geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

شرکت سامسونگ تولید کننده بهترین و قوی ترین مدل های قفل دیجیتال در جهان میباشد که سهم زیادی را در زمینه تجهیزات هوشمند ساختمانی به خود اختصاص داده است و با برند های دیگر در حال رقابت است.

قفل دیجیتال سامسونگ دارای تنوع مدل بسیار بالایی است که تمامی آنها یک سری قابلیت های منحصر به فرد دارند و امینت و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورند و روی انواع درب های ضد سرقت ، چوبی و فلزی قابل نصب هستند.

این نوع محصولات به دلیل اینکه قابلیت اثر انگشت ، رمز و کارت و ... را دارند برای مکان هایی از جمله ساختمانی های اداری و تجاری و مسکونی مناسب هستند و به همین دلیل محبوبیت زیادی هم در این زمینه پیدا کرده اند.

قفل دیجیتال D500 سامسونگ

این برند محصول کره جنوبی میباشد اما نکته مهم این است که در خود این کشور ، بیشتر مردم از قفل دیجیتال Gateman استفاده میکنند اما سامسونگ در کشور های دیگر طرفداران بیشماری دارد.

این قفل دیجیتال که در رنگ های طلایی، نقره ای و برنز موجود می باشند، دارای ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد است و می تواند زیبا بخش محل زندگی یا کار شما باشد.

از ویژگی ها و قابلیت های این محصول میتوان به آلارم هشدار حوادث امنیتی برای زمانی که کسی قصد هک کردن و وارد کردن شوک و آتش زدن قفل دارد ، سنسور خوش آمدگویی یا IR که باعث کاهش ارتباط افراد با بدنه دستگاه میشود ، قفل کودک برای جلوگیری از ورود و خروج بی اجازه کودکان ، کد تصادفی برای جلوگیری از فهمیدن رمز توسط افراد ناشناس هنگام وارد کردن رمز و رمز ادمین برای زمانی که یا کارت ندارید یا رمز عمومی کاربران را فراموش کرده اید.

از مدل های قفل های هوشمند سامسونگ هم میتوان به قفل دیجیتال رمزی ، قفل دیجیتال کارتی ، قفل دیجیتال اثر انگشتی ، قفل دیجیتال بدون دستگیره و قفل دیجیتال مخصوص شیشه سکوریت و درب های ضد سرقت اشاره کرد.

قفل دیجیتال سامسونگ G510

قابلیت ها و مشخصات انواع قفل های دیجیتال سامسونگ

مشخصات قفل دیجیتال سامسونگ
قابلیت تشخیص اثر انگشت دارد
ظرفیت تشخیص اثر انگشت 100
قابلیت کارتخوان دارد
قابلیت تشخیص رمز عبور دارد
نوع کلید ها 5 کلید کامپیوتری
اتصال به گیت تردد دارد
کشور سازنده کره
اندازه بدنه داخلی 88.5×357.6×69.3 میلی متر
اندازه بدنه خارجی 87.5×391.8×64.5 میلی متر
نوع محصول دستگیره دیجیتال
برند سازنده سامسونگ Samsung
مقدار گارانتی 3 ساله

 

قیمت قفل های دیجیتال و هوشمند samsung

همانطور که آشنا شدید این برند دارای تنوع بسیار بالایی است که هر کدام مشخصات و قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی هم دارند که این ویژگی ها باعث مشخص شدن قیمت آنها میشود.

https://arialock.com/tag/samsung-digital-lock

geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋