مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آموزش اسکالپ سر اهدای مدرک سر تیفیکت

اگر برای آموزش اسکالپ سر همراه با آموزش جدیدترین تکنیک های آرایش دائم به دنبال بهترین سالن برای آموزش آرایش دائم هستید. آکادمی غزل زرگریان بهترین سالن برای آموزش اسکالپ سر و دیگر خدمات پرطرفدار آرایش دائم نظیر، آموزش فیبروز ابرو، آموزش تاتو خط چشم، آموزش تاتو رژ لب دائم، آموزش ریموو تاتو ابرو، آموزش هاشور ابرو ، آموزش ریموو تاتو خط چشم و ...می باشد.

 

اسکالپ سر

این روزها ریزش مو و مشکلات ناشی از آن از دغدغه های مهم اغلب افراد میباشد. به گونه ای که اگر این روند ادامه دار بشود در نتیجه باعث طاسی فرد می گردد. این موضوع برای هر شخصی می تواند بسیار ناراحت کننده باشد به همین دلیل روش هایی برای مخفی شدن و یا درمان آن وجود دارد. میکروپیگمنتیشن، یکی از راه حل هایی است که می توان این مشکل را درمان نمود.

 

 

اسکالپ سر با میکروپیگمنتیشن اسکالپ (scalp Micro Pigmentation) روشی نوین با هدف از بین بردن اثرات ظاهری کم پشتی و طاسی سر به کار می رود. از این روش می توان هم برای کم پشتی در خانمها و هم آقایان استفاده نمود به این تکنیک میکرو اسکالپ و هاشوراسکالپ سر نیز گفته می شود.

 

 

در این روش به جای تلاش و استفاده از مواد مختلف برای رویش مو و ایجاد پروتز مو بر روی سر، تارهای مویی ریزی را بر روی سر فرد خالکوبی می کنند که به این کار میکروپیگمنتیشن و یا تتوی مو نیز می گویند. این روش بسیار راحت، کم هزینه و بدون درد است و فرد با استفاده اسکالپ سر  مجددا اعتماد به نفس خود را به دست می آورد. و این دلیلی بر پرطرفدار شدن اسالپ سر در افرادی است که بیا این مشکل درگیر هستد.

 

 

ویژگی های دوره

و طور کلی آرایش دائم اکنون مهارتی پردرآمد و کاربردی محسوب می‌شود که نحوه‌ی یادگیری آن به صورت حرفه‌ای ، نیازمند آموزش تخصصی میکروبلیدینگ توسط متخصصین این حوزه می‌باشد که استاد غزل زرگریان با تجربه‌ی بیش از 5هزار هنرجو با درآمدهای بالای 50 میلیون در ماه به صورت 100% تضمینی آموزش داده است.

 

 

آموزش تخصصی کار با دستگاه، پشتیبانی نامحدود دائمی، آموزش آنلاین، آموزش قبل از ورکشاپ، برای بازدهی بیشتر از آموزش های ورکشاپ، اهدای سرتیفیکیت پایان آموزش، اهدا لوازم صفر تا ۱۰۰ اورجینال از برتری های شرکت در دوره های اکادمی غزل زرگریان نسبت به دیگر آموزشگاهها می باشد.

 

 

استاد غزل زرگریان، مدرس دوره

استاد غزل زرگریان با سالها تلاش مدام و 15 سال سابقه کاری در زمینه زیبایی صاحب برندهای مرکز خدماتی و آکادمی اموزش در تهران می باشند.

 

 

لازم است به اطلاع برسانم استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، ترکیه، اروپا و همچنین داور مسابقات بین المللی میکروبلیدینگ هستند، که بیش از ۱۵ سال به صورت تخصصی در حوزه آرایش دائم فعالیت دارند که این فعالیت در زمینه ی ارائه ی خدمات به مراجعه کنندگان عزیز و آموزش بیش از هزاران هنرجو از داخل و خارج از ایران بوده است.

 

 

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋