فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

کولاک گردنه گدوک فیروزکوه را بست

کولاک گردنه گدوک فیروزکوه را بست

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و یخبندان، گردنه گدوک از بامداد امروز مسدود شد و تردد در محورهای شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مسدود شدن گردنه گدوک فیروزکوه

ایرنا:مهدی یوسفی جمارانی بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:به منظور حفظ جان مسافران و پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی پلیس راهور، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است. 

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی هستند، تاکید کرد:مردم در شرایط فعلی از هرگونه سفر غیرضروری به خصوص بدون زنجیر چرخ در محورهای فیروزکوه خودداری کنند. 

این مقام مسئول افزود:️ برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موجب کاهش دید افقی شده است و همین امر باعث شده تردد در راه های اصلی به کندی صورت گیرد. 

یوسفی جمارانی با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت:تیم های عملیاتی راهداری و امدادی هلال احمر نیز با ظرفیت 100 درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل به سر می برند. 

گردنه گدوک در 15 کیلومتری شرق شهرستان فیروزکوه و مرز استان تهران و مازندران قرار دارد. این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد و کوهستانی بودن در بسیاری از روزهای سال دمای بسیار پائینی را تجربه کرده و غرق در برف و کولاک و مه می شود.

انتهای پیام/م

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋