geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

بستنی ساز

بستنی ساز ژله ای سه فاز شمس

در دستگاه بستنی ساز بستنی ها را می توان از ترکیب کردن شیر و خامه و دیگر ترکیبات مهم برای منجمد نگهداشتن آن استفاده کرد، این ترکیبات را در داخل دستگاه ریخته و خود دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک این مواد را با هم ترکیب کرده، و بستنی ها را تولید می کند. این دسر را به صورت خامه ای که غلیظ می باشد، و منجمد شدن تهیه می کنند، تا بتوانند از آب شدن آن جلوگیری کنند. بستنی ها را می توان در طعم ها (میوه ای، شکلاتی، ستنی، معجون و...) و در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

هر آن چه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید.

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

از آن جایی که از دستگاه های بستنی ساز در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و... کاربرد بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانیم این دسر خوش مزه و خوش طعم را تهیه کنیم کافی است، به مقدار کافی و لازم از مواد اولیه ی تهیه ی بستنی را در در داخل دستگاه های بستنی ساز ریخته، تا دستگاه بستنی ساز بتواند بستنی مد نظر شما را درست کند، این دستگاه های صنعتی معمولاً با برق کار می کنند. تا وقتی که موادی که داخل دستگاه ریختیم، به صورت خامه ای و غلیظ تبدیل شود، مراحل مخلوط شدن آن ها ادامه دارد، در غیر این صورت اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشود، بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد، و به صورت کریستال های بزرگ و یخی در خواهد آمد.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد دستگاه های بستنی ساز صنعتی به این خاطر می باشد، که می تواند بستنی هایی با طعم های متفاوتی را تولید کند، همین مسئله باعث می شود، تا مشتریان زیادی را داشته باشید. در زمان گذشته فقط بستنی ها را در فصل های گرم سال می توانستید تهیه کنید، ولی امروزه بستنی در تمام فصول سال می توان تهیه کرد. از آن جایی که مشتریان علاقه دارند، بستنی هایی با طعم های جدید را بیشتر امتحان کنند، پس آن دسته از افرادی که بتوانند بستنی هایی با طعم های جدیدی درست کنند، می توانند مشتریان ثابت زیادی برای خودشان داشته باشند. ایجاد بستنی با طعم ‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه ‎های مختلف می تواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار مفید با سود بسیار بالا تبدیل کند.

بار سفت کن سه فاز شمس

دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

بستنی ساز شمس مدل سناتور

دستگاهی که می تواند بستنی قیفی درست کند، دستگاه بستنی ساز قیفی می باشد، که این دسته از بستنی ها دارای محبوبیت زیادی هستند. این نوع از بستنی ها در مقایسه با بقیه ی بستنی ها دارای کره ی کمتری هستند، و حدود 3 تا 6 درصد کره دارند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بستنی های قیفی به این خاطر می باشد، که این بستنی ها در مقابل مشتری توسط دستگاه درست می شود.

بستنی ساز شمس

بستنی ساز شمس

یکی از پرفروش ترین دستگاه های بستنی ساز، دستگاه بستنی ساز شمس می باشد. این دستگاه دارای طول عمر بیشتری می باشند، چون در طراحی و تولید این دستگاه صنعتی از قطعات درجه یک استفاده می شود. برای راه اندازی بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها و... به دستگاه های بستنی ساز و تاپینگ های بستنی احتیاج داریم. زمانی که از همه ی مواد اولیه برای تهیه بستنی به میزان لازم و کافی را در داخل دستگاه بریزیم، می توان توقع بستنی با بهترین کیفیت را داشت. کارکرد این دستگاه صنعتی با برق می باشد، این دستگاه می تواند با مخلوط کردن مواد با هم یک ترکیب غلیظ و منجمد را تهیه کرده، که دارای بافتی نرم باشد، در غیر این صورت ترکیب بدست آمده، از دستگاه نرم و یکدست می شود، پس در استفاده از مواد اولیه دقت کافی را داشته باشید.

انواع دستگاه بستنی ساز شمس

  1. دستگاه بستنی ساز ایستاده شمس مدل امپراطور

  2. دستگاه بستنی ساز شمس مدل پرستیژ

  3. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سناتور

  4. دستگاه بستنی ساز شمس مدل لاکچری

  5. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سوپر سناتور

بستنی ساز نیکنام

بستنی ساز نیکنام

دستگاه های بستنی ساز نیکنام که یکی بهترین دستگاه های بستنی برای تهیه بستنی قیفی می باشد، در مدل های تک فاز و سه فاز را با موتورهای هرمتیک و بیتزر آلمان و TM1600 طراحی و تولید می شوند. موتور به کار برده شده در ساخت این دستگاه صنعتی از دو نوع آلمانی و تایلندی می توان استفاده کرد، که با توجه به سفارش مشتری از یکی از موتورها می توان استفاده کرد.

از آن جایی که این بستنی ساز دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتال می باشد، که با استفاده از آن می توان دمای محیط داخل دستگاه را کنترل کرد. این دستگاه بستنی ساز دارای دو کمپرسور می باشد، که از کمپرسور اصلی برای ساختن بستنی و از کمپرسوری که کوچک تر می باشد، برای نگهداری مایع بستنی زمان توزیع و نگهداری دارای مدت زمان 5 دقیقه در زمان شست و شو جهت جلوگیری از خرابی پاروی همزن و شیر خروجی بستنی به کار برده می شوند. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به کم هزینه بودن مصرف برق اشاره کرد.

انواع دستگاه بستنی ساز نیکنام

  1. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

  3. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب 

  4. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 2 اسب

  5. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز هرمتیک

  6. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل سه فاز پمپی

  7. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600 

بستنی ساز رومیزی

بستنی ساز رومیزی

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی که وجود آن ها در بستنی فروشی ها، هتل ها، آب میوه فروشی ها، رستوران ها بسیار لازم و ضروری می باشد، دستگاه بستنی ساز رومیزی می باشد. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای ابعاد کوچکی هستند، جا به جایی آن ها بسیار راحت بوده، و دارای ابعاد 62*48*20 سانتی متر می باشند. گنجایش آن ها 6 لیتر بوده، و یک مخزنی دارند، که قابلیت حمل دارند.

شست و شوی این دستگاه بستنی ساز به صورت اتوماتیک و خودکار می باشد، یعنی بعد از این کار با دستگاه تمام شد، فقط کافی داخل ظرف استیل آن آب ریخته، و با اعلام شست و شو در مدت 3 دقیقه می توان تمام بخش های داخلی دستگاه را شست.

انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی

  1. بستنی ساز رومیزی براس

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی B-CREAM برند براس 

  3. دستگاه بستنی ساز رومیزی GTT2 از برند SPM 

  4. دستگاه بستنی سازرومیزی GT1 از برند SPM

  5. دستگاه بستنی ساز رومیزی R&B

  6. دستگاه بستنی ساز رومیزی استاکول 

  7. دستگاه بستنی ساز رومیزی GEl MATIC

بار سفت کن بستنی

بار سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن بستنی به دلیل این که دارای کپرسور اینورتر می باشد، باعث می شود، عملکرد دستگاه بهینه شود. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای خروجی های سریع و کند می باشد، توانایی تولید 40 کیلوگرم بستنی در هر ساعت را دارند، و در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شوند.

این دستگاه بستنی ساز را طوری طراحی کرده اند، که در همه ی مناطق کشور با هر نوع شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند، و به خاطر داشتن استحکام بسیار زیاد باعث می شود، که دارای عمر طولانی تر، و دارای عملکرد درست باشند.

انواع دستگاه بار سفت کن بستنی 

  1. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل رویال تک فاز

  2. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل سوپر رویال سه فاز

  3. دستگاه بار سفت کن بستنی نیکا

  4. دستگاه بار سفت کن بستنی البرز

بستنی ساز کارپیژل

بستنی ساز کارپیژل

مشخصات فنی بستنی ساز تک فاز کارپیژل
ابعاد                  85*55*151 سانتی متر     
برند CAEPIGEL
برق تک فاز
وزن خالص 273 کیلوگرم
نوع کندانسور هوایی
سیستم کنترلی کنترل برد
توان کمپرسور 1.5 اسب
برق تغذیه 380 ولت

بستنی ساز اوشن پاور

بستنی ساز اوشن پاور

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز اوشن پاور

جنس بدنه تمام استیل ضد زنگ
کمپرسور آسپرا ایتالیا
تعداد کمپرسور 2 عدد
تعداد قیف 3 قیف
ظرفیت مخزن 15 لیتر
پایه دارد
جنس اهرم ها استیل
تولید برون وقفه 15 قیف به عبارتی 100 گرم پشت سرهم
برق تک فاز
5 سال خدمات پس از فروش دارد

بستنی ساز تسلا

بستنی ساز تسلا

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز تسلا

ابعاد 163*80*64 سانتی متر
جنس بدنه استیل
تاچ اسکرین ضد آب
گاز R404 , R134
شوینده اتوماتیک     دارد
لیتراژ مخزن 40 لیتر
تعداد مخزن 2
جنس پارو استیل نشکن
ظرفیت تولید 64 لیتر در ساعت
قدرت کمپرسور 3 اسب

قیمت دستگاه بستنی ساز 

قیمت دستگاه بستنی ساز

https://sardinkala.ir/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋