مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آموزش لیفت ابرو با مواد در آکادمی غزل زرگریان

تخصصی ترین دوره آموزش لیفت ابرو با مواد  با ارائه تمامی نکات و مبانی آموزشی مهم هم اکنون در مرکز میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان در حال برگزاریست. شما هنرجوی گرامی که علاقمند به آموزش در این شاخه هنری هستید در هر سطح آموزشی که هستید می توانید در دوره آموزش لیفت ابرو با مواد ثبت نام نمایید.

 

لیفت ابرو  متدی پرطرفدار برای مرتب و فیکس کردن مدل ابروهای شما است. این متد به سرعت جای خود را در صنعت مد و زیبایی باز کرد. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان لیفت ابرو  را به صورت کامل به شما آموزش داده و تا حرفه ای شدن از شما پشتیبانی خواهیم کرد.

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو روشی غیر تهاجمی است که در آن با استفاده از مواد با منشا گیاهی و ارگانیک مخصوص به وسیله براش های مناسب این کار روی ابرو گذاشته می شود. نحوه صحیح براش زدن ابرو ها باعث می شود ابروها ضخیم تر و پر پشت تر به نظر برسند. لیفت ابرو با متریال عالی از برند مای لمینیشن ایتالیا پروسه گیاهی کراتینه است. که تقویت و پرپشتی ابروها را نیز به دنبال خواهد داشت. میتوان گفت یکی از به صرفه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو ها به حساب می آید.

 

 

مواد لیفت ابرو

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید بدانید مواد لیفت و لیمنت ابرو چیست؟در واقع مواد لیفت ابرو موادی ارگانیک و معدنی هستند بعد از تماس با مو های ابرو آن ها را ضخیم تر و مشکی تر می کنند. در این متد متخصص لیفت مدام ابروها را به سمت بالا شانه زده، ابروها حالتی منظم گرفته و به شکل هاشوری به سمت بالا کشیده می شوند.

 


مواد ارزان قیمت و تقلبی برای لیفت ابرو و مژه در بازار فراوان هستند. این مواد به شدت موجب آسیب رساندن به بافت مو می شود. و ریزش ابرو و مژه را در پی دارند. بهترین برند در این حوزه محصولات مای لمینیشن ایتالیا می باشند . که منشا گیاهی داشته و حاوی مواد معدنی می‌باشد. مداومت در استفاده از آنها و تنها باعث ریزش ابروها نمی شود بلکه باعث تقویت و احیای موی ازدست‌رفته ابرو و مژه میشود.

 

همین مزایا باعث شده که امروزه توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده و بازار کار خوبی را ایجاد کند.

 

آموزش لیفت ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

آموزش لیفت ابرو در یک روز کامل با ما :
لیفت ابرو از خدمات زیبایی پرطرفدار می‌باشد که به علت تغییر نامحسوس و تاثیر بسیاری که در زیبایی و حالت چهره ایجاد می‌کند، از مهارت‌های درآمدزا در تمام فصل‌ها می‌باشد.

 


پکیج آموزشی صفر تا صد لیفت و لمینت مژه در آکادمی غزل زرگریان با قیمت ۴ میلیون تومان به هنرجویان گرامی آموزش داده می‌شود.
(در این آموزش یک پکیج صفر تا صد مواد لیفت و لمینت mylamination به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرارداده می‌شود.)

 

 

در انتهای دوره آموزش لیفت ابرو شما هنرجوی گرامی می توانید از پشتیبانی کامل و نامحدود مجموعه برخوردار می شوید.

https://ghazalzargarian.com/
09128998646
09129560979
021-22369427

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بزرگترین و معتبرترین مرکز میکروبلیدینگ و ارائه دهنده خدمات آرایش دائم در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋