فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 19 فروردین عکس

امروز 19 فروردین همزمان با سالروز تولد کامران تفتی یکی از چهره های مشهور ایرانی و سالروز درگذشت ناصر گیتی جاه بازیگر پیشکسوت است.

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 19 فروردین عکس

کدام چهره های مشهور ایرانی 19 فروردین متولد شدند و درگذشتند

اگر برایتان جالب است که بدانید سالروز تولد شما با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز است ما به شما توصیه میکنیم مطالب مربوط به سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی را در دنیای فرهنگ و هنر فان از دست ندهید.

ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 19 فروردین می پردازیم.

این چهره های مشهور ایرانی 19 فروردین متولد شدند و درگذشتند

کامران تفتی

کامران تفتی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان که دستی در خوانندگی و اجرا نیز دارد 19 فروردین ماه سال 1358 در تهران متولد شد.

کامران تفتی

کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تئاتر است و بازیگری را از کودکی و نزد پدرش آموخت و به بعد به صورت آکادمیک این حرفه را ادامه داد و با بازی در فیلم و سریال های تلویزیونی از جمله ولایت عشق ، خواب و بیدار ، زیر هشت ، ششمین نفر ، میکائیل و .... به شهرت رسید.

ناصر گیتی جاه

ناصر گیتی جاه بازیگر کشورمان در سال 1314 متولد شد و وی برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی امین جشنواره فیلم فجر بود.

ناصر گیتی جاه و اکبر عبدی

او اولین کسی بود که پس از انقلاب نقش شاه سابق را در سریال طبل توخالی بازی کرد و پس از آن در تله فیلم سقوط به کارگردانی محمدرضا ورزی بار دیگر این نقش را تکرار کرد. این بازیگر پیشکسوت در 19 فروردین 1393 بر اثر سکته درگذشت.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋