geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

دستگاه بستنی ساز یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزاتی می باشد که در انواع بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها جهت تهیه ی انواع بستنی قیفی میوه ای، شکلاتی، لبه رنگی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های گوناگونی تولید می شود که مشتریان باتوجه به نیاز خود می توانند دستگاه بستنی ساز قیفی خود را خریداری کنند. در هنگام راه اندازی یک بستنی فروشی خرید دستگاه بستنی ساز از اصلی ترین کارهایی می باشد که باید انجام دهید. قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه ی این مطلب در این باره توضیح خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه بستنی قیفی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه بستنی ساز چیست؟

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

در فصل گرم تابستان بستنی از محبوب ترین خوراکی هایی می باشد. دستگاه بستنی قیفی یکی از تجهیزاتی می باشد که می تواند شما را در کسب در آمد کمک کند. بستنی ساز دارای بدنه ای از جنس استیل مقاوم می باشد که شما می توانید بدون نگرانی از زنگ زدگی و پوسیدگی آن را پس از اتمام کارتان با آب شست و شو دهید. این دستگاه بستنی در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شود. یخچال بستنی ساز دارای قدرت موتور بسیار فوق العاده ای می باشد ولی لازم به ذکر است بسیار کم مصرف می باشد. این یخچال بستنی ساز دارای دو مخزن مجزا با گنجایش 24 لیتر می باشد که می تواند در کمترین زمان مقدار زیادی بستنی را برایتان آماده کند. کمپرسور این دستگاه در دو مدل بیتزر و هرمتیک با قدرت کمپرسور مختلف طراحی و تولید می شود.

انواع دستگاه بستنی ساز چیست؟ ارزانترین دستگاه بستنی ساز

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین دستگاه بستنی ساز حرفه ای ایرانی هستید ما به شما دستگاه بستنی ساز شمس و دستگاه بستنی ساز نیکنام را معرفی می کنیم. این بستنی ساز ها در مدل و لیتراژ متنوع در دو نوع بستنی ساز ایستاده و بستنی ساز رومیزی عرضه می شود در ابعاد بستنی ساز بزرگ و بستنی ساز کوچک خانگی تولید می شود.
هر لبنیاتی و آبمیوه فروشی و بستنی فروشی نیاز به یک سری از تجهیزات صنعتی دارند که از مهم ترین آن ها، بستنی سازصنعتی می باشد. اگر به دنبال یخچال بستنی ساز قیفی ارزان قیمت و با کیفیت هستید خرید از برند نیک نام را می توانید انتخاب نمایید. این دستگاه بستنی قیفی، با مشخصات بدنه استیل ضد زنگ در سه نوع کمپرسور با قدرت های ۱/۵ اسب، ۲ اسب و ۳ اسب با قابلیت ساخت ۳۰۰ قیف بستنی در ساعت، تولید و عرضه می گردد. همچنین در طراحی این دستگاه صفحه های نمایشگری استفاده شده است که عملکرد دستگاه به صورت دیجیتالی باشد تا بتوانند با استفاده از آن به صورت هوشمند دستگاه را کنترل کنند.

انواع بستنی ساز نیک نام

  • انواع دستگاه بستنی ساز نیکنام

  • بستنی ساز نیکنام دلارام تکفاز هرمتیک

  • بستنی سازنیکنام دلارام تکفاز اینورتر دار

  • بستنی سازنیکنام دلارام تکفاز بیتزر

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز1.5اسب

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز2اسب

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز پمپی

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز هرمتیک

  • بستنی سازنیکنام سه فازtm1600

انواع بستنی ساز شمس

  • مدل امپراطور

  • مدل پرستیژ

  • مدل لاکچری

  • مدل سناتور

  • مدل سوپر سناتور

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

قیمت دستگاه بستنی ساز با توجه به نوسانات موجود در بازار و عوامل مختلفی اعم از نوع دستگاه (ایرانی و خارجی)، برند، ظرفیت تولید بستنی، نوع برق مصرفی، تک فاز و سه فاز، قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی، نوع موتور، تعداد قیف تولید کننده و... متفاوت خواهد بود.

دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز خانگی جزو یکی از پرطرفدارترین دستگاه بستنی ساز صنعتی می باشد. با توجه به این که این بستنی سازها به خاطر رومیزی بودن فضای کمی را اشغال می کنند، به همین خاطر گزینه ی بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک هستند. با استفاده از این دستگاه بستنی ساز می توانید بستنی ای خوشمزه را در خانه تهیه کنید. علاوه به منازل از بستنی ساز صنعتی رومیزی می توانید در مکان های مختلفی اعم کافه ها، کافی شاپ ها، آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها و... استفاده کنید. بستنی سازهای صنعتی به نسبت بستنی سازهای خانگی از لحاظ عملکرد تفاوت هایی با هم دارند، و این تفاوت به خاطر قطعات به کار رفته در تولید، نوع برند می باشد، و همین موضوع باعث ایجاد تفاوت بین آن ها خواهد شد. به طور کلی کار کردن با دستگاه راحت تر می باشد، و برای استفاده از آن نیازی به تخصص خاصی ندارید. یکی از بهترین برندهای این بستنی ساز بستنی ساز رومیزی براس می باشد. این بستنی ساز با توجه به این که ابعاد کوچک دارد، به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید. این بستنی ساز در انواع تک قیف و سه قیف تولید می شوند. با توجه به این که گنجایش مخزن این دستگاه حدود 30 لیتر می باشد، قابلیت تولید 60 بستنی در وزن های 150 گرم در یک ساعت را دارد.

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

انواع دستگاه بستنی ساز خارجی چیست؟

باتوجه به نوع بستنی دستگاه بستنی ساز نیز انواع مختلفی دارد، بستنی ساز قیفی در فروشگاه های بین راهی و سوپرمارکت ها و همچنین کافی شاپ ها و فروشگاه های بستنی فروشی کاربرد دارد
دستگاه های بستنی ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که رایج ترین آن ها شامل بستنی رولی، تاپینگ بستنی، پروسس تانک تولید مایع بستنی و غیره می باشد.

بستنی سازهای قیفی خارجی

  • بستنی ساز صنعتی گوشن و ژلاتو و کلین کول

  • بستنی ساز صنعتی کارپیجیانی ساخت کشور

  • بستنی ساز سه قیف صنعتی اوشن پاور و ice cream

  • بستنی ساز ایستاده صنعتی دلوکس، تسلا

کمپرسور دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل بیتزر آلمان و هرمتیک تایلند با قدرت کمپرسور مختلف موجود هستند.همچنین با توجه به نیاز فروشگاه خود می توانید مدل برق تک فاز یا سه فاز را خریداری نمایید. دستگاه های بستنی قیفی مجهز به موتور گیرو بکس دار و قدرتمند با کمترین میزان تولید صدا و ارتعاش می باشد و قابلیت تولید با برق تک فاز و سه فاز را دارا می باشد، همچنین یخچال بستنی ساز قابلیت تولید در دو حالت دو جداره و سه جدار را شامل می شود.

اجزای اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی چیست؟

  1. مخزن استوانه ای
  2. محفظه
  3. همزن
مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز
ابعاد ۷۵×۹۳×۱۶۵
تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور ۲و ۱/۵ اسب
برق تک فاز و سه فاز
موتور بیتزر آلمان
گنجاش مخازن ۲۴ لیتر
جنس پارو PVC
قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

دستگاه بستنی ساز یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی یخچال سازان ونوس می باشد، که برای تولید بستنی در بستنی و آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای مکان های گفته شده، می توان به یخچال بستنی اسکوپی، شربت سرد کن، یخ در بهشت ساز، یخچال بستنی میهن اشاره کرد.
 
دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های مختلفی از قبیل بستنی ساز قیفی، بار سفت کن بستنی طراحی و تولد می شوند. جنس بدنه ی بستنی ساز صنعتی از نوع استیل ضدزنگ می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم و به راحتی می توانید مخزن دستگاه بستنی قیفی را تمیز کنید، و برای استفاده ی مجدد آماده کنید.

 

کارشناس فروش: 09128399762
منبع: snn.ir/004GVK
geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋