فارکس 360

فارکس 360

آیا بروکر جی تی سی اف ایکس GTCFX بروکر خوبی است؟

داستان بروکر جی تی سی اف ایکس | چگونه یک بروکر از دبی به دل معامله‌گران ایرانی راه یافت!

 

 

ماجراهای فارکسی در دبی: GTCFX و معامله‌گران ایرانی

یک روز آفتابی در دبی، جک زنگ، مدیرعامل جی تی سی اف ایکس، در حالی که با فنجان قهوه‌اش به آسمان خراش‌های دبی نگاه می‌کرد، تصمیم گرفت که وقت آن رسیده بروکرش را به ایرانی‌ها معرفی کند. او گفت: «چه کسی می‌داند، شاید این بتواند جهانی‌ترین حرکت ما باشد!»

 

چگونه همه چیز شروع شد

بروکر جی تی سی اف ایکس GTCFX، که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده بود، تا به حال توانسته بود بیش از 90 نماد تجاری از فارکس گرفته تا فلزات و انرژی‌ها را تحت پوشش قرار دهد. این بروکر دبی‌باز، که با پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و سی تریدر کار می‌کرد، مثل یک جادوگر بازارها را تحت تأثیر قرار داده بود.

مجوزهای جادویی GTCFX

جی تی سی اف ایکس با مجوزهایی از ASIC استرالیا، SCA امارات و FSC موریس، به نوعی داشت سعی می‌کرد از هر دری سر درآورد تا خودش را به عنوان یک بروکر معتبر به جهان معرفی کند. به نظر می‌رسید که این بروکر دوست دارد در میان نهادهای رگولاتوری جاهای دنج و خوش آب و هوا را برای خود انتخاب کند. خب، کی دوست ندارد کارت پستال‌هایی از دبی، استرالیا و موریس داشته باشد؟

معرفی جی تی سی ایکس به ایرانیان

پس از تصمیم جناب زنگ، تیم جی تی سی اف ایکس شروع به کار کردند تا راه‌هایی برای ورود به بازار ایران پیدا کنند. این تیم بین‌المللی با انگیزه‌های زیاد و آموزه‌هایی درخشان از دوره‌های آنلاین و بازارهای مالی، تصمیم گرفت با ارائه خدمات واریز و برداشت ریالی و تتری، قلب‌های ایرانی‌ها را تسخیر کنند.

معامله‌گران در ابرها

وقتی صحبت از حساب‌های معاملاتی می‌شود، جی تی سی اف ایکس انواع گزینه‌ها را از حساب استاندارد گرفته تا حساب‌های اسپرد خام و زیرو پیشنهاد می‌دهد، که هر کدام با توجه به سبک و سطح تجربه معامله‌گران طراحی شده‌اند. این حساب‌ها مانند یک بوفه عالی هستند که هر معامله‌گری می‌تواند طبق ذائقه خود از آن استفاده کند.

بزن بریم دبی!

 

پس از این همه بررسی، شاید بپرسید، آیا واقعاً باید با جی تی سی اف ایکس GTCFX کار کنیم؟ خوب، اگر به دنبال بروکری هستید که هم اعتبار بین‌المللی داشته باشد و هم شما را با پلتفرم‌های معاملاتی عالی و انواع حساب‌های کاربری به چالش بکشد، جی تی سی اف ایکس می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما یادتان باشد، همیشه خوب است قبل از پریدن به آب‌های معاملاتی، جلیقه نجات دانش و تجربه خود را ببندید!

پس از این، شاید بتوانید با خیالی آسوده‌تر و دانشی بیشتر به سمت این بروکر دبی‌باز قدم بردارید. و چه بسا، در این مسیر، جی تی سی اف ایکس نه تنها در دبی بلکه در دل‌های شما نیز جا خوش کند. 

راستی فارکس 360 یک بررسی کامل و عالی از این بروکر انجام داده که قبل از باز کردن حساب بهتره اونو ببینی! پس حتماً یه سر به سایت شون بزن!
می بینمت رفیق!

https://fx360.ir/broker/gtcfx-global-trade-capital/

فارکس 360
فارکس 360

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋