gashts-sanat

gashts-sanat

گشتا صنعت اصفهان یکی از قوی ترین سایت های فروش و تولید انواع دستگاه بسته بندی می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت، آدرس سایت را در مرورگر خود وارد کنید: gashta -sanat.ir/

دستگاه پرده هوا گشتا صنعت اصفهان

برای کشب مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت دستگاه پرده هوا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://gashta-sanat.ir/product/air-curtain/

دستگاه پرده هوا چیست؟

پرده هوا (Air Curtain) یک دستگاه دارای جریان هوای دمنده است که با استفاده از آن می‌توان دو فضا را از یکدیگر جدا ساخت. جداسازی این دو فضا می‌تواند با هدف های مختلفی صورت پذیرد. از ایجاد عایق حرارتی در مکان عبور و مرور گرفته تا ایجاد یک لایۀ هوایی برای جلوگیری از نفوذ حشرات یا گرد و غبار به محوطۀ موردنظر. از دستگاه پرده هوا صنعتی در مکان های صنعتی، تجاری و اداری استفاده می‌شود.
پرده هوا معمولاً در بالای درب های ورودی نصب می‌شود و به واسطۀ بهره گیری از یک فن قوی، جریان هوا را به صورت عمودی یا حتی افقی می‌دمد. در فضاهای خاص، وقتی دستگاه فن در بالای درب نصب می شود، یک دستگاه مکنده نیز در کف و روبروی دمنده قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود جریان هوا به صورت پرده ای یکنواخت تر عمل کند.
این دستگاه به عنوان مکمل در ورودی ساختمان ها نصب می‌گردد. هم چنین به عنوان یک محافظ در جلوگیری از ورود گرد و خاک، حشرات، هوای آلوده و بادهای غالب استفاده می شود.
دستگاه پرده هوا رایج ترین فن دمنده رو به پایین است که با باز و بسته شدن درب شروع به کار می نماید. نحوه کار آن بدین صورت است که این دستگاه بالای درب نصب شده و با دمیدن هوا، مانع تبادل حرارت و همچنین ورود حشرات از قبیل پشه و مگس می شود.
از پرده هوا در فروشگاه ها یا رستوران هایی استفاده می شود که بخواهند محیط داخل را از خارج جدا کنند و از ورود حشره ها و گردوغبار به این محیط جلوگیری کنند. برای این کار می توانند از این دستگاه در جلوی درب های ورودی استفاده کنند. به این صورت که با باز شدن درب ورودی، دستگاه پرده هوا به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند و فضای داخل را از فضای بیرونی جدا می کند.

خرید دستگاه پرده هوا

در انتخاب و خرید دستگاه پرده هوا نکات بسیاری وجود دارد که باید به آن دقت کرد. در درجه اول و قبل از هر چیز باید بدانید که هدفتان از نصب پرده هوا چیست و چه انتظاری از آن دارید. نکاتی که در ادامه می آید، مهم ترین نکته هایی است که در زمان انتخاب دستگاه پرده هوا باید به آن دقت کنید
هدف و نوع استفادۀ خود را مشخص کنید.
توجه داشته باشید که اگر دستگاه پرده هوا به شکل مناسب انتخاب گردد، می تواند در کاهش میزان مصرف انرژی دستگاه های تهویه محل شما تأثیرگذار باشد.
برای اینکه بهترین نتیجه را از نصب این دستگاه بگیرید، بهتر است در زمان انتخاب دستگاه، مدلی را انتخاب کنید که تمام عرض درب را پوشش دهد.
در هنگام انتخاب دستگاه دقت داشته باشید که برخی از مدل های دستگاه پرده هوا وجود دارد؛ که دارای کویل های حرارتی یا اسپری آب است.
جهت ارائه مشاوره مناسب در خصوص انتخاب و خرید پرده هوا می‌توانید با شماره تلفن درج شده در انتهای سایت تماس حاصل بفرمایید. شرکت گشتا صنعت اصفهان مفتخر است که دستگاه های صنعتی با کیفیت و با خدمات پس از فروش عالی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد.

روش های خرید پرده هوا

برای خرید پرده هوا شما می توانید از دو روش اقدام به تهیه آن نمایید که در ادامه به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت. اگر در طول رویه خرید خود دچار مشکل و یا ابهامی شدید می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و موضوع مورد نظر خود را مطرح نمایید.

خرید اینترنتی

برای خرید اینترنتی پرده هوا در ابتدا باید با نوع محصول خود را مشخص نمایید و بعد از آن با کارشناسان گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید. شماره های تماس با کارشناسان در داخل سایت قرار گرفته است که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.
بعد از انجام دو مرحله گفته شده باید یک آدرس معتبر در اختیار شرکت قرار دهید تا آن را برای شما ارسال نمایند. در طول رویه انجام کار می توانید از مشاوره رایگان خرید پرده هوا استفاده نمایید و اطلاعات کامل دستگاه را از شرکت جویا شوید.

خرید از واحد فروشی

روش دیگری که برای انجام این کار وجود دارد مراجعه مستقیم به خود واحد فروش دستگاه پرده هوای اصفهان می باشد. در این روش باید آدرس دقیق مراجعه حضوری خود را از کارشناسان دریافت کنید و در نهایت به نشانی گفته شده بروید.
شما می توانید علاوه بر خرید دستگاه پرده هوا، از سایر دستگاه های موجود در گشتا صنعت بازدید نمایید و در خصوص هریک از آنها اطلاعات کامل را بدست آورید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید دستگاه پرده هوا بر روی لینک قرار داده شده در ابتدای مقاله کلیک نمایید.

قیمت پرده هوا

قیمت پرده هوا مانند قیمت هر تجهیزات دیگری به عوامل متفاوتی بستگی دارد. علاوه بر اینکه عرضه و تقاضای یک محصول می تواند روی قیمت دستگاه پرده هوا تأثیرگذار باشد، عواملی چون کیفیت، قابلیت و قدرت پرتاب هوا تأثیر مستقیم روی قیمت دستگاه پرده هوا دارد.
از عوامل مؤثر دیگر بر قیمت دستگاه پرده هوا، نوع آن خواهد بود. یک دستگاه پرده هوا می تواند افقی یا عمودی باشد که نوع عمودی آن از بالا به پایین یا از پایین به بالا می تواند باشد. کیفیت و قیمت دستگاه پرده هوا رابطه مستقیم دارند.
بالطبع هر چه کیفیت، مواد اولیه و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه تهویه مطبوع بیشتر باشد، انتظار می رود قیمت دستگاه پرده هوا بیشتر باشد. به عنوان مثال، تنظیمات سه گانه به شما امکان ذخیره انرژی را برای شما فراهم می کند؛ وقتی که به همان سطح کنترل دما نیاز ندارید.
برای استعلام قیمت دستگاه پرده هوا بر روی لینک قرار داده شده در ابتدای مقاله کلیک نمایید.

قیمت خرید تک و عمده انواع دستگاه پرده هوای صنعتی

قیمت دستگاه پرده هوای صنعتی با توجه به سایز و نوع آن متفاوت است. خرید و فروش این دستگاه به صورت عمده و تکی در شرکت گشتا صنعت اصفهان انجام می‌پذیرد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده های دستگاه بسته بندی، دستگاه تاریخ زن و … در کشور می باشد.

گشتا صنعت اصفهان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه بسته بندی می باشد که با بهترین قیمت آنها را در اختیار مشاریان قرار می دهد.

 

دستگاه بسته بندی ادویه جات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه پودری
 

gashts-sanat
gashts-sanat گشتا صنعت اصفهان یکی از قوی ترین سایت های فروش و تولید انواع دستگاه بسته بندی می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت، آدرس سایت را در مرورگر خود وارد کنید: gashta -sanat.ir/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋