مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

لمینت ابرو با بیشترین کیفیت و ماندگاری

لمینت ابرو یکی از تکنیک‌های جدید فرم دهی طبیعی ابرو است، که در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به بهترین صورت انجام می‌گیرد.

 

 

لیفت و لمینت ابرو از جدیدترین ترند صنعت زیبایی برای فرم‌دهی و مرتب‌سازی ابروها می‌باشد. اگر قصد زیباسازی ابروهای خود را دارید، می‌توانید با انجام این تکنیک بروز علاوه بر فرم دهی طبیعی ابروها، به تقویت آن نیز کمک کنید.

 

در این تکنیک تارهای ابرو تقویت، پرپشت، مشکی تر و ضخیم می‌گردند. با انجام این روش ابروها به سمت بالا ایستاده و پهن‌تر به نظر می‎رسد و جاهای خالی ابرو پر می‌گردد.

 

 

همچنین مواد بکاربرده در این متد موجب رویش مجدد و تقویت ابروهای شما می‌شود. این روش از مواد کراتینه برای لیفت ابرو استفاده می‌‍شود و سبب پررنگ تر دیده شدن ابروها می‌گردد.

 

 


اگر دوست دارید ابروهایی خوش حالت و پرپشت داشته باشید، بهترین انتخاب انجام این تکنیک در مرکز غزل زرگریان می‌باشد. مرکز غزل زرگریان بهترین قیمت لمینت ابرو را در مقایسه با کیفیت بالای آن برای شما عزیزان ارائه می‌دهد.

 

 

تفاوت لیفت ابرو با لمینت ابرو چیست؟

لیفت ابرو به معنای بالا بردن و حالت دادن آن می‌باشد. در عین حال کراتینه کردن و تقویت ابرو با مواد گیاهی را لمینت ابرو می‌گویند. این دو تکنیک برخلاف تاتو روشی تهاجمی محسوب نمی‌شود و از همین رو طرفداران بسیاری بین بانوان و دختران جوان پیدا کرده است.

 

این متد یک روند کاملا گیاهی می‌باشد که در آن پیگمنت‌های رنگی روی ابرو قرار گرفته و سبب افزایش ضخامت و پررنگ تر نشان دادن ابروها می‌گردد. با این وجود می‌توان گفت هر دو روش شکاف ابرو را پر کرده و تارهای ابرو را در جهت یکنواخت با براش ابرو قابل شانه زدن می‌کند.

 

به طور کلی شیوه فرایند هر دو روش مشابه می‌باشد و تفاوت زیادی باهم ندارند، هرچند کارایی‌های مختلفی دارند و مواد مورد استفاده در آن ها نیز با هم متفاوت می‌باشد.

 

 

آیا لمینت ابرو عامل ریزش مو است؟

به طور قطع می‌توان گفت لمینت ابرو در صورت استفاده از مواد اورجینال نه تنها موجب ریزش ابروها نمی‌شود بلکه رشد ابرو را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

مواد مورد استفاده در این تکنیک به سبب گیاهی و ارگانیک بودن آن ابرو را تحریک کرده و سبب رویش مجدد آن می‌گردد.
با دانستن علت ریزش ابرو و راه درمان آن شما می‌‌توانید موثرترین و بی خطر ترین روش را برای فرم‌دهی و زیباسازی ابروهایتان برگزینید.

 

روش‌هایی از قبیل: میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو، هاشور ابرو و ... تهاجمی هستند و با ایجاد خراش روی پوست انجام می‌گیرند. درحالی که این تکنیک جدید ابرو غیر تهاجمی بوده و با مواد گیاهی سبب تقویت تارهای ابرو می‌گردد.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به سبب استفاده از مواد اورجینال و باکیفیت بهترین مرکز برای انجام این متد بروز می‌باشیم. همچنین بهترین قیمت لیفت و لمینت ابرو در مقایسه باکیفیت بی‌نظیر آن را ارائه داده ایم.
 
 
https://ghazalzargarian.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af/

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋