فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

بهترین و بدترین مدل لباس ها برای اندام سیب شکل

بهترین و بدترین مدل لباس ها برای اندام سیب شکل

خانم هایی که اندام سیب شکل دارند چه مدل لباس هایی برایشان مناسب و چه مدل لباس هایی برایشان نامناسب است؟ با شناخت فرم اندام خود به بهترین شکل لباس بپوشید.

نکاتی برای خوش لباس شدن با اندام سیب شکل

برای شیکپوش بودن مرحله اول این است که فرم اندام خود را بشناسید و متناسب با آن انتخاب لباس کنید که فرم اندام خانم ها به چند دسته کلی تقسیم میشود از جمله گلابی، سیب شکل، ساعت شنی، مستطیلی و مثلثی که ما در این بخش از دنیای مد فان به فرم اندام سیبی شکل میپردازیم .

اندام سیبی شکل متداولترین فرم بدن بین خانم های ایرانی است که بین خانم هایی که افزایش وزن دارند دیده میشود. اندام سیبی شکل سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد و برای خوش اندام دیده شدن باید یک سری نکات را در لباس پوشیدن رعایت کنید .

اندام سیب شکل

اندام سیب شکل چگونه است؟

آشنایی با اندام سیبی شکل

  • سینه های متوسط و یا بزرگ
  • دور کمر پهن
  • باسن پهن
  • بالاتنه درشت

با توجه به این ویژگی ها خانم هایی که فرم بدن شان سیبی شکل است باید طوری لباس بپوشند که بالاتنه را ظریف تر و لاغرتر نشان دهند، این فرم اندام در افراد مشهور نیز دیده میشود که معروف ترین آن ها ادل است. ادل فرم اندام خود را شناخته و خوب میداند چگونه باید لباس بپوشد تا خوش اندام تر به نظر برسد پس شما میتوانید از مدل لباس های این خواننده مشهور ایده بگیرید.

هیکل سیبی شکل

لباس مجلسی مناسب اندام سیب شکل

شلوار مناسب برای اندام سیب شکل

خانم هایی با این فرم اندام بهتر است شلوارهای راسته و فاق بلند انتخاب کنند این یکی از ترفندهای مهمی است که باعث بلند تر دیده شدن پاها میشود، شلوار های فاق کوتاه را هرگز امتحان نکنید زیرا اصلا برای فرم اندام تان مناسب نیستند همچنین شلوار های تنگ و لوله تفنگی زیرا باعث میشوند شکم تان بیشتر جلب توجه کند و بزرگتر دیده شود.

در انتخاب رنگ شلوار آزاد هستید اما بهتر است لباسی که برای بالاتنه انتخاب میکنید از رنگ های تیره باشد.

فرم بدن سیبی شکل

لباس متناسب با فرم بدن سیب شکل

کت و ژاکت بهترین انتخاب برای بالاتنه

خانم هایی با اندام سیبی شکل به خاطر دورکمر پهن و شکم بزرگی که دارند بهتر است از کت های بلند و ژاکت استفاده کنند تا بتوانند به نوعی شکم شان را بپوشانند . کت هایی که تا روی باسن هستند مدل های شیکی دارند و استایل جذابی به شما میدهند.

لباس مناسب فرم بدن

لباس مناسب اندام سیب شکل

لباس هایی که برای اندام سیب شکل مناسب نیستند:

  • لباس های تنگ
  • لباس های رنگ روشن
  • لباس های پف دار و پیلیسه
  • پیراهن های کوتاه
  • تاپ و دامن

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋