مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ساکورالیپس با غزل زرگریان

زیباترین نمونه تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن متد ساکورالیپس است. زیبایی و ظرافت و نیز طبیعی به نظر رسیدن لبها بعد از اجرای متد ساکورالیپس باعث شده تا توجه بسیاری از مشتریان ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان را به خود جلب کند.

 

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم هستیم و با توجه به حساسیت پوست لب و تاتوی آن همواره در تلاش بوده ایم تا با بهره گیری از حضور مسترهای تاتو کار و نیز متریال مرغوب با تکنیک های جدید آرایش دائم و تاتو رژ لب دائم را ارائه خدمات به شما زیبارویان بپردازیم.

 

 

ساکورا جدیدترین تکنیک شیدینگ لب

عبارت ساکورالیپس از دو بخش ساکورا و لیپس تشکیل شده است. لیپس که به معنای لبها می باشد. اما ساکورا عبارتی ژاپنی می باشد که به معنای شکوفه های درخت گیلاس است.

 

این شکوفه ها بسیار زیبا و جذاب و در فرهنگ ژاپنی مقدس هستند. اما اگر به ظاهر این شکوفه ای زیبا توجه نمایید متوجه خواهید شد که بخش داخلی گلبرگ ها از رنگ صورتی پر رنگ و هر چه به سمت بالای گلبرگ حرکت کنیم با رنگ روشنتری از همان طیف رنگی روبرو خواهیم شد.

در متد ساکورالیپس با توجه به همین قانون زیبا، طیف رنگی صورتی و یا نارنجی رعایت می شود تا بر زیبایی و جذابیت لبها بیافزاید. همان طور که گفتیم این متد با الهام از شکوفه های گیلاس در تتو رژ لب با استفاده از سوزن تاتو و تزریق رنگ دانه ها زوایای داخلی لبها تیره تر و زوایای خارجی روشن تر می شوند.

 

 

انواع متدهای ساکورالیپس

متدهای اجرای ساکورالیپس را می توان به سه دسته تقسیم کرد. که از همان طیف رنگی تبعیت می کنند.

یکی از روش های محبوب ساکورالیپس، روش تورمالین می باشد. در این روش لب بالایی نسبت به لب پایینی از رنگ کمتری برخوردار است و روشن تر به نظر می رسد.اما بخش های داخلی آن تیر تر است.

سبک یاقوتی از دیگر سبک های ساکورا لیپس می باشد که در ان لب ها به صورت بیضی شکل تیره تر از بخش های خارجی به نظر می رسد.

در سبک الماسی داخلی لب به مانند الماس خواهند بود و نسبت به بخش های خارجی تیره تر می شوند.

اجرای ساکورا لیپس در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

برای اجرای بی نقص و زیبای متد جدید ساکورالیپس لازم است، تا با مراجعه به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان از نتیجه بی نقص کار رضایت حاصل نمایید.

 

اگر از آن دسته بانوانی هستید که به آراستگی دائم خود اهمیت می دهید و خواهان اجرای ساکورالیپس روی لبهای خود هستید، پیشنهاد می کنم با مشاورین ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل ززگریان در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com

09128998646

09129560979

021-22369427

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋