مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

جدیدترین روش هاشور ابرو با غزل زرگریان

اجرای تخصصی جدیدترین روش هاشور ابرو همراه با تکنیک منحصر به فرد غزل زرگریان را می توانید در نمونه کارهای مسترهای حرفه ای ما در وب سایت مرکز مکروبلیدینگ غزل زرگریان بببینید.

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به عنوان بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران اقدام به ارائه خدماتی نظیر؛ میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، هاشور ابرو، تاتو خط چشم، تاتو رژ لب دائم، تاتو اسکالپ سر، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو لب و لیفت و لمینت ابرو با بهترین کیفیت نموده است.

 

 

شما عزیزان می توانید خدمات جدیدترین روش هاشور ابرو را توسط مسترهای حرفه ای آموزش دیده در آکادمی غزل زرگریان و با استفاده از بهترین متریال و تجهیزات از برترین برندهای روز دنیا دریافت کنید.

 

 

هاشور

هاشور ابرو از تکینک های پرطرفدار آرایش دائم است که با تزریق بهترین ترکیب رنگ زیر لایه های پوست توسط سوزن تاتو به قرینه سازی ابرو و اصلاح نواقص آن می پردازد.

 

 

از انواع هاشور ابرو می توان به سه نوع هاشور خطی، هاشور کرکی ، هاشور نچرال اشاره کرد. اجرای هر کادم از این متدها نیاز به مهارت ویژه ای از سمت پیگمنتر دارد که با کاهش عوارض بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

 

 

شما می توانید با مشاوره گرفتن از پیگمنتر (مستر) خود از مسایلی نظیر؛ تغذیه مناسب قبل از تاتو، مراقبت بعد از تاتو، موارد منع تاتو و یا علت جوش زدن بعد از تاتو ابرو آگاه شوید.

 

ماندگاری هاشور ابرو

مکاندگاری هاشور ابرو به عواملی نظیر، سن و جنس پوست و رنگدانه مصرفی و ... بستگی دارد.هاشور ابرو با توجه به متدی که در اجرای ان به کار می رود(میکروبیلدینگ و میکروپگمنتیشن) ماندگاری متفاوتی را تجربه می کند.

 

اما در حالت کلی دوام هاشور ابرو با روش میکروبلدینگ(با قلم میکروبلیدینگ ) را تا یکسال تخمین زده اند.  اما هاشور ابرو میکروپگمنتیشن  از شش ماه تا یکسال ماندگاری دارد. لازم به ذکر است خدمات ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بالاترین ماندگاری خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

 

 

قیمت هاشور ابرو

قیمت هاشور ابرو را می توان موثر از عواملی مانند، مواد مصرفی و دستگاه مور استفاده، مهارت پیگمنتر و ... دانست. اما آنچه بیش از قیمت هاشور باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت کار است.

 

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان متعهدانه به دنبال اجرای جدیدترین روش هاشور ابرو با بهترین کیفیت و تجهیزات هستیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت اجرای جدیدترین روش هاشور ابرو با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

 

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋