مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

اگر برای دریافت خدمات تخصصی آرایش دائم به دنبال بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران هستید. پیشنهاد می کنم با مراجعه به وب سایت مرکز تخصصی میکروبلیدینگ غزل زرگریان، از نمونه کار مسترهای حرفه ای ما در بهترین سالن فیبروز در تهران دیدن فرمایید.

 

ما در مجموعه غزل زرگریان به عنوان بهترین مرکز خدمات آرایش دائم در تهران با بهره گیری از حضور مستر های حرفه ای و با استفاده از مرغوب ترین متریال از برترین برندهای دنیا و جدیدترین روش فیبروز برای شما زیباترین ابروها را طراحی می کنیم.

 

 

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روشهای جدید هاشور نیمه دائم است که برای انجام ان از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود. برای هاشور زدن ابرو در این روش از سوزن های یکبار مصرف و قلم های مخصوص استفاده شده تا نواقص ابرو کاملا پوشانده شود. شما می توانید با استفاده از این روش حالت جذابی به ابرو خود داده و و به رفع نواقص آن بپردازید.

 

 

الگوی استفاده شده برای هاشور زدن ابروها کاملا مطابق با فزم طبیعی ابرو و هم جهت با خط رویش موی آن است. از این جهت است که می گوییم بعد از انجام فیبروز ابروی شما حالت طبیعی خود را حفظ خواهد کرد.

 

 

فیبروز ابرو چگونه انجام می شود؟

در فرایند فیبروز ابرو ابتدا طراحی ابرو روی صورت مشتری اجرا شده و بعد ازتائید، جوهر سازگار با پوست به زیر پوست تزریق شده و تا برای آن حالت تارهای مو را ایجاد کند. کار فیبروز در تاج ابرو آغاز شده و در دم ابرو به اتمام میرسد. هر خط معمولا دوبار یا بیشتر تمدید می شود. و بعد از تقریبا 5 دقیقه رنگ زیر پوست جای می گیرد. باتوجه به نوع پوست مشتری این کار در جند مرحله ترمیمی انجام می گیرد.

 

 

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج بانوان و مراجع کننده گان مرکز میکروبلدینگ غزل زرگریان می باشد که علاقمند به انجام آن می باشند. به طور کلی ماندگاری تتو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد. اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یک سال ماندگاری برای آن مفروض است. 

 

 

زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه از ماندگاری کمتری برخوردار است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود.

 

رنگ دانه هایی که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز می باشد.

 

 

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

ما در مرکز تخصصی میکروبلیدینگ غزل زرگریان به عنوان بهترین سالن فیبروز ابرو در تهران با تجربه سالها اجرا و آموزش فیبروز ابرو، آماده ارائه تمامی خدمات حوزه آرایش دایم به شما بانوان گرامی می باشیم.

 

با اجرای بهترین شکل فیبروز و انواع مدل هاى ميكروبليدينگ وسوپر نچرال كركى مويى (اين اجرا تكنيك منحصر به فرد اكادمى غزل زرگريان مي باشد) با شما همراهیم.

 

با ما در مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان بهترین سالن فیبروز ابرو در تهران در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

 

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋