galoos

galoos

قهوه آرزوی مرگ چیست؟ قوی ترین و خطرناک ترین قهوه دنیا

 

تاریخچه قوی ترین قهوه جهان، قهوه ی آرزوی مرگ Death Wish Coffee

در سال 2008  فردی به نام مایک براون “Mike Brown” که یک حسابدار ساده در شرکتی نیویورکی بود به علت برخی مسائل، کار خود را رها کرد و تلاش کرد تا یک مسیر شغلی متفاوتی را برای زندگی خود پیدا کند.

براون وقت زیادی را در هر روز در کافی شاپ ها برای مطالعه آگهی های کار می گذراند و در نهایت این حضور متداوم و مستمر منجر به راه اندازی یک کافی شاپ برای خودش گردید.🙂
بعد از مدت کوتاهی براون حتی نمی توانست از کار خود قسط های وامی که گرفته بود را بپردازد به همین خاطر تصمیم گرفت؛ برای جبران برخی از هزینه های کافی شاپ، فروش محصولات و قهوه های آنلاین را امتحان کند.

خرید قهوه آنلاین از قهوه پیک

براون از یک محصول خود که بسیاری از مشتریانش آن را دوست داشتن و دنبالش بودند کار فروش خود را آغاز کرد. این یک قهوه خاص بود با میزان کافئین بسیار بالا که امروزه همه ما آن را با عنوان قوی ترین قهوه جهان می شناسیم.

 

این قهوه با دارا بودن دانه های قهوه روبوستا (100% روبوستا) دارای بالاترین میزان کافئین موجود می باشد.

به جهت شناخت و مقایسه اجمالی دونوع قهوه روبوستا و عربیکا، بایستی گفت قهوه روبوستا دارای کافئین بیشتر و قهوه عربیکا دارای کیفیت بالاتری نسبت به روبوستا می باشد.
مقاله ی مقایسه این دو نوع قهوه را می توانید در لینک زیر مطالعه نمایید.
تفاوت های قهوه عربیکا و روبوستا | خرید قهوه عربیکا و روبوستا
اگر بخواهیم مقایسه ای بین این قهوه و دیگر قهوه ها، به طور مثال قهوه استاندارد استارباکس داشته باشیم، میزان کافئین در قهوه استارباکس چیزی در حدود 9 میلی گرم و اما در قهوه آرزوی مرگ در حدود 54 میلی گرم می باشد یعنی افزایش 6 برابری کافئین در این قهوه.
این قهوه، قهوه ای آمریکایی ست و آنچه در ایران و بعضی از کشورها به فروش می رسد کاملا تقلبی و فیک بوده و اصل این محصول نمی باشد.

مقاله مرتبط: بررسی میزان کافئین در چای و قهوه درلینک زیر
قهوه و چای پرچم داران کافئین

مشاده ادامه مطلب:

https://pikcoffeeroasters.com/blog/death-wish-coffee/

galoos
galoos

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋