فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

تو هوای درهم فصل بهار چی بپوشیم؟

تو هوای درهم فصل بهار چی بپوشیم؟

بهار از آن فصل هایی است که نه می شود لباس خنک پوشید و نه می توان از لباس های گرم دل کند. بنابراین باید لباس هایی با جنس مناسب انتخاب کنید و بپوشید.

در سرما و گرمای بهار چه بپوشیم؟

با فرا رسیدن فصل بهار و گرمتر شدن هوا ، دیگر نیازی به پوشیدن لباس های زمستانی نداریم و باید به سراغ لباس هایی با جنس مناسب برویم . در این فصل که هوا رو به گرم شدن می کند ، نمی توانیم از لباس های زمستانی و حتی لباس های بسیار خنک تابستانی استفاده نماییم بلکه باید لباسی انتخاب نماییم که تا در این آب و هوا نه سرما بخوریم و نه عرق بریزیم. در ادامه این بخش از دنیای مد فان شما را با لباس های مناسب بهاری آشنا می کنیم.

لباس های مناسب بهاری

لباس های نخی و پنبه ای بپوشید

یکی از بهترین لباس ها که برای فصل بهار بسیار مناسب است ، لباس های نخی و پنبه ای هستند. این جنس لباس هایی به علت خاصیت قابل تنفس بودن پارچه اشان قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارند، بنابراین با پوشیدن این نوع لباس ها عرق نمی کنیم.

با گرم شدن هوا این نوع لباس ها را بپوشید تا عرق نکنید زیرا اینگونه از پارچه ها هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی دارد و بسیار سبک و راحت است و به شما احساس سبکی و راحتی می بخشد. از معایب این نوع از پارچه ها این است که آنها در برابر شستشو مقاوم نیستند و بسیار سریع تغییر شکل می دهند.

لباس نخی بهاره

لباس های کتان بپوشید

یکی از بهترین پیشنهادهای پوشش در فصل خوش بهار ، لباس هایی با جنس کتان هستند که هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی دارند و سبب عرق کردن شما نخواهند شد و بدن را تازه و خنک نگه می دارند. این لباس ها که در بین آقایان طرفداران زیادی دارند ، هم مناسب محل کار و هم مناسب مهمانی هستند.

از معایب این لباس ها این است که خیلی راحت چروک می شوند و ظاهر بدی به خود می گیرند.

چند لایه لباس بپوشید

در فصل بهار هوا گرم یا سرد نیست بلکه دائم در حال تغییر است. پس باید آمادگی کامل داشته باشید . به همین منظور لباس های رنگ روشن و خنک بهاری بپوشید و همیشه یک ژاکت یا لباس بافت نازک و روشن همراه خود داشته باشید.

لباس مناسب بهار

لباس های رنگ روشن بپوشید

همه می دانید که رنگ های تیره با جذب نور خورشید به خود سبب می شود که شما بیشتر گرمتان شود پس در فصل زیبای بهار همرنگ طبیعت شوید و لباس های رنگ روشن به رنگ گل های زیبای بهاری بپوشید و ظاهر خود را تازه کنید. رنگ های پاستیلی و رنگ های شادی مثل آبی دریایی، یاسی و زرد کم رنگ انتخاب نمایید.

لباس های سبک و نازک بپوشید

در فصل بهار بهتر است برای جلوگیری از عرق کردن و خنک شدن بدنتان ، لباس هایتان را تا جای ممکن از جنس نازک و سبک انتخاب کنید . لباس های نخی و ابریشمی از این دسته لباس ها هستند.

لباس هایی به رنگ سفید بپوشید

سفید یکی از رنگ هایی است که می تواند در ما حس خنکی زیادی را ایجاد کند به همین خاطر مردمان مناطق گرمسیر بیشتر از دیگران از لباس های سفید استفاده می کنند. شما می توانید هر لباس دیگری را با لباس سفید ست کنید تا زیباتر به نظر برسید.

رنگ لباس های بهاری

لباس های تنگ و چسبان نپوشید

لباس های تنگ و چسبان احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد؛ پس به جای این مدل ها، از لباس های گشاد و آزاد استفاده کنید. دقت کنید برای خوش استایل بودن لباس هایی را بپوشید که مدل آنها گشاد است و هیچ گاه لباس های سایز بزرگتر از خود را نپوشید.

لباس های گلدار نیز مناسب فصل بهار است

برای اینکه در فصل بهار جلوه ی شادتر و زیباتری داشته باشید به سمت هماهنگی با طبیعت بروید و با پوشیدن لباس های طرح دار، به خصوص با طرح گل ها به پوشش و لباس های خود طبیعت بهاری را وارد کنید و ظاهری طیبا و سبک داشته باشید.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋