geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیزیوتراپی در منزل کرج توسط خانم و آقا به صورت شبانه روزی

زمانی که نواحی مختلفی از بدن به دلایل مختلف مانند بیماری، تصادف، وارد شدن انواع ضربه‌های مختلف، سقوط از ارتفاع، عمل جراحی و … دچار آسیب و مشکلاتی شود، می‌تواند عملکرد و توانایی خود را از دست بدهد. در این حالت فرد باید برای بازگرداندن توانایی جسمی خود از فیزیوتراپی کمک بگیرد. در بسیاری از موارد ممکن است که فرد بیمار شرایط و توانایی مراجعه حضوری به مراکز درمانی و فیزیوتراپی را نداشته باشد، در چنین شرایطی می‌توان از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره‌مند شد.

جهت ثبت درخواست برای خدمات فیزیوتراپی در منزل با شماره (09128601231) تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل

مناطق تحت پوشش کرج برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل 

مناطق تحت پوشش

گوهردشت عظیمیه
جهانشهر مهرشهر 
چهارراه طالقانی گلشهر
هفت تیر کمالشهر
هشتگرد حصارک 
مهرویلا  دهقان ویلا
شاهین ویلا باغستان
فردیس چهارراه مصباح
چهارراه کارخانه قند محمدشهر

آشنایی با انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج

فیزیوتراپی برای بازگرداندن توانایی بخش‌های آسیب‌دیده و ضعیف شده بدن به کار می‌رود. در صورتی که قسمتی از بدن به دلیل تصادف و یا بیماری‌های مختلف، آسیب دیده و عملکرد خود را از دست می‌دهد. استفاده از دستگاه‌های فیزیوتراپی و تمرینات ورزشی مخصوص می‌تواند توانایی بخش‌های آسیب‌دیده بدن را بازگرداند.

انواع خدمات فیزیوتراپی که می‌توان در منزل از آن‌ها بهره برد، شامل موارد زیر می‌شوند:

فیزیوتراپی صورت در منزل

بر اثر برخی بیماری‌های مختلف از جمله سکته یا فلج بل، ممکن است بخشی یا تمام ماهیچه‌های صورت فرد دچار مشکل شوند. به همین دلیل برای بازگرداندن عملکرد و توانایی ماهیچه‌های صورت می‌توان از فیزیوتراپی کمک گرفت.

فیزیوتراپی فک در منزل

برای فیزیوتراپی فک باید تمام تمرکز بر روی اختلالات گیجگاهی فکی، آرامش، کشش و آزاد کردن عضلات سفت و از بین بردن بافت اسکار باشد. از فیزیوتراپی فک برای رفع تنگی عضلات و از بین بردن بافت اسکار حاصل از جراحی اختلالات مفصلی تمپورومندییوبلار نیز استفاده می‌شود.

فیزیوتراپی گردن در منزل

استفاده طولانی‌مدت و نادرست از گوشی و لپ‌تاپ و خم کردن گردن خود باعث می‌شود بیش از حد توان به گردن فشار وارد شود. به همین دلیل نیاز است که با چندین جلسه فیزیوتراپی گردن و تمرینات درمانی مربوط به آن آسیب وارده به گردن کمتر شود.

فیزیوتراپی کتف در منزل

کتف در واقع یک استخوان سه گوش و پهن است که در بالاتنه قرار گرفته و بخشی از شانه محسوب می‌شود. دو استخوان ترقوه و بازو نیز به کتف متصل هستند. در صورت بروز هرگونه آسیب به مفاصل استخوان‌های ترقوه و بازو، کتف یا شانه، تمامی این فیزیوتراپی می‌شوند. 

فیزیوتراپی آرنج در منزل

آرنج مفصلی است که سه استخوان زند زیرین، زند زبرین و استخوان فوقانی بازو را به هم متصل می‌کند. مفصل آرنج به شما کمک می‌کند دست خود را باز و بسته کنید، وسیله‌ای را بلند کنید و یا وسیله‌ای را پرتاب کنید. در انتهای این مفصل نیز مانند تمامی مفصل‌های دیگر غضروف وجود دارد و اگر این غضروف و یا هر یک از استخوان‌های متصل به ناحیه آرنج آسیب ببیند، نیاز است که فیزیوتراپی آرنج انجام شود.

فیزیوتراپی دست در منزل

به طور کلی دست‌های ما به صورت مداوم در معرض انواع آسیب‌های مختلف مانند شکستگی، ترک استخوان، پارگی تاندون و انواع دردهای دیگر قرار دارند که هر یک از این آسیب‌ها می‌توانند عملکرد دست را محدود و کارهای روزمره را مختل کنند. برای افزایش دامنه حرکتی دست‌ها و بازگرداندن توانایی و قدرت عضلات دست پس از هرگونه آسیبی، می‌توان از فیزیوتراپی دست کمک گرفت.

فیزیوتراپی کمر در منزل

کمر و ستون فقرات به دلیل نشستن و خوابیدن نامناسب و یا وارد شدن آسیب‌های مختلف مانند فشار و ضربه می‌تواند در معرض دردهای حاد یا مزمن، دردهای نقطه‌ای حاد و یا حس سوزن سوزن شدن قرار بگیرد. برای درمان چنین دردهایی باید کمر و ستون فقرات فرد فیزیوتراپی شود.

دردهای مزمن کمر باعث می‌شوند که فرد به سختی راه رفته و یا بنشیند، به همین دلیل فیزیوتراپی کمر در منزل می‌تواند بهترین گزینه باشد.

فیزیوتراپی لگن در منزل

زمانی که عضلات کف لگن فرد دچار مشکلاتی مانند ضعف یا سفتی بیش از حد شود، کنترل و دفع ادرار و مدفوع او نیز مشکل پیدا می‌کند. در زنان باردار به دلیل فشار جنین بر عضلات کف لگن این مشکل رایج است. تنها راه درمان ضعف یا سفتی عضلات کف لگن، استفاده از تمرینات فیزیوتراپی لگن و ورزش‌های موثر است.

فیزیوتراپی زانو در منزل

زانو نیز یکی از مفاصل پا و یکی از مهم‌ترین نقاط بدن است که می‌تواند راه رفتن، خم کردن پا، بالا رفتن از پله‌ها و سایر حرکات پاها را ممکن سازد. زمانی که زانوها به هر دلیلی دچار آسیب و درد شوند، می‌تواند در راه رفتن و حرکات فرد مشکل ایجاد کند.

آسیب‌هایی که ممکن است به زانو وارد شوند شامل آرتروز، آسیب به رباط‌ها و مینیسک زانو، تخریب مفصل زانو، شکستگی و… می‌باشند که برای درمان و یا کاهش عوارض هر یک از این مشکلات، فیزیوتراپی زانو بهترین راه است. 

فیزیوتراپی پا در منزل

با افزایش سن، عضلات و ماهیچه‌های بدن تضعیف شده و یا تحلیل می‌روند. علاوه بر این، بیماری‌هایی همچون پارکینسون و یا ام اس نیز باعث می‌شوند مشکلات مختلفی برای پاها ایجاد شود. برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل، باید عضلات پاهای خود را با فعالیت‌های ورزشی مختلف تقویت نمایید.

فیزیوتراپی پا در منزل می‎تواند به شما کمک کند تا دردها، بی‌حسی و گزگز کردن پاهای خود را برطرف نمایید.

استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل چه مزایایی دارد؟

  • دیگر نیازی نیست برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها وقت خود را تلف نمایید.
  • فیزیوتراپی در منزل می‌تواند برای افراد ناتوان و یا آسیب‌دیده که توانایی مراجعه حضوری به مراکز فیزیوتراپی را به صورت روزانه ندارند، بسیار کارآمد باشد.
  • با مراجعه فیزیوتراپیست به منزل بیمار، می‌تواند حرکات فرد را از نزدیک و با دقت لازم زیر نظر گرفته و ایرادات آن را اصلاح نماید.
  • با مراجعه فیزیوتراپیست به منزل، دیگر نیازی نیست بیمار برای مدت زمان طولانی در سالن‌های انتظار مراکز درمانی و فیزیوتراپی انتظار بکشد و زمان او تلف شود.
  • فیزیوتراپی در منزل این امکان را برای فرد فراهم می‌کند که خدمات درمانی مورد نیاز خود را در محیط امن و آرام منزل خود دریافت نماید.
  • زمانی که فرد خدمات فیزیوتراپی مورد نظر خود را در منزل دریافت نماید، از قرار گرفتن در معرض بیماری‌ها و عفونت‌های مختلف نیز در امان می‌ماند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل کرج بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

تعرفه فیزیوتراپی در منزل بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که این فاکتورها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نوع آسیب
  • تعداد اندام‌های آسیب دیده که به فیزیوتراپی نیاز دارند
  • تعداد جلسات فیزیوتراپی
  • روش فیزیوتراپی مورد نظر
  • تحت پوشش بیمه بودن یا نبودن بیمار

به همین دلیل نمی‌توان مقدار مشخصی برای قیمت فیزیوتراپی در کرج مشخص نمود. با توجه به این موضوع شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه قیمت فیزیوتراپی در منزل کرج در مجموعه سلامت نوین با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

چگونه می‌توان درخواست خود را در سلامت نوین برای خدمات فیزیوتراپی در منزل ثبت کرد؟

ابتدا شما باید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان سلامت نوین تماس بگیرید. سپس اطلاعات لازم را اعم از:

  • نام و نام خانوادگی
  • سن بیمار
  • شرایط جسمی بیمار
  • ناحیه مورد نظر برای فیزیوتراپی
  • سوابق بیماری و پزشکی بیمار
  • آدرس دقیق محل مورد نظر برای اعزام فیزیوتراپیست
  • زمان و روز دقیق برای مراجعه فیزیوتراپیست به منزل شما

در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. پس از آن درخواست شما ثبت شده و فیزیوتراپیست متخصص در ساعت و زمان مشخص شده به منزل شما مراجعه می‌کند.

https://salamatnovin.com/post/259/physiotherapy-at-home

geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋