مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

قیمت هاشورابرو منصفانه

بهترین و منصفانه ترین قیمت هاشور ابرو را از ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران بخواهید. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بهره گیری از جدیدترین روش هاشور ابرو نظیر هاشور کرکی و بلید کرکی مویی و... به ارائه خدمات به شما عزیزان مشغولیم.

 

هاشور ابرو چیست ؟

هاشور ابرو، متدی پرکاربرد در حوزه ی آرایش دائم می باشد که به ترسیم خطوط مشابه و نزدیک به موی ابرو می پردازد.

 

در روش هاشور ابرو با ایجاد خطای دید، باعث زیباتر و پرپشت تر و طبیعی به نظر رسیدن ابروها می شوند. و بهتر است خطوط هاشور ایجاد شده، با جهت رویش ابروهای فرد هماهنگ باشند تا چهره از حالت طبیعی خارج نشود.

 

در متد هاشور ابرو می توان به نواقص ابرو و قرینه کردن آنها پرداخت و این رفع عیوب ابرو و تغییر حالت در متعادل سازی چهره تاثیر بسزایی می گذارد.

همچنین در متد هاشور ابروها در حالی که طبیعی به نظر می رسند زیبایی خود را نیز حفظ می کنند. از این رو است که می گوییم هاشور ابرو بسیار پرطرفدار است.

 

انواع تکنیک های اجرای هاشور چیست ؟

ابروها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارند. و همین موضوع باعث شده روش های مختلفی برای پرپشت کردن یا تقویت و زیبایی ابروها، ابداع و فراگیر شود.

 

 

فیبروز ابرو:

در این تکنیک که یک روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو میباشد، با استفاده از ابزار دستی مخصوص، ابروهایی با ماندگاری بالا و کاملاً طبیعی برای شما ترسیم می‌کنیم.

 

میکروبلیدینگ:

تکنیک میکروبلیدینگ نیز یکی از روش های نیمه دائمی برای زیبایی ابرو محسوب میشود. در این تکنیک به لطف ابزاری که دقیقاً مانند خودکار است و با تیغه شیب‌دار با ۱۰-۱۲ سوزن کوچک در انتهای آن کار می‌کند، نتیجه کار در میکروبلیدینگ ابرو بسیار دقیق است.

 

 

میکروپیگمنتیشن ابرو:

در این تکنیک، رنگدانه های معدنی توسط سوزن های میکرو به صورت کاملاً طبیعی در زیر اپیدرم (لایه سطحی پوست) و دقیقا در لایه پوستی (لایه دوم پوست) کاشته می شود. میکروپیگمنتیشن ابرو نیز یکی از روش های نیمه دائمی است.که از نظر تکنیک پزشکی پیشرفته میباشد. و باید توسط یک پزشک یا تکنسین با تجربه انجام شود.

 

قیمت هاشور ابرو درمرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

قیمت هاشور ابرو با توجه به پارامترهایی نظیر مهارت هاشور کار، تجهیزات و مواد مصرفی و متد انتخابی و ... بستگی دارد.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بهره گیری از حضور مسترهای حرفه ای این حوزه و نیز با استفاده از مرغوب ترین متریال مصرفی بهترین نتیجه را تقدیم نگاه شما خواهیم کرد.

 

 از این رو هیچ وقت کیفیت کاری را فدای کاهش قیمت ها در بازار رقابتی نمی کنیم و همواره منصفانه ترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو را از شما مشتریان گرامی دریافت می کنیم.

 

برای اطلاع از قیمت هاشور ابرو با ما در تماس باشید و منصفانه ترین قیمت هاشور ابرو را از ما درمرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بخواهید.

https://ghazalzargarian.com/

09128998646

09129560979

021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋