ehsan ghaffary

ehsan ghaffary

نرده استیل و انواع آن

از انواع مختلف نرده، می توان به نرده استیل اشاره کرد. این نوع نرده ها از پرکاربرد ترین و پر فروشترین انواع نرده ها می باشند. نرده استیل در واقع نرده هایی مدرن و به روز می باشند که در ساختمان های مختلف مسکونی، اداری و تجاری لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.

نرده استیل علاوه بر جذابیت و زیبایی شگفت انگیزی که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همین موضوع باعث جلب توجه مالکان ساختمان های مختلف به این نوع نرده شده است. امروزه در اکثر ساختمان های نوساز از این نرده ها استفاده می شود. چرا که در کنار مقاومت و استحکام هزینه و قیمت تمام شده مناسب تری نسبت به سایر نرده ها دارند.

نرده استیل چه مدل هایی دارد؟

نرده استیل ساختار یافته از مبله های لوله ای شکل افقی، شامل چهار مدل: نرده استیل سه خط، نرده استیل چهار خط، نرده استیل پنج خط و نرده استیل های شش خط می شود.

نرده استیل ساختار یافته از میله های لوله ای شکل عمودی، شامل سه مدل: نرده استیل عمودی حصاری با لوله شانزده، نرده استیل عمودی حصاری با لوله بیست و پنج و نرده استیل عمودی حصاری با لوله سی و هشت می شود. این مدل از نرده استیل ها عموما در مکان هایی استفاده می شود که امکان سقوط از بلندی و ارتفاع وجود دارد.

نرده استیل با قوطی پروفیل افقی شامل چهار مدل: سه خط و چهار خط و پنج خط و شش خط می باشد.

نرده استیل با قوطی پروفیل افقی شامل دو مدل: حصاری با قوطی پروفیل بیست در بیست و چهل در چهل می شود.

 

نرده استیل همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس استیل ساخته می شود. که آن طور که می دانید استیل از مقاومت بالایی برخوردار است. در برابر زنگ زدگی و انواع آسیب ها در امان است. به همین دلایل همواره پیشنهاد می کنیم برای ایمن سازی ساختمان مسکونی، اداری یا تجاری خود از نرده استیل استفاده کنید که در کنار مقاومت بالا از قیمت مناسب نیز برخوردار شوید.

 

ehsan ghaffary
ehsan ghaffary

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋