مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بلید فیبروز با به‌روزترین تکنیک

بلید ابرو، بلید فیبروز، بلید کرکی مویی از تکنیک های تخصصی ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان می باشد. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به پشتوانه 15 سال تجربه و مهارت در حوزه آرایش دائم متد بلید ابرو را با تکنیک اختصاص و منحصر به فرد خود با بهترین کیفیت برای شما زیبارویان گرامی اجرا می کنیم.

 

 

بلید ابرو

این روزها، بانوان بسیاری برای فرم‌دهی و زیباتر کردن ابروها و نیز با هدف اصلاح نواقص ابرو از روش میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌کنند. واقعیت این است که مصرف مداوم لوازم آرایشی نظیر انواع مدادها و ژل‌های ابرو خود علت ریزش ابرو و کم حجم شدن موهای باقی‌مانده ابروها می‌شود.

 

در عین حال، استفاده مکرر از این لوازم به شکل قابل توجهی زمان‌بر است به خصوص برای بانوان شاغلی که زمان کافی برای آرایش ابروها ندارند. از طرف دیگر، بهره بردن از روش‌های قدیمی‌تری نظیر تاتوی کامل ابرو با درد و مشکلات جانبی خاصی همراه است.

 

به علاوه، نتیجه حاصل از تاتوی ابرو معمولا چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد. می دانیم که حالت ابروهای شما به شکل قابل توجهی در زیبایی صورت تاثیرگذار است. مجموع عوامل یاد شده، بلید ابرو را به تکنیکی پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده است.

 

با کمک روش بلید فیبروز، شما به سادگی می‌توانید ابروهای خود را برحسب سلیقه طراحی کرده و به شکلی کاملا طبیعی بازسازی و ترمیم کنید.

 

 

مراقبت های بعد از بلید ابرو

انجام مراقبت های میکروبلیدینگ ابرو مرحله ای بسیار مهم و حساس در فرآیند بلید ابرو است که اهمیت آن دست کمی از خود انجام کار ندارد. زیرا هر چه قدر هم کار شما خوب و حرفه ای انجام شود، اگر به توصیه های مراقبتی بی اهمیت باشید. نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنید.

 

 

از رسیدن رطوبت به موضع تاتو تا چند روز اجتناب نمایید.

برای رطوبت و بهبودی سریع تر موضع می توانید از پماد Aچشمی و نیز کرم های موضعی مورد توصیه پیگمنتر استفاده کنید.

 

 

توصیه می شود از استفاده از مواد آرایشی اجتاب کنید، استفاده از مواد آرایشی باعث اختلال در فرآیند ترمیم می شود و روی رنگ نهایی کار تاثیر می گذارد.

در معرض نور خورشید قرار نگیرید. به مدت یک ماه از آفتاب گرفتن خودداری کنید. نور مستقیم خورشید می تواند رنگدانه ها را کم رنگ کند.

 

تا زمانی که ترمیم ابروی شما تمام نشده است بهتر است از انجام کارهای ورزشی سنگین و شنا و سونا برای مراقبت های بعد از بلید ابرو اجتناب کنید.

قسمت میکرو شده را تا یک ماه رنگ نکنید.

 

 

بلید ابرو در مرکز میروبلیدینگ غزل زرگریان

برای بلید ابرو بی نظیر و با ماندگاری بالا با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

 

 

استاد غزل زرگریان با تکیه بر سالها تجربه و مهارت در حوزه آرایش دائم ماندگاری انواع خدمات میکروبلیدینگ ابرو، بلید ابرو و... خود را تضمین می نمایند.

باما در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋