مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آموزش ریموو تاتو خط چشم با غزل زرگریان

کلاس آموزش ریموو تاتو خط چشم یا پاک کردن تاتو در آکادمی غزل زرگریان با بهترین کیفیت در حال برگزاری است. این دوره با تدریس استاد غزل زرگریان همراه با اهدای مدرک و پشتیبانی آنلاین و رایگان برگزار می شود.

 

آموزش ریمو تاتو ابرو همراه با نکات کلیدی و مهم در ریموو ابرو و با جدیدترین روش ریموو تاتو دوره دیده و حرفه ای شوید. مدرس دوره طلایی آموزش ریموو ابرو یا پاک کردن تاتو سر کار خانم غزل زرگریان می باشند.این دوره های کاربردی با تدریس استاد غزل زرگریان به صورت خصوصی و گروهی و ورکشاپ برگزار می گردد.

 

 

استاد غزل زرگریان با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه آرایش دائم گرند مستر آموزش در ایران، ترکیه، اروپا و همچنین داور مسابقات بین المللی میکروبلیدینگ هستند. که اغلب این فعالیت در زمینه ی ارائه ی خدمات به مراجعه کنندگان عزیز و آموزش بیش از هزاران هنرجو از داخل و خارج از ایران بوده است.

 

 

پاک کردن تاتو (ریموو)

وقتی هر روز تکنیک های بروز و طبیعی تری در حوزه آرایش دائم ابداع و اجرا شد. تاتوهای قدیمی از مد افتادند. و بانوان به دنبال راه چاره ای برای رهایی از طرح تاتوی قدیمی خود بودند. همین امر باعث شد بازار خوبی برای ریموو تاتو ابرو ایجاد شود.

 

 

دوره آموزش ریموو 

ریموو ابرو را با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بیاموزید. در این دوره چندین روش ریموو تاتو از جمله کار با ریموور و آشنایی با متد ساکشن به صورت کامل از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. 

 

در این دوره نیاز به هیچ آموزش قبلی نیست. از سر فصل های کاربردی دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طرز استفاده از ریموور تاتو و متد ساکشن
آموزش مباحث پوست شناسی و شناخت آناتومی پوست

 


اجرای تکنیک مناسب ریموو برای انواع پوست ها
شناخت عمق سر سوزن ها و کار شدن رنگدانه ها
چگونگی رفع رنگ پخش شده زیر پوست پلک

 

 

اصول مراقبت بعد از ریموو تاتو خط چشم

اموزش  کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن
برای دوره های ریموو،رژلب و خط جشم دائم

 

آموزش ریموو‌ تاتوخط چشم در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

ما در آکادمی غزل زرگریان با تجربه ترین آکادمی در صنعت زیبایی میکروبلیدینگ هستیم، زیرا اولین مرکز دایر در زمینه خدمات این لاین بوده ایم و بیش از ۵ هزار هنرجوی فعال با درآمدهای بالای ۵۰ میلیون در ماه هستیم.

 

کلاس های  آموزش ریموو تاتو صفر تا صد به روز ترین تکنیک ریموور تاتو به صورت تئوری و عملی ( اجرا روی مدل زنده توسط هنرجو زیر نظر استاد) می‌باشد.

 

در پایان کلاسها هنرجو ضمن دریافت مدرک رسمی و معتبر از پشتیبانی مدام العمر ما نیز بهره مند خواهد شد.آموزش ریموو تاتو خط چشم با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com


09128998646
09129560979
021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋