مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ در غرب تهران

آکادمی غزل زرگریان، بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ، برگزارکننده دوره‌های حرفه‌ای آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش هاشور ابرو، آموزش فیبروز ابرو و ... می‌باشد.

شما با شرکت در دوره آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو توسط غزل زرگریان و دریافت مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ می‌توانید به کسب درآمد میلیونی بپردازید.

 

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های پرپشت‌سازی و زیباسازی ابروهاست. این تکنیک که امروزه مورد استقبال فراوان بانوان قرار گرفته است، دارای بازارکاری پررونق می‌باشد.

از این رو علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو، به کسب درآمد فوق العاده‌ای دست یابند. اما برای یادگیری تکنیک‌های جدید و تخصصی این حرفه مراجعه به بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو ضروری است.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین مرکز میکروبلیدینگ، با حضور مسترهای حرفه‌ای و دوره دیده استاد غزل زرگریان باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد.

هنرجویان می‌توانند بروزترین تکنیک‌های میکرو ابرو را در آکادمی غزل زرگریان آموزش دیده و پس از  پایان دوره، در این مرکز تخصصی مشغول به کار شوند.

 

آموزش بی‌حسی تاتو

استفاده از بی‌حسی تاتو یکی از مراحل اصلی در تاتو و آرایش دائم است. همانطور که می‌دانید میکروبلیدینگ ابرو به دلیل وارد شدن سوزن درون پوست درد زیادی دارد.

 

بنابراین پیگمنترها باید از بی‌حسی تاتو استفاده کنند. پمادهای بی‌حسی زیادی از قبیل پماد بی‌ حسی عقرب دربازار وجود دارند.

بعد از استفاده از این نوع بی حسی ها باید 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا پوست بی حس شود. یکی از نکات مهم در آموزش بی حسی تاتو شناخت بهترین نوع بی حسی است. چراکه بی حسی های خوب و باکیفیت در ماندگاری رنگ تاتو تاثیر بسزایی دارند.

همچنین نکاتی از قبیل فشار دست مستر، نحوه صحیح ترکیب رنگ تاتو و ... نیز در ماندگاری تاتو تاثیر دارند. هنرجو برای انجام میکروبلیدینگ ابرو می‎بایست با طرز استفاده از مواد بی حسی، مقدار مورد نیاز برای هر ناحیه و شناخت بهترین نوع آن آشنایی داشته باشد.

ما در آکادمی غزل زرگریان به عنوان بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ، مهارت لازم را جهت استفاده از رنگ تاتو و مواد بی حسی به شما آموزش می‌‌دهیم.

 

آکامی غزل زرگریان

آکادمی غزل زرگریان به عنوان بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ،هنرجو را با تمامی سرفصل‌های کاربردی میکرو ابرو از قبیل:
•    طرز استفاده از ابزار میکروبلیدینگ،
•    ترکیب رنگ تاتو
•    پوست شناسی
•    طرز کار با سوزن تاتو
•    عمق سوزن
•    طریقه کشیدن خطوط میکرو و ...
آشنا می‌کند.

آکادمی غزل زرگریان هنرجویان را به منظور بازدهی بیشتر، با 50% از آموزش قبل از برگزاری دوره‌ها آشنا می‌کند. وجه تمایز اساسی این آکادمی پشتیبانی نامحدود هنرجویان به منظور آپدیت و بروز بودن مدائم آنهاست.

این آکادمی پس از پایان دوره مدرکی معتبر که نشان‌دهنده گذراندن دوره توسط یک گرند مستر در آکادمی بین المللی است، اهدا می‌کند.

استاد غزل زرگریان اولین مستر دوره دیده میکروبلیدینگ در ایران بوده و داور مسابقات بین المللی میکروبلیدینگ هستند. کیفیت دوره‎های آموزشی این آکادمی، تضمین حرفه‌ای شدن شما در حوزه میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران می‌باشد.
 
 

https://ghazalzargarian.com/

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋