مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تتو رژلب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

تاتو رژلب و یا تاتو رژ لب دائم از پرطرفدار ترین خدمات ما در مرکز میکروبلدینگ غزل زرگریان می باشد. خدمات تخصصی تاتو رژ لب دائم باهدف قرینه سازی لبها و آراستگی دائم لب ها انجام می شود.

 

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بهره گیری از حرفه ای ترین مستر ها اقدام به ارائه انواع خدمات آرایش دائم نموده ایم. از جمله این خدمات می توان به؛ ميکروبليدينگ ابرو، فيبروز ابرو، ميکروپيگمنتيشن ابرو، هاشور ابرو، تاتو خط چشم، تاتو اسکالپ سر، ريموو تاتو خط چشم، ريموو تاتو ابرو، ريموو تاتو لب و ليفت و لمينت ابرو  اشاره نمود.

 

 

شما می توانید قبل از انجام تتو رژ لب با مستر خود در رابطه با موارد منع تاتو و عوارض تاتو و نکاتی برای جلوگیری از بروز عوارض مشورت نمایید.

 

 

همه چیز درباره‌ تتوی رژلب

استفاده مداوم از مواد آرایشی و بعد از شستشو و رفع آثار آن از روی پوست فرآیند پردردسر و وقت گیر است. با اجرای آرایش دائم ونیز تتو رژ لب دائم شما هنگامی که در محل کار هستید یا در سفر و یا در استخر و یا زمانی که مریض احوال در خانه هستید همواره ظاهری زیبا و آراسته دارید.

 

یکی از شاخه های ارایش دائم که بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته تتو رژ لب است. در کنار انجام آرایش دائم اگر پوستی سالم و زیبایی داشته باشید دیگر لازم نیست ساعتها وقت خود را برای آرایش صورت صرف کنید. 

 

تتوی رژلب به تکنیک گفته می شود که به رنگ‌کردن دائم لب‌ها می پردازند. این روزها بسیار در فضای مجازی و در میان دورستان خود از رژ لب دائم شنیده ایم. باوجود کوچک و ظریف بودن عضو لب در صورت تتو رز لب راهی برای قرینه سازی و رنگ کردن دائمی لبهای کم رنگ می باشد.

 

انواع تاتو رژ لب دائم

تتو رژ لب با تکینک های مختلفی انجام می شود که از جمله انها می توان به، تاتو رژ لب کامل، تاتو خط لب دائم، ساکورالیپس یا شیدینگ لب، فیکانتور لب اشاره کرد.

 

 

تاتو رژ لب کامل

درتکنیک تاتو رژ لب کامل به رنگ آمیزی لب ها به صورت یکدست و کلی پرداخته می شود.

 

 

تاتو خط لب دائم

برای ایجاد تغییر در فرم لب‌ها و همچنین با هدف رفع نواقص و قرینه سازی برجسته‌تر نشان دادن آنها انجام می شود.

 

ساکورالیپس یا شیدینگ لب

ساکورالیپس از متدهای شیدینگ لب است که جلوه ای زیبا و نچرال به لبها می بخشد. در این تکینک شاهد طیف رنگی از روشن به تیره هستیم.

 

 

فیکانتور لب

در تکینک فیکاتور لب شاهد قرینه سازی لبها به شکل نچرال هستیم.

 

 

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

ما در مرکز میکروبلیدیینگ غزل زرگریان با بهره گیری از حضور مسترهای حرفه ای تاتو کار و با استفاده از بهترین متریال مرغوب با کیفیت ترین تتو رژ لب را با منصفانه ترین قیمت تاتو لب تقدیم شما همراهان گرامی خواهیم کرد.

 

اگر از درد تاتو لب گریزان هستید باید عرض کنم ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با استفاده از پماد بی حسی تاتو تی کی تی ایکس طلایی برای شما تتو انجام می دهیم. 

 

برای اجرای تتو رژ لب و تتو خط لب با بهترین کیفیت با مشاورین ما در مرکزمیکروبلدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋