مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تاتو رژ لب دائم با به روزترین متدها

تاتو رژ لب و تاتو خط لب را با بهترین کیفیت از ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین سالن آرایش دائم در تهران تجربه کنید. در روند اجرای تاتو رژ لب دائم، هاشور برای لب صورت می گیرد که یکی از متدهای آرایش دائمی لب می باشد.

 

در تاتو خط لب و رژ لب رنگ به صورت خطوط نامنظم و ناهمسان توسط رنگ دانه ها بر روی پوست لب هاشور زده می شوند. هاشور خود به دو روش تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن و میکرو بلیدنیگ لب صورت می پذیرد.

 

 

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با توجه به حساسیت کار تاتو به خصوص تاتوی رژ لب دائم و ارتباط مستقیم آن با زیبایی و سلامتی فرد احساس مسئولیت کرده و همواره بر آنیم که بهترین متریال و تجهیزات و متخصص ترین افراد را به کار گیریم.

 

رژ لب دائم

تاتو رژ لب یا رژ لب دائم متدی از آرایش نیمه دائم است که با تغییر رنگ و سایز لب، در نهایت لب هایی خوش رنگ، خوش فرم و طبیعی را به شما هدیه می دهد. طرحی که تاتو رژ لب دائم و یا تاتو خط لب اجرا می شود در نهایت باعث اصلاح و  تقارن لب ها، تقویت رنگ خطوط لب و ساخت مجدد حالت طبیعی لبها خواهد شد.

 

 

تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن

در این متد رژلب دائم با شیوه میکروپیگمنتیشن انجام می شود. به این معنا که از سوزنهایی ریز برای انتقال رنگدانه‌ها در داخل پوست لب استفاده می‌شود. اجرای متد رژ لب دائم به روش میکروپیگمنتیشن مهمولا 1الی 2 ساعت زمان می‌برد، البته این مدت زمان به نوع پوست فرد بستگی دارد. در برخی از اشخاص رنگدانه‌ها با سرعت و به راحتی زیر پوست لب نفوذ می‌کنند، در صورتی که برای بعضی دیگر رنگ‌دهی با کندی و ختلال همراه است. در نتیجه نیاز به مهارت بالای پیگمنتر و استفاده از رنگدانه‌های بیشتری می‌باشد.

 

ساکورالیپس یا شیدینگ 3 بعدی

یکی از متدهای شیدینگ لب ساکورا لیپس میباشد. بدین صورت که در انتهای کار قسمت داخلی لب نسبت به قسمتهای خارجی از رنگ های پرررنگ تری استفاده می شود.  این متد که رنگی طبیعی همراه با کانتورینگ لب به لبهای شما می بخشد.

 

ماندگاری تاتو رژ لب

در روش میکروپیگمنتیشن لب و شیدینگ لب ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین آن ها استفاده تکنیک مناسب و مهارت پیگمنتر می باشد. همچنین طیف رنگی انتخابی تاثیر زیادی در ماندگاری دارد. نکته قابل توجه دیگر انجام مراقبت بعد از انجام کار کانتور لب بوده، که دوره ۳ روز اول اهمیت ویژه ای در ماندگاری دارد.

 

ماندگاری تاتو خط لب و رژلب چقدر است؟ در جواب این سوال بایدعرض کنم که، معمولاً تاتو رژ لب دائم، بین شش ماه تا یکسال ماندگار است و بعد از این مدت نیاز به ترمیم دارد. البته این مدت زمان بسته به پوست فرد و رنگی که برای تاتو انتخاب می کند، متفاوت خواهد بود.

 

 

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر رنگی که انتخاب کرده باشید، پررنگ باشد، دوام و ماندگاری آن بیشتر از سایر رنگ‌ها خواهد بود.

 

قیمت رژ لب دائم در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز آرایش دائم غزل زرگریان باتجربه بیش از یک دهه تلاش و فعالیت مستمر، زیبایی شما بانوان گرامی را با به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی، و با منصفانه ترین قیمت رژ لب دائم، دائمی میکند.

 

ارائه ی خدمات، با کیفیت بالا به بیش از ۲۰۰ مشتری در روز توسط پرسنل مجرب و دوره دیده استاد غزل زرگریان.
بیش از ۵۰ هزار مشتری در سال همراه با بالاترین رضایتمندی از این مرکز که ما را متفاوت از همه ی مراکز کرده است

 


مشاوره ی صادقانه و کامل قبل از انجام کار به مشتریان عزیز و همراهی آنها توسط مشاورین مجرب از دلایلی است که بانوان را ترغیب به دریافت انواع خدمات آرایش دائم از جمله تاتو رژ لب دائم می نماید.

https://ghazalzargarian.com

09128998646

09129560979

021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋