فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

چهره های مشهور ایرانی متولد 27 اسفند تصاویر 27 اسفند 1398

امروز 27 اسفند همزمان با سالروز تولد شهرام حقیقت دوست و رویا تیموریان دو تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را بیشتر با آنها آشنا میکنیم.

چهره های مشهور ایرانی متولد 27 اسفند تصاویر 27 اسفند 1398

کدام چهره های مشهور ایرانی در 27 اسفند متولد شدند

درحالی که نفس های اسفند به شماره افتاده است و کم کم بوی نو شدن سال به مشام میرسد ، در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به 27 اسفند رسیدیم. امروز 27 اسفند همزمان با سالروز تولد دو تن از چهره های مشهور ایرانی و هنرمندان کشورمان است که در سینما و تلویزیون جای پای محکمی برای خود دارند .

در این مطلب شما را با شهرام حقیقت دوست و رویا تیموریان دو تن از چهره های مشهور ایرانی که در 27 اسفند متولد شدند آشنا میکنیم.

این چهره های مشهور ایرانی در 27 اسفند متولد شدند

رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت کشورمان و همسر مسعود رایگان دیگر هنرمند سینما و تلویزیون در 27 اسفند سال 1337 در تهران متولد شد.

رویا تیموریان و همسرش

او لیسانس بازیگری و کارگردانی اش را در سال 1366 از دانشگاه هنر دریافت کرد. فعالیت در رادیو از سال 1360 و فعالیت در تلویزیون را از سال 1362 با مجموعه برده رقصان (ابوالقاسم معارفی) آغاز کرد و در سال 1373 با فیلم سینمایی حسرت دیدار وارد عرصه سینما شد.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست بازیگر سریال خط قرمز 27 اسفند 1351 در رشت متولد شد.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست بازیگری را از سال 1373 و با پسر کارون آغاز کرد و با بازی در سریال مهر خوبان در سال 74 به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی بود. بازی او در سریال خط قرمز بسیار مشهور است.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋