ghazaleee.panahi

ghazaleee.panahi

توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱۹ نفر را دنبال می کند

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چیست ؟

اگر علاقه مند به چشمان گربه ای هستید، راه های مختلفی مثل لیفت با نخ، فیلر و تزریق بوتاکس پیش رویتان قرار دارد . تزریق بوتاکس با شل کردن برخی از عضلات اطراف چشم و بالا بردن گوشه ی چشم، ظاهری جذاب به شما هدیه می دهد. همچنین، در کنار آن چین و چروک های اطراف چشم نیز محو می شوند.

تزریق بوتاکس نوعی درمان غیر تهاجمی است و دوره نقاهت خاصی ندارد؛ بنابراین افراد پر مشغله نیز با خیال راحت می توانند این روش را امتحان کنند. در صورتی که از نتایج تزریق بوتاکس نیز راضی نبودید اصلاً نگران نباشید! نتایج موقتی است و پس از مدتی به ظاهر عادی خود برمی گردید.

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

بوتاکس چشم گربه ای

تکنیک تزریق بوتاکس چشم گربه ای یکی از محبوب ترین روش های دستیابی به چشمان گربه ای می باشد. این درمان شامل تزریق بوتاکس به اطراف چشم و نواحی بیرونی ابرو می شود.

با تزریق بوتاکس، عضلات آن ناحیه شل یا به عبارتی فلج شده و گوشه ی چشم ظاهری کشیده پیدا می کند. بنابراین تا زمانی که اثر بوتاکس از بین نرفته، شما می توانید بدون استفاده از روش های پرخطری مثل جراحی از چشمان گربه ای تان لذت ببرید.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کنار بهبود ظاهر چشمان شما، چین و چروک ها را کاهش داده و به ابروهای شما ظاهری کشیده می دهد. بنابراین شما تا زمانی که تأثیر بوتاکس باقی مانده جوان تر به نظر می رسید!

فواید بوتاکس چشم گربه ای

فواید بوتاکس چشم

فواید بوتاکس چشم گربه ای عبارتند از:

  • بوتاکس یک روش غیر جراحی است؛ به این معنا که بخیه و زخمی ایجاد نخواهد کرد.
  • نیاز به دوره نقاهت ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از عمل، به فعالیت های روزانه ی خود بازگردید.
  • در مقایسه با روش های جراحی، عوارض و خطر کمتری دارد.
  • این روش بسیار سریع بوده و در اکثر موارد کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد و نتایج آن نیز بعد از دو هفته قابل مشاهده است.
  • درمانی موقتی است. بنابراین اگر از بوتاکس خود راضی نیستید بعد از مدتی می توانید به ظاهر عادی خود برگردید. عمل جراحی بازگشت پذیر نبوده و اثرات آن دائمی می باشد.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین کاندیدا برای انجام تزریق بوتاکس چشم گربه ای افرادی هستند که پلک و ابروهای افتاده دارند. همچنین، بوتاکس برای کسانی که می خواهند بدون جراحی چشمان خود را زیباتر کنند، بهترین گزینه است.

البته تمامی افراد واجد شرایط تزریق بوتاکس نیستند. اگر سلامت عمومی ضعیف، پوست ضخیم یا ضعف عضلانی در ناحیه تزریق دارید، بهتر است از انجام این عمل خودداری کنید، خبر خوب این که شما همچنین می توانید در مقاله چگونه به طور طبیعی خط اخم را از بین ببریم؟ با روش های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک های خط اخم آشنا شوید.

افرادی که دارای پوست حساسی هستند ممکن است دچار واکنش آلرژیک در ناحیه تزریق شوند. بنابراین بهتر است پیش از انجام بوتاکس، تست آلرژی انجام دهید.

بوتاکس برای افرادی که به مواد تشکیل دهنده ی بوتاکس حساسیت دارد و یا افرادی که در حال حاضر آنتی بیوتیک آمینوگلیکوزید مصرف می کنند نیز توصیه نمی شود. در صورتی که در محل تزریق خود عفونتی دارید، پیش از انجام عمل به پزشک خود اطلاع دهید.

نحوه انجام بوتاکس چشم گربه ای

اکثر افراد در طول تزریق بوتاکس چشم گربه ای دردی حس نمی کنند. اما اگر برای تعریق کف دست یا کف پا عمل بوتاکس را انجام می دهید، بهتر است از بی حسی موضعی استفاده کنید. پزشک ممکن است یکی از روش های زیر را برای بی حس کردن این نواحی در نظر بگیرد:

  1. بی حسی موضعی
  2. بی حسی با یخ
  3. بی حسی با ماساژ

تزریق بوتاکس معمولاً در کلینیک پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی انجام می شود. در طی این روش، پزشک از یک سوزن نازک برای تزریق دوز بسیار پایین سم بوتولینوم به پوست یا ماهیچه استفاده می کند. تعداد این تزریق ها به عوامل مختلفی مثل اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

پس از تزریق بوتاکس، پزشک برای مدتی شما را در حالت نشسته نگه می دارد تا محل تزریق را بررسی کند. در صورت عدم وجود هر گونه مشکل، شما می توانید مطب را ترک کرده و به کارهای روزانه خود بپردازید.

قبل از ترک مطب، پزشک نوبت بعدی را به اطلاع شما می رساند. معمولاً دو هفته پس از اولین تزریق باید مجدداً به پزشک مراجعه کنید. این قرار ملاقات معمولاً به دلیل اطمینان از نتایج صورت می گیرد. در صورت نیاز ممکن است شما برای دریافت بهترین نتیجه به تزریق دیگری نیاز داشته باشید.

 

https://medium.com/@riyahitajmir/بوتاکس-چشم-گربه-ای-توسط-دکتر-نابت-تاجمیر-ریاحی-f82a9dc891ea

ghazaleee.panahi
ghazaleee.panahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋