ghorbani1375reza

ghorbani1375reza

خرید قالب وردپرس

 

خرید قالب وردپرس

خرید قالب وردپرس در بخش قالب وردپرس ، قالب‌های رایگان و حرفه‌ای وردپرس را خواهید یافت. قالب‌های وردپرس شرکتی، شخصی، فروشگاهی، دانلود، مجله‌ای، خبری و … قالب وردپرس فایلی است تشکیل شده از فایل‌های ساختار یافته آماده که روی سایت شما نصب می‌شود و ظاهر سایت شما را شکل می‌دهد. هر قالب دارای امکانات مخصوصی است که شما را بی‌نیاز به استفاده از برنامه‌نویسی در طراحی سایت‌تان خواهد کرد.

 

خرید قالب وردپرس

قالب‌ها به دو دسته رایگان و حرفه‌ای در دسترس شما قرار گرفته‌اند. ما در میهن وردپرس قالب‌های رایگانی را از مخزن اصلی وردپرس دریافت و بومی‌سازی کرده‌ایم تا بتوانید روی سایت‌تان

[caption id="attachment_308" align="alignnone" width="300"]📷 خرید قالب وردپرس[/caption]

نصب و استفاده کنید.برای اینکه سریع تر و آسان تر سایت خود را راه اندازی کنید، می توانید از قالب های آماده استفاده بهتری داشته باشید. برخی از این قالب ها رایگان و برخی را باید خریداری نمایید. با این کار در صرف هرینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد.

 

نکته حائز اهمیت این است که به کدام منابع برای خرید قالب ها می توان اعتماد کرد؟

در این مطلب قصد داریم شما را با چگونگی انتخاب یک منبع و مرجع قابل اطمینان برای خرید قالب وردپرس آشنا کنیم. در انتها شما خواهید دانست کدام یک از سایت های خرید قالب وردپرس از بقیه بهتر است. وردپرس با ویژگی های خاصی که دارد چند سالی است که جای خود را در میان سایر نمونه های مشابه در دل طراحان باز کرده است. شما با کمترین هزینه ممکن می توانید یک سایت وردپرسی طراحی نمایید. قالب های مختلف و فراوانی که دارد، دست شما را برای انتخاب متناسب با موضوع دلخواهتان باز گزاشته است. شما با وجود پلاگین های متنوع و فراوان، قابلیت های بی شماری را به سایتتان می توانید اضافه کنید.

 

معیار های انتخاب بهترین وب سایت خرید و فروش قالب در ایران

در ادامه مهم ترین ویژگی های قالب و پلاگین های وردپرسی را برای شما بررسی می کنیم تا با خیالی آسوده در سایت های معتبر اقدام به خرید قالب مورد نظر کنید.نحوه ارائه خدمات پشتیبانی: یکی از مهم ترین مشخصه های انتخاب وب سایت برای خرید قالب وردپرس، چگونگی ارائه سرویس های پشتیبان دهنده می باشد. یک سایت خوب باید بتواند در کمترین زمان ممکن مشکلات کاربران خود را حل کند. یک تیم چنده نفره قوی و متخصص باید در این زمینه حضور داشته باشند تا در صورت بروز هر نوع مشکلی به سرعت آن را رفع نمایند. این ویژگی را هنگام خرید، مد نظر داشته باشید.

 

خرید قالب آماده

آپدیت های سریع و به موقع: دسترسی به خدمات و محصولات جدید باید به سرعت برای شما فراهم شود تا علاوه بر استفاده از امکانات جدید، باگ ها و حفره های امنیتی نتوانند به سایت شما آسیبی برسانند. از آن جایی که بیشتر پلاگین ها خارجی هستند و نیاز به فارسی سازی دارند، مارکت ارائه دهنده باید در زمینه به روزسانی برنامه ها کوشا بوده و آنها را بدون هیچ خطایی در اختیار شما قرار دهند.

 

قالب سایت

تحویل یک محصول اورجینال: هنگام انتخاب وبسایت برای خرید قالب، اطمینان حاصل کنید که فروشنده به شما یک محصول اصلی و اورجینال داده است. برخی سایت ها از عدم توجه به این موضوع سوء استفاده کرده و قالب نال به مشتری می فروشند.

 

قالب سایت چیست؟

هر وب سایتی به یک قالب نیاز دارد. به زبان ساده قالب یا Theme سایت کار نمایش محتوای وب سایت را برعهده داد. قالب تشکیل شده از انواع صفحات وب سایت (صفحه اصلی، صفحه محصول و غیره)، المان های صفحات (پاصفحه، منو ها و غیره) و نحوه قرار گرفتن آن ها که همه طبق اصولی طراحی و برنامه نویسی می شوند. البته همانطور که یک قالب کار نمایش محتوا را بر عهده دارد برای دریافت اطلاعات از کاربر نیز از قالب سایت استفاده می شود. برای همین امکانات وب سایت (مثلا فرم ثبت نام) در این قالب با کمک پلاگین با برنامه نویسی پیاده سازی می شود.

 

انواع قالب های وردپرس

از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پر طرفدار است تولید کنندگان قالب زیادی برای آن وجود دارند. قالب های وردپرس را می توان به دو صورت دسته بندی کرد: کاربرد و توسعه دهنده.در دسته بندی کاربرد قالب نسبت به نوع فعالیت سایت دسته بندی می شود: خبری، فروشگاهی، شرکتی و غیره.

 

قالب وردپرس حرفه ای

از سوی دیگر قالب های وردپرس را می توان از نظر توسعه دهندگان و یا روش توسعه دسته بندی کرد: قالب های رایگان که توسط برنامه نویسان مختلف توسعه داده شده اند، قالب های تجاری که قالب های با کیفیتی هستند که در فروشگاه های قالب مانند تم فارست، تمپلیت مانستر و دارکوب به دفعات به فروش می روند، قالب های اختصاصی که به سفارش مشتری توسعه داده می شوند.

 

ویژگی های یک قالب با کیفیت

تنها ظاهر قالب سایت نیست که اهمیت دارد اما متاسفانه این موضوع تنها برای افراد متخصص قابل درک است. در توسعه قالب سایت حرفه ایی بودن برنامه نویس نقش مهمی در کیفیت نهایی دارد. از سوی دیگر شرکت ها و افرادی را که قالب ها را توسعه می دهند سیاست ها و روش های توسعه خاص خود را دارند که لازم است در زمان خرید قالب وب سایت توسط یک متخصص بررسی شود.

 

ویژگی های قالب های خوب وردپرس:

پشتیبانی: مهم ترین فاکتور در طراحی سایت و قالب از نظر من پشتیبانی است. محصولی که پشتیبانی ندارد به احتمال زیاد در آینده ایی نزدیک غیر قابل استفاده خواهد شد. از سوی دیگر اگر این محصول طوری توسعه داده شده باشد که تنها توسط توسعه دهنده آن قابلیت پشتیبانی داشته باشد، حق انتخاب و مالکیت شما را با چالش روبرو می کند. پس به نظر من قالب سایت باید طوری توسعه داده شده باشد که کدهای آن توسط هر برنامه نویسی قابل ویرایش باشد (رمز گذاری نشده باشد) و همچنین این کد ها قابل درک باشد. تا بتوانید پشتیبانی سایت را به هر شخصی از جمله توسعه دهنده سایت بسپارید.

 

خرید قالب وردپرس حرفه ای

سرعت: یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در سئو و کسب رضایت کاربران است. قالب باید به گونه ایی توسعه داده شود که سرعت وب سایت را کاهش ندهد. استفاده زیاد از پلاگین در ساخت قالب، لینک های خارجی زیاد قالب، عدم بهینه سازی کد ها می تواند باعث بالا رفتن حجم وب سایت و در نتیجه افزایش زمان بار گذاری وب سایت در دستگاه کاربر شود. اگر قالب به اصطلاح سنگین باشد باعث نارضایتی کاربران و ترک زود هنگام وب سایت می گردد. گوگل نیز سرعت پایین وب سایت را درک کرده از این جهت نمره منفی به رتبه سایت خواهد داد.

 

طراحی قالب وردپرس حرفه ای

زیبایی و اختصاصی: اگرچه زیبایی فاکتور اول نیست اما اهمیت زیادی دارد. در برخی مشاغل به اصطلاح “طراحی است که می فروشد”. تصور کنید که سایت شما یکی از قالب های پر استفاده وردپرس را به کار گرفته باشد یا ظاهر این قالب متناسب با نوع کسب و کار وب سایت نباشد. در چنین شرایطی در نظر کاربران وب سایت شما غیر حرفه ایی بوده و به طور ناخودآگاه حس اعتماد، اعتبار و حرفه ایی بودن را القا نخواهد کرد. یا اینکه دکمه ها و ساختار صفحات سایت به گونه ایی تشویق کننده کاربر برای انجام خرید یا تعامل با سایت نباشد.

 

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو: از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران با دستگاه های موبایلشان سایت های اینترنتی را مرور می کنند ضروری است که وب سایت ها برای صفحات نمایش کوچک دستگاه های موبایل نیز بهینه سازی شده باشند. این بهینه سازی نه تنها برای کاربران بلکه برای سئو اهمیت دارد. برای همین گوگل پیشنهاد داده از طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا در طراحی ها استفاده شود. با این طراحی اندازه صفحه و المان های سایت متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر تغییر و تنظیم می شود. اگر سایتی برای کاربران موبایل بهینه سازی نشده باشد رتبه بسیار پایین تری را به دست خواهد آورد.

 

بروز رسانی قالب

بروز رسانی: اغلب دیده می شود که قالب های آماده که در فروشگاه های قالب به فروش می رسند، با رمزگذاری بر روی فایل ها و کدها کار پشتیبانی و قالب را در انحصار خود در می آورند. در نتیجه صاحبان وب سایت ها همیشه به تولید کننده اصلی قالب وابسته می مانند. از سوی دیگری در برخی روش های توسعه قالب، توسعه دهندگان بروز رسانی های اجباری سالانه را به مشتریانشان تحمیل می کنند که این هزینه ایی بی مورد برای یک وب سایت است. بنابراین یک قالب باید به گونه ایی به فروش برسد که خریدار هیچ محدودیتی در ویرایش و بروز رسانی آن نداشته باشد.

 

وب سایت وردپرسی

راه اندازی یک وب سایت وردپرسی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا بیشتر دیده شود و رشد بهتری داشته باشد. در همین راستا باید یک هاست مناسب با نیازهای وب سایت خود انتخاب کرده و سپس با نصب وردپرس و یک قالب حرفه ای روی آن فعالیت خود را در بستر اینترنت آغاز نمایید. هاست انتخابی شما می تواند یک هاست مثل هاست مورد نیاز برای وردپرس که اختصاصاٌ برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه شده یا یک هاست ارزان مثل هاست ایران سی پنل باشد. اما بعد از پشت سر گذاشتن این موارد، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید.

 

خرید قالب وردپرس مناسب

انتخاب و خرید قالب وردپرس مناسب و حرفه ای است. اگر شما در حال جستجو در میان قالب های وردپرسی هستید تا مناسب ترین پوسته را برای وب سایت وردپرسی خود انتخاب کنید، قالب چند منظوره bridge که با نام قالب پل نیز در میان افراد شناخته می شود، می تواند یک انتخاب مناسب برای شما بشمار رود . در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به معرفی و بررسی قالب وردپرس پل می پردازیم.

 

بررسی مزایا و معایب قالب بریج وردپرس

هر قالب دارای مزایا و معایب مختلفی است و بررسی همین موارد می تواند در نهایت روی تصمیم گیری درباره آن قالب تاثیر مستقیم داشته باشد. توسعه دهندگان قالب های مختلف همواره

[caption id="attachment_310" align="alignnone" width="241"]📷 قالب وردپرس[/caption]

در تلاش هستند تا ویژگی های مثبت قالب خود را تقویت کرده و معایب آن را نیز شناسایی و بهبود ببخشند. قالب وردپرس پل نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید در ادامه برخی از مزایا و معایب این قالب را مطالعه کنید که به طور معمول توسط کاربرانی که از این پوسته استفاده کرده اند بیان شده اند.

 

مزایا قالب وردپرس پل

  • امکان نصب و ایمپورت کامل و جزئی قالب وردپرس پل

  • ارائه بیش از 530 وب سایت آماده

  • بهینه بودن قالب برای ادیتور گوتنبرگ

  • سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر

  • قابلیت سفارشی سازی بالا قالب

  • سازگاری کامل با مرورگرهای محبوب

  • ارائه بیش از 10 هدر منحصر به فرد

  • پشتیبانی از تکنولوژی AJAX

  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس

  • ارائه مگامنوهای جداب و حرفه ای

  • سازگاری کامل با ماژول های مختلف

  • امکان استفاده از بک گراندهای ویدیویی و پارالاکس

  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو

  • ارائه پشتیبانی بسیار قوی

  • سازگاری کامل با صفحه نمایش رتینا

  • ارائه 4 افزونه منحصر به فرد به صورت رایگان

  • قابلیت ترجمه و چند زبانه کردن سایت و مناسب برای زبان فارسی

  • بهینه بودن قالب برای صفحه نمایش های مختلف

 

معایب قالب وردپرس پل

  • عدم امکان مشاهده ویژگی های اصلی قالب به صورت زنده

  • به دلیل ارائه قابلیت های زیاد و متنوع ممکن است کاربران مبندی کمی گیج شوند

 

قالب وردپرس با cms اختصاصی

قالب وردپرس یا همان قالب سایت وردپرسی در درجه اول یکی نیاز های اصلی برای راه اندازی هر گونه وب سایت با cms وردپرس می باشد که باید با دقت بیشتر آن را برای کسب کار خود انتخاب کرد، از این رو ما امکان دانلود، خرید قالب وردپرس ارجینال و همچنین پوسته وردپرس که از هر نظر (قدرتمند بودن، سئو شده و داری سرعت لود بالا، انعطاف پذیری، امتیاز دارترین، پر فروش ترین و زیباترین ) کامل می باشد را گلچین کرده و در اختیار کابران قرار داده ایم.

 

قالب / افزونه وردپرس

قالب وردپرس wordpress theme قالب هایی هستند که برای وردپرس طراحی میشن. اگر شما یک سایت با وردپرس راه اندازی کرده اید نیاز به قالب وردپرس خواهید داشت تا روی سایت خود راه اندازیش کنید. این قالب های وردپرس هستند که به ظاهر سایت شما جان میبخشند و سبب زیبایی سایت شما می شوند. البته فقط ظاهر سایت نیست قالب وردپرس شما روی بخش خرید قالب وردپرس های مختلفی تاثیر میزاره که برخی موارد می تونه سرعت سایت , امکانات سایت , کاربر پسند و ... باشه.

 

قالب فروشگاهی رایگان

در وردپرس فارسی به قالب وردپرس ( پوسته وردپرس ) نیز گفته می شود. ترجمه اصطلاح theme به پوسته. در حال حاضر در پنل مدیریت هر سایت وردپرسی گزینه ای هست بنام نمایش » خرید قالب وردپرس پوسته ها که همون بخش قالب های وردپرس می باشد.

 

انتخاب بهترین و حرفه ای ترین قالب وردپرس

بهترین قالب وردپرس و یا حرفه ای ترین قالب وردپرس اسمی هست که می تونیم روی برخی قالب های فوق حرفه ای بزاریم. هر قالب وردپرسی دارای یک پیشنمایش هست که شما خرید قالب وردپرس می توانید قبل از اقدام به خرید قالب , پیشنمایش آنلاین اون رو ببینید و با امکاناتش آشنا بشید. حال برای انتخاب بهترین قالب باید بدانید که یک سری نکات باید رعایت شود.

 

چگونه یک قالب وردپرس خوب انتخاب کنیم

  • بررسی امکانات و قابلیت های قالب

  • برسسی سرعت قالب

  • بررسی کدنویسی قالب وردپرس مورد نظر

  • بررسی بهینه و سئو بودن قالب

  • برسسی تاریخچه بروزرسانی های قالب

  • بررسی سایر نمونه کارهای طراح قالب وردپرس

  • بررسی کیفیت قالب طراحی شده یا فارسی سازی شده

  • بررسی معماری قالب جهت بهینه بودن سایت

  • تعداد فروش و تعداد امتیازات قالب مورد نظر

  • بررسی نظرات و دیدگاههای قالب و مشاهده نظرات خریداران قالب

  • مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم فقط بخش کوچکی از نکات لازم برای رعایت در انتخاب یک قالب وردپرس خود است

 

از ویژگی های بارز این قالب میتوان به امکانات زیر اشاره نمود:

  1. سازگار با آخرین ورژن ووکامرس و وردپرس

  2. پشتیبانی از ابزارک ها و ابزارک های شخصی سازی شده

  3. طراحی بسیار زیبا و کاملا فارسی و پشتیبانی همه روزه

  4. دارای جستجو حرفه ای محصولات به صورت ایجکس با سرعت بالا

  5. امکان اضافه کردن بنر در صفحه نخست به صورت حرفه ای

  6. دارای لایسنس فونت ایرانیان یکان (شما دیگر نیازی به خرید لایسنس فونت برای استفاده از قالب ندارید.)

  7. دارای قسمت پرسش و پاسخ حرفه ای

  8. دارای قسمت تنظیمات قالب با امکانات مرتبط

  9. نصب بسیار آسان و امکان نصب قالب توسط تیم آریا تم

  10. دارای مگا منوی حرفه ای با امکانات بسیار بالا با بهره گیری از پلاگین ubermenu

  11. سرعت لود بسیار خوب مخصوصا برای نسخه موبایل

  12. دارای اسلایدر بسیار حرفه ای با قابلیت های بالا

  13. دارای قسمت وبلاگ فروشگاه با قابلیت نمایش در ستون سمت راست

  14. دارای یک تم اختصاصی و حرفه ای و مینیمال برای نسخه موبایل وب فروشگاه

  15. دارای سبد خرید حرفه ای با تکنولوژی ایجکس

  16. کد نویسی کاملا اصولی و کد گزاری شده

  17. امکانات سئو بسیار خوب با بهره گیری از پلاگین Yoast Seo

 

آیا طراحی وب سایت با وردپرس بهترین انتخاب است ؟

اغلب افرادی که به فکر راه اندازی یک وب سایت می افتند، اول از همه از خودشان می پرسند که اینکار به چه صورت باید انجام شود. کلا باید این وب سایت را با چه زبان یا پلتفرمی طراحی خرید قالب وردپرس کرد و یا اینکه کدام انتخاب، آنها را با حداقل میزان مشکل رو به رور خواهد کرد.

 

قالب وردپرس شرکتی

وردپرس سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در چند سال اخیر است که بیش از 30 درصد وب سایت های فعال در جهان اکنون از آن بهره می برند. سیستم های مدیریت محتوا که اصطلاحا به آنها CMS یا Content Managing System گفته می شود، کار مدیریت و نگهداری وب سایت های ساده و یا پیچیده را بسیار راحت می کند. شما می توانید بدون نیاز به داشتن دانش خرید قالب وردپرس کد نویسی، وب سایتتان را اداره کرده و حتی ظاهر آن را به کلی تغییر دهید. بدون اینکه نیاز باشد یک خط کد بنویسید.

 

قالب وردپرس حرفه ای رایگان

علاوه بر فراوانی استفاده از وردپرس، نسخه فارسی وردپرس نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرها قرار دارد و می توان یک فروشگاه اینترنتی را در عرض چند دقیقه با آن راه اندازی کرد. اما همه چیز به همین راحتی ها هم نیست، شما در ابتدا برای شکل دادن به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود به یک قالب وردپرسی نیاز دارید. در ادامه با قالب های وردپرس و خرید قالب وردپرس انواع آن آشنا می شوید.

 

قالب وردپرس چیست؟

قالب های وردپرس در حقیقت یک محصول تولید شده توسط توسعه دهنده وب می باشد که مجموعه ای از استایل ها و ساختارها را جهت نمایش ظاهر و نوع چیدمان بخش های مختلف

[caption id="attachment_311" align="alignnone" width="276"]📷 قالب وردپرس شرکتی[/caption]

یک وب سایت وردپرسی طراحی کرده است. قالب وردپرس مانند پوسته ای از پیش تعریف شده می باشد که طراحی گرافیک خاصی داشته و بخش های مختلف وب سایت شما را دچار خرید قالب وردپرس دگرگونی کرده و حتی می تواند امکان شخصی سازی های ساده و پیشرفته را نیز به کاربر خود می دهد.

 

قالب وردپرس رایگان

قالب های وردپرس به دو دسته اصلی یعنی قالب های رایگان و قالب های پرمیوم تقسیم بندی می شوند. قالب های رایگان وردپرس تعداد نسبتا محدودی داشته و معمولا از لحاظ امکانات و شمایل، قابلیت های محدود و قدرت تغییر بسیار کمی دارند. اما از طرف دیگر قالب های پرمیوم به قالب هایی گفته می شود که برای استفاده از آنها نیاز دارید تا هزینه ای را پرداخت کنید و پوسته دلخواهتان را از توسعه دهنده یا وب سایت فروشگاه قالب های وردپرس خریداری کنید. دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در زمینه طراحی قالب های وردپرسی، می تواند بهترین خرید قالب وردپرس مشاوره را به شما برای یافتن مناسب ترین قالب وب سایت بدهد.

 

خرید قالب آماده ورپرس یا طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی ؟ مساله این است !

قالب های آماده وردپرس به آن دسته از پوسته هایی گفته می شود که از پیش توسط توسعه دهندگان خارجی یا ایرانی طراحی شده اند. وب سایت هایی که فروشگاه قالب های وردپرسی خرید قالب وردپرس هستند، با معرفی ویژگی آنها و ارائه یک دموی مختصر از ظاهر و نحوه کارکردشان، مشتریان را به خرید آنها تشویق می کنند.

 

بهترین قالب وردپرس

اکثر قالب های وردپرس از پیش آماده برای انجام هدف مشخصی طراحی نشده اند و عمدتا به گونه ای طراحی می شوند که پاسخگوی اکثر نیازهای مصرف کنندگانشان باشند. از همین رو وب سایت هایی که اقدام به خریدن آنها کرده اند از بابت یکسان بودن ظاهر و اصطلاحا شبیه هم شدن و نمایش یک ظاهر نسبتا تکراری چندان رضایت ندارند. این موضوع می تواند برند شما خرید قالب وردپرس راه تحت تاثیر قرار بدهد و اصطلاحا به کپی برداری از وب سایت های شناخته شده تر متهم شوید.

 

قالب وردپرس فروشگاهی رایگان

با وجود اینکه قالب های رایگان و قالب های کرک شده که اصطلاحا نال شده (Nulled) نیز نامیده می شوند (این قالب ها در اصل پولی هستند اما توسط هکرها از حالت پولی خارج شده و قابل دانلود شده اند) به مقدار فراوان در اینترنت یافت می شود، اما توصیه می شود که قالب های از پیش آماده را حتما از فروشگاه های معتبر که شما را طرف حساب توسعه دهنده آن خرید قالب وردپرس می کند خریداری کنید.

 

خرید قالب وردپرس به چه کسانی توصیه می شود ؟

با توجه به اینکه طراحی وب سایت با استفاده از قالب وردپرس در عرض چند دقیقه و فقط با چند کلیک ساده امکان پذیر است، به همین دلیل از لحاظ صرف زمان و هزینه بسیار مقرون به خرید قالب وردپرس صرفه می باشد. از همین رو خرید قالب وردپرس به افرادی توصیه می شود که قصد ندارند خود را چندان درگیر جزییات کار و بخش فنی و کد نویسی آن کنند.

 

خرید قالب وردپرس چه مزایایی دارد ؟

همانطور که گفتیم به کار بردن قالب وردپرس هزینه کمی دارد. اگر حتی استفاده از قالب های رایگان را مد نظر نداشته باشید، باز هم هزینه خرید یک قالب پولی برای بودجه شما چندان مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد. در کنار آن طیف گسترده ای از پلاگین ها و افزونه های از پیش آماده را در اختیار خواهید داشت که اکثر آنها رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه های به مراتب خرید قالب وردپرس کم تر از خود قالب وردپرس، در اختیارتان قرار داده می شود.

 

قالب سایت رایگان

مهم ترین ویژگی به کار گیری و خرید قالب وردپرس، عدم نیاز کاربر به داشتن دانش و توانایی خاص جهت کار و یا ایجاد تغییر در آن است. شما با یک جلسه آموزشی کوتاه هم می توانید با تمامی بخش های قابل استفاده از یک قالب وردپرس آشنا شوید و بدون کمک گرفتن، تغییرات و بروزرسانی های مورد نظرتان را اجرایی کنید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با به خرید قالب وردپرس کار گیری تیمی مجرب از متخصصان توانمند، شما را با نحوه کارکرد قالب های وردپرس آشنا کرده و مشاوره لازم جهت پیشبرد وب سایت مورد نظرتان را ارائه می نماید.

 

خرید قالب وردپرس چه معایبی دارد؟

قالب های وردپرس رایگان از لحاظ امکان ایجاد تغییرات بزرگ دچار ضعف هستند و ضمن انعطاف پذیری نسبتا کم، معمولا برای نصب افزونه ها و پلاگین ها چندان بهینه سازی نشده اند و نمی توان در این مورد روی آنها حساب باز کرد. از نکته اول مهم تر اینکه توسعه دهنده مشخصی برای آنها وجود نداشته و به طور مداوم پشتیبانی نمی شوند. علاوه بر این در طول زمان خرید قالب وردپرس و با انتشار نسخه های رسمی وردپرس رفته رفته بر مشکلات آنها افزوده می شود.

 

قالب رسمی وردپرس

اما این مشکلات در مورد خرید قالب های وردپرس معتبر وجود ندارد. قالب هایی که توسط تیم های برنامه نویسی شناخته شده طراحی و عرضه می شوند معمولا به طور مداوم بروزرسانی خرید قالب وردپرس شده و اصطلاحا دارای کم ترین میزان باگ هستند.

 

خرید قالب وردپرس با cms اختصاصی

اگر قالب وردپرس شما از فروشگاه های معتبری مثل وب سایت دارکوب خریداری شود، این اطمینان وجود دارد که توسعه دهنده آن به طور مستمر نسخه های بروزرسانی شده از قالب خریداری خرید قالب وردپرس شده را در اختیارتان قرار دهد و باگ ها و مشکلاتی که معمولا در طول کار بوجود می آید را رفع کند.

 

قالب بازرگانی وردپرس

ایراد مهم دیگر در خرید قالب های وردپرس رایگان این است که ممکن است از لحاظ سئو به شکل اصولی بهینه سازی نشده باشند. ساختار این وب سایت ها در صورتی که توسط توسعه دهندگان حرفه ای طراحی شده باشد، از لحاظ سئو نیز می تواند به رشد و بیشتر دیده شدن وب سایت شما منتهی شود. این مورد نیز در مورد قالب وردپرس حرفه ای به طور کامل حل خرید قالب وردپرس شده و توسعه دهنده آن به طور مستمر بر روی بهینه سازی و سئو فرندلی کردن آن کار می کند.

 

طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی

برای توضیح بهتر قالب اختصاصی و مشخص شدن تفاوت آن با قالب آماده وردپرس، باید گفت که قالب اختصاصی محصولی است که به صورت صفر تا صد و با توجه به نیازهای یک شرکت یا کسب و کار طراحی و کد نویسی می شود. این یعنی شاید برای طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی هیچ طرح از پیش آماده مشخصی وجود نداشته باشد و همه چیز توسط یک خرید قالب وردپرس تیم متخصص و براساس خواسته های مشتریان اجرا می شود.

 

قالب اختصاصی وردپرس برای چه دسته از مشتریان مناسب است ؟

تا به اینجا برای شما در مورد انتخاب مابین قالب وردپرس و یا طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی گفتیم که با توجه به فاکتور زمان و هزینه، شاید بهتر باشد که به سراغ انتخاب اول خرید قالب وردپرس یعنی قالب از پیش آماده بروید. اما تیم دارکوب می تواند با صرف هزینه کم و در کم ترین زمان ممکن، یک وب سایت وردپرسی با قالب اختصاصی را طراحی و آماده به کار کند.

 

خرید قالب وردپرس حرفه ای

این یعنی هم هزینه کم تری پرداخت کرده اید و هم با یک وب سایت حرفه ای همراه با پتانسیل های بزرگی که در آینده برای شما قابل استفاده خواهد بود روبه رو هستید. در کنار امکان رشد، سرعت لودینگ بسیار بالا و ظاهری کاملا اختصاصی و منحصر به فرد که طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی به شما می دهد، اطمینان در نفوذ ناپذیری نیز از دیگر ویژگی های این نوع خرید قالب وردپرس قالب ها به شمار می رود.

 

خرید قالب وردپرس فروشگاهی

انتخاب یک قالب مناسب برای وبسایت، به همان اندازه اهمیت دارد که ما برای خانه‌هایمان و یا دفتر کارمان، یک دکوراسیون خوب انتخاب می‌کنیم. اگر بخواهیم کمی دقیق به این مسئله نگاه کنیم باید بگوییم که وبسایت ما با هر موضوعی اعم از خبری، آموزشی، فروشگاهی و… ، باشد به نوعی ویترین کسب و کار ما و بخشی از هویت شخصیتی وبسایت ماست. پس خرید قالب وردپرس انتخاب یک قالب مناسب، می‌تواند به مراتب، تصویر بهتری از وبسایت ما و حتی اندیشه‌های ما را در مخاطب به جای بگذارد.

 

خرید بهترین قالب وردپرس

اما مسئله انتخاب درست به همان مقداری سخت است که ما در برابر هزاران طرح دکوراسیون، یکی را باید برای کسب و کار و یا خانه‌ی خودمان انتخاب کنیم. طبیعتا عوامل مهمی چون خرید قالب وردپرس رنگ، طرح، راحتی، دسترسی و ده‌ها مسئله‌ی دیگر در انخاب قالب تاثیر گذار است که ما باید آن را رعایت کنیم تا به یک قالب خوب دست پیدا کنیم. از این رو ما دو مسیر پیش رو داریم.

 

قالب آماده سایت رایگان

یا اینکه خودمان قالب طراحی کنیم و یا اینکه از قالب‌هایی که در سطح جهانی تولید شده‌اند، برای وبسایت‌های خودمان استفاده کنیم. اگر بخواهیم خودمان یک قالب طراحی کنیم، ابتدا خرید قالب وردپرس به امر نیاز به صرف زمانی برای یادگیری اصول کد نویسی قالب‌ها داریم و بعد باید ساعت‌ها و روزها وقت بگذاریم تا یک قالب ساده، بسته به نیاز خودمان طراحی کنیم.

 

قالب آماده سایت php

اما طبیعتا در دنیای مدرنی که زندگی می‌کنیم، راه‌های آسان تری هم وجود دارد. یکی از آن راه‌ها استفاده از قالب‌های آماده فروشی در دنیای اینترنت است. بسیاری از متخصصین حوزه وبسایت و طراحان مطرح، با ارائه کردن قالب‌های درجه یک خارجی و فارسی سازی آن‌ها برای کاربران ایرانی، امکانات گسترده‌ای را برای ما فراهم کرده‌اند که هر کسی می‌تواند از آن‌ها خرید قالب وردپرس استفاده کند.

 

طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت بدون کدنویسی: با دانلود قالب وردپرس راستچین به سادگی سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی و هزاران سایت آماده دیگر را بدون کد نویسی راه اندازی کنید. کیفیت محصولات: 6 ماه ضمانت بازگشت وجه، کیفیت فارسی سازی و پشتیبانی 24 ساعته قالب و افزونه های وردپرس وب سایت rtl-teme را به پرطرفدارترین وب سایت ارائه قالب های آماده تبدیل کرده است. این وب سایت ایرانی با دور زدن تحریم، فراهم کردن لایسنس قانونی و فارسی سازی کامل محصولات، ارائه محصولات ایرانی و در نهایت خرید قالب وردپرس را خرید قالب وردپرس بسیار آسان کرده اند.

 

قالب آماده سایت گردشگری

اگر قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی دارید بهترین انتخاب، قالب های فروشگاهی وردپرس است. در کنار دموهای اورجینال بسیاری از قالب ها، دموهایی مشابه دیجی کالا و با طراحی خرید قالب وردپرس اختصاصی ارائه شده است. در ادمه چند نمونه از بهترین قالب های ودپرس معرفی می شود.

 

ویژگی های مهم قالب وودمارت پلاس

  • اپلیکیشن اندروید فروشگاهی

  • پشتیبانی سریع در کمترین زمان ممکن

  • پشتیبانی و طرح ریزی با 10 فونت لایسنس دار به ارزش بیش از 1 میلیون

  • کاملا سئو شده و سئو پذیری اختصاصی با yoast seo

  • دارای 50 دموی فارسی و انواع دموی های اختصاصی فارسی مانند دیجی کالا و موتن رو و …

  • اسلایدر شگفت انگیز دیجی کالا و اسلایدر شگفت انگیز اختصاصی توسعه وردپرس

  • 300 طرح بندی بسیار زیبا

  • 60 دمو فوق حرفه ای

  • برگه ساز ویژوال کامپوز

  • کاملا ریسپانسیو و ضمانت شده

  • برگه ساز ویژوال کامپوز%100 رسپانسیو و رتینا

  • هدر ساز گرافیکی

  • بارگذاری دمو با یک کلیک

  • کد نویسی اصولی

  • استانداردهای شی گرا به PHP

  • فایل های JS و CSS مینیفای شده

منبع : دولوپرز پرو

ghorbani1375reza
ghorbani1375reza

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋