وراکروز (ix55) با بهترین کیفیت

کمک فنر عقب وراکروز یکی از اجزای مهم سیستم تعلیق خودرو هستند و با حرکات رفت و برگشتنی، باعث کاهش نوسانات منتقل شده به کابین خودرو میشود. محصول کمک فنر عقب هیوندای وراکروز (ix55) با بهترین کیفیت در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس به فروش می رسد.

 

سیستم تعلیق خودرو

یکی از حیاتی ترین قسمت های هر خودرو سیستم تعلیق (Suspension) و عملکرد درست آن است. این سیستم از اجزایی همانند فنرها، کمک فنر ها، سیبک و ...تشکیل شده است. که وظیفه اصلی آن اتصال بدنه و چرخ ها به یکدیگر و مدیریت ارتباط بین جاده و خودرو است.

 

 

با وجود اینکه هر کدام از این اجزا نقش غیر قابل انکار و مهمی در سیستم تعلیق دارند اما نباید به سادگی از نقش کمک فنر گذر کرد. کمک فنر یا جاذب ضربه یک قطعه مکانیکی است که در نزدیکی چرخ های خودرو نصب می شود و وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و در نهایت میرا کند. میزان حرکت فنر و ارتعاشات وارده به کمک فنر را می توان عامل اصلی افزایش یا کاهش عمر کمک دانست. همچنین کمک فنر خودرو از یک طرف به شاسی متصل است و از طرف دیگر به سیستم تعلیق خودرو وصل شده است.

 

عیوب کمک فنر عقب هیوندای وراکروز (ix55)

ایرادات متداول در کمک فنر خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایراد ظاهری:

اولین مشکلی که به راحتی قابل تشخیص است هرگونه آسیب به کمک فنر یا تغییر شکل آن است که می تواند بر اثر تصادف یا ضربه ایجاد شده باشد. همچنین در صورتی که محل استقرار کمک فنر دچار افتادگی شده باشد نیز نشان دهنده وجود نقص در این قطعه است که باید در اولین فرصت نسبت به حل مشکل اقدام کرد.

 

نشتی روغن کمک فنر:

با وجود اینکه محفظه حاوی سیال در کمک فنرها آب بندی شده است اما ممکن است به هر دلیلی این آب بندی دچار مشکل شود و سیال درون محفظه از آن خارج شود. به این ترتیب در صورت وجود روغن بر روی کمک فنر یا نشتی روغن در اطراف کمک فنر باید به تعویض آن اقدام کرد.

تکان و لزرش های بیش از حد؛

در صورتی که خودرو در مسیرهای ناهموار بیش از حد بالا و پایین شود و حالت فنری داشته باشد مشخص است که ایرادی در کمک فنر خودرو وجود دارد که باید هر چه سریعتر این قطعه را تعویض کرد.

 

ایجاد صدای غیر معمول ؛

وجود سر و صدا در زمان عبور از مسیرهای ناهموار، از روی سرعت گیر، هنگام شتاب گرفتن یا ترمزهای شدید نیز می تواند نشان دهنده وجود نقصی در کمک فنر خودرو باشد.

کشیده شدن خودرو به یک سمت؛

در صورتی که خودرو هنگام حرکت به یک سمت کشیده می شود نشان دهنده وجود ایرادی در سیستم تعلیق یا یکی از اجزای آن از جمله کمک فنر است.

 

لاستیک سابی؛

لاستیک سابی یا از بین رفتن قسمتی از آج تایر نیز یکی دیگر از نشانه هایی است که در صورت مشاهده آن سیستم تعلیق خودرو یا اجزای آن مانند کمک فنر توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت بروز هرکدام از مشکلات در خودرو باید در اسرع وقت برای رفع این مشکل با ما درفروشگاه جاینت پارتس در تماس باشید.

 

قیمت کمک فنر عقب هیوندای وراکروز

جهت استعلام ثبت سفارش و استعلام قیمت  کمک فنر عقب هیوندای وراکروز می توانید با کارشناسان ما در جاینت پارتس در تماس باشید. همچنین می توانید برای خرید  استعلام قیمت دیگر قطعات هیوندای وراکروز (ix55) نظیر؛

لنت ترمز عقب وراکروز IX55

 


کمک فنر عقب هیوندای وراکروز IX55

 

 

و... اقدام نمایید.

https://giantparts.co/

09121022101

09125308352

02133113233

 

 

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋