مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

میکروبلیدینگ ابرو با تکنیک اختصاصی

یکی از تکنیک‌های آرایش دائم ابروها میکروبلیدینگ ابرو است، که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران با بالاترین کیفیت اجرا می‌شود.

همانطور که می‌دانید داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر خانمی می‌باشد. از آنجایی که ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد می‌گذارند، اجرای تکنیک‌‎های تاتو ابرو نظیر: میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، فیبروز ابرو، میکرو ابرو، بلید کرکی مویی، هاشور کرکی و ... بسیار پرطرفدار شده است.

 

اما در این میان با پاسخ به این سوال که میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام میشود؟و آشنایی با مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو می‌توان انتخاب مناسبی جهت خوش فرمی ابروها داشت.

 

 

میکرو ابرو یکی از روش‌های آرایش دائمی ابروهاست. در این روش بروز میکروبلیدینگ کار، با استفاده از رنگدانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو، اقدام به پر کردن نقاط خالی ابرو می‌کند.

 

 

ماندگاری طولانی یکی از مهم‌ترین فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ می‌باشد. همچنین نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های زیباسازی ابروها، طبیعی‌تر است.

 

 

اجرای این متد درصورتی مورد رضایت شماست که در مرکزی معتبر و تخصصی و زیرنظر ابروکارانی حرفه‌ای انجام گیرد.

 

 

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران با ارائه بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مقایسه با کیفیت بالای کار، بهترین گزینه برای اجرای حرفه‌ای ترین بلید ابرو می‌باشد.

 

 

تفاوت فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چیست؟

فیبروز ابرو و میکرو ابرو هر دو از روش‌های زیباسازی و اصلاح فرم و نواقص ابرو هستند. ابروهایی پرپشت تاثیر چشم‌گیری بر زیبایی چهره افراد دارد.

 

 

از این رو بسیاری از بانوان به منظور رفع نواقص ابرو و قرینه‌سازی و پرپشت کردن آن به سراغ روش‌هایی از قبیل میکرو ابرو روی می‌آورند. فیبروز ابرو نیز یکی دیگر از این روش‌هاست.

 

این تکنیک بسیار مشابه میکرو و به نوعی یکی از زیر مجموعه‌های آن است. فیبروز ابرو توسط آکادمی معتبر و سرشناس فی بر اساس استانداردهای کاملی طراحی شده است. این درحالی است که میکرو ابرو جنبه عمومی بیشتری داشته و در مناطق مختلف، به صورت‌های متفاوت انجام می‌شود.

 

هر دو این روش‌های به صورت دستی و با قلم میکروبلیدینگ انجام می‌گیرد.یکی از تفاوت‌های این دو روش سوزن‌ها و رنگ‌های مورد استفاده می‌باشد. از طرفی میکرو ابرو در مقایسه با فیبروز ابرو دارای ماندگاری بالاتری است.

 

متخصصان در بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران با بهره‌گیری از بروزترین متدهای دنیا، این دو متد پرطرفدار را به بهترین صورت برای مراجعه کنندگان خود اجرا می‌کنند.

 

 

نتایج میکرو ابرو چه زمانی مشخص می‌شود؟

بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول، پرتر شدن ابروها قابل مشاهده می‌باشد.اما با توجه به وجود آثار خراش و زخم تاتو، پوست ملتهب و قرمز است. اما نمی‌توان این آثار را نتایج واقعی میکرو دانست.

 

 

چراکه نتیجه میکرو ابرو بعد از جلسه دوم ترمیم که حدود 4 الی 6 هفته بعد از جلسه اول انجام می‌شود، خود را نشان می‌دهد. پس از این جلسه رنگدانه ‌ها کاملا طبیعی شده و دیگر از زخم و خراش اثری نیست. نتایج این متد بسته به مرکزی که به آن مراجعه می‌‌کنید و تخصص پیگمنتر، 1 الی 3 سال دوام دارند و نیاز به ترمیم دارد.

 


 

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋