geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت دستگاه شیرینگ آب معدنی

دستگاه شیرینگ پک آب معدنی یکی دیگر از تجهیزات بسیار کاربردی تولید شده در گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز می باشد، که شما می توانید جهت بسته بندی بطری های مختلف از آن استفاده کنید. جک های در نظر گرفته شده برای این شیرینگ پک پارویی شکل می باشد، و بطری ها را برای شرینک کردن کنار یکدیگر قرار می دهد. محصولات در نایلون های مخصوص قرار داده می شوند، و پس از حرارت مشخص و یا فیلم شرینک دور تا دور محصول کشیده می شود. این دستگاه شیرینگ پک قابلیت بسته بندی 300 تا 400 بسته را در هر ساعت دارند. دستگاه شرینک در دو مدل شیرینگ پک کابینی و شیرینگ پک تونلی طراحی و تولید می شوند. تنها تفاوت موجود در بین این دو مدل برای شکل مخزن حرارت دهی آن ها می باشد.

شیرینگ پک آب معدنی

جهت ردیف کردن بطری های آب معدنی و دوغ که از جنس PET تولید می شوند، آن ها را شرینک می کنند. استفاده از این نوع بسته بندی باعث می شود، تا این دستگاه بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه باشد. هم چنین کمک می کند، تا بطری ها بدون آسیب دیدگی به دست مصرف کننده برسند، و از آلودگی ها دور بمانند. بعد از این بطری ها کنار هم قرار گرفتند، بعد از آن تیغه دوخت نایلون شرینک را دور بسته قرار دهد. نوع برق مصرفی شیرینک پک آب معدنی می تواند برق و گاز باشد. استفاده از المنت در کنار مشعل گازی باعث می شود، تا در مواقعی که جریان گاز قطع شد، انرژی مورد نیاز دستگاه توسط برق سه فاز تأمین شود.

دستگاه شیرینگ پک آب معدنی تولید شده در مجموعه ی شیرزاد ماشین البرز به صورت نیمه اتومات، اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند، و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه شیرینگ پک آب معدنی

قیمت شیرینگ آب معدنی با توجه به موارد مختلفی اعم از مدل، ابعاد و اندازه، سفارشی ساختن دستگاه و... متغیر خواهد بود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت به روز محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. نکته ای که باید هنگام خرید شیرینگ پک آب معدنی به آن توجه داشته باشید، این است، که مدل های اتوماتیک این دستگاه به نسبت مدل های تمام اتومات ارزان تر می باشد.

انواع دستگاه شیرینگ پک آب معدنی

  • شیرینک پک آب معدنی نیمه اتومات

سرعت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات توسط اینورتر تنظیم و کنترل می شود، و شما می توانید برای بسته بندی آن دسته از محصولاتی که تعداد آن ها کم است، از این دستگاه استفاده کنید. این مدل از شیرینگ پک آب معدنی همانند مدل اتومات مجهز به نوار نقاله می باشد. ولی تنها ایرادی که می توان به آن گرفت، این است، که باید به صورت دستی محصولات را بر روی نوار نقاله قرار دهید. بعد از آن خود دستگاه محصولات را به سمت تیغه ی دوخت منتقل و با فشار دادن شاسی برش فیلم انجام می شود.

  • شیرینک پک آب معدنی اتومات

شیرینک پک آب معدنی اتومات به صورت اتومات بسته بندی محصولات را انجام می دهد، و در بعضی از محصولات به طور دسته دار انجام می شود، و همین موضوع باعث می شود، تا بتوانید به راحتی این دستگاه را جا به جا کنید. همچنین اندازه های طول و عرض و ارتفاع آن با توجه به نوع محصول مورد نظر قابل تغییر می باشد. طراحی بهینه ی المنت ها و نوار نقاله ای که در این دستگاه قرار دارد، آن را برای استفاده از هر پلاستیک در هر ضخامتی مناسب می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دارا بودن موتور گیربکس با دور متغیر و وجود دو اینورتر اشاره کرد. انعطاف پذیری این شیرینگ به عنوان یکی از ویژگی های این دستگاه می باشد، که باعث محبوبیت آن شده است.

شیرینگ پک آب معدنی

ویژگی های دستگاه شرینک پک آب معدنی

  • افزایش سرعت بسته بندی کردن محصولات 
  • مشاهده ی محصولات داخل بسته بندی
  • کاهش هزینه ی ناشی استفاده از دستگاه
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی، گرد و خاک به داخل بسته بندی
  • بسته بندی بسیار قوی و محکم
  • افزایش سرعت در حمل و نقل و جابجایی
  • بسته بندی حرفه ای و شیک محصولات

دستگاه شیرینگ پک آب معدنی

https://shirzadmachine.com/post/42/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D8%A2%D8%A8-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%86%DB%8C  

geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋